CuteStuff.nl
CuteStuff.nl is dé shop voor unieke gifts en lifestyle producten. Net even anders dan anders, maar allemaal 200% cute. Look cute, play cute, be cute!
Filter 1298 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 829 met beschrijving

Taal

• Aniko Lokos
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Fast delivery, quality products!

• Sonja van Raamsdonk
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Ik vind Cutestuff.nl een geweldige online shop!! Dewi is een super leuk en lief mens!!

• Hoe beoordeel je CuteStuff.nl?

• Emma Grijsen
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Het pakketje kwam snel en mooi ingepakt met een leuk kaartje erbij!!

• Kathy Verstraeten
    Review voor CuteStuff.nl

Ik had op FACTS (Belgische popculture conventie) bij hun stand een item gekocht. Toen ik thuis kwam bleek er een kleine productiefout te zijn in het item dat ik gekocht had. Diezelfde zondag heb ik een mail gestuurd en ik had hier al na een half uurtje een antwoord op dat ze me het ontbrekende stuk zouden opsturen (en ik heb het 2 dagen later ook effectief ontvangen)!! Uitstekende service. Verdient zonder twijfel 5 sterren.

• Jessica Floor
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Alles is super mooi ingepakt, met een persoonlijk kaartje en leuke confetti in de doos.
    Zeer verzorgd!

• Basri Güçlü
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Snelle afhandeling en bezorging. Leuk zo een persoonlijk kaartje erbij. Dochter is helemaal weg van die leuke spulletjes : )

• Phileine
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Heel snel in huis, fijn contact, alles netjes verpakt en een persoonlijk kaartje, heel erg bedankt en zeer aan te raden!!

• Jessica O
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Hele leuke spulletjes, voor een leuke prijs. Nu voor de 2e keer besteld en na 1 dag al binnen! Altijd met een leuke attentie en kaartje erbij. Ik ben fan!

• Saar
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Super snel bezorgd, mooi ingepakt en ruim assortiment. Zeker aan te raden!

• Robert Timmerman
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Levering van post nl was helaas slecht maar de aanvangs was top leuke brief erbij en stickers en zeer mooi verpakt!

• Marije

Snelle verzending met feestelijk verpakking en persoonlijke kaart ! Super

• an Simons

Gemakkelijk te bestellen -op voorraad- snelle levering - geweldige knuffel

• Kauri Stockmans
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Niet volledig zoals al de foto
    Perfect ingepakt
    Perfecte levering (enkel slechte leuze van postnl aangezien ze niet hebben aangebeld maar gewoon ergens anders hebben gebracht)

• Sandra
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Geweldig. Je kan zien dat het met zorg en liefde is behandeld. Absoluut de moeite waard 💜

• Rose
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Leuke spullen, snelle levering en heel leuk ingepakt!

• cathy christiaens
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

snelle levering, mooi verpakt, heel verzorgd!

• Yanou
    Review voor CuteStuff.nl

Oke 1 woord: WAW! Het is erg lang geleden dat ik nog eens zo’n goeie service heb gehad en zo’n verzorgd pakketje heb toegestuurd gekregen. Deze persoon verdient echt alle sterren! Het was snel verzonden (ookal ben ik van België), ik had een vraag die ook super snel (dag zelf nog) beantwoord is geweest (ookal stelde ik die op 31 december en had ik de eerste week geen reactie verwacht). Ik werd goed geholpen. Vervolgens was het pakje heel erg netjes en mooi ingepakt! Echt precies een cadeautje! En de knuffeltjes waren natuurlijk ook echt super mooi en cute :) dankjewel! Ik raad deze shop echt aan!

• Happy

Top, snel en leuk kado

• Karin Pak
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Hele snelle levering, prima contact en mooi item dat ik besteld had. Ook mooi en gezellig verpakt. Leuk ook het extraatje. Helemaal tevreden, een aanrader!

• QNTN
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Snel geleverd en mooi verpakt. De toevoeging van het kaartje en de stickers waren een erg leuke verassing. 10/10, would order here again.