CuteStuff.nl
CuteStuff.nl is dé shop voor unieke gifts en lifestyle producten. Net even anders dan anders, maar allemaal 200% cute. Look cute, play cute, be cute!
1.301 klantbeoordelingen
Filter 1283 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 820 met beschrijving

Taal

• Robert Timmerman
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Levering van post nl was helaas slecht maar de aanvangs was top leuke brief erbij en stickers en zeer mooi verpakt!

• Marije

Snelle verzending met feestelijk verpakking en persoonlijke kaart ! Super

• Hoe beoordeel je CuteStuff.nl?

• an Simons

Gemakkelijk te bestellen -op voorraad- snelle levering - geweldige knuffel

• Kauri Stockmans
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Niet volledig zoals al de foto
    Perfect ingepakt
    Perfecte levering (enkel slechte leuze van postnl aangezien ze niet hebben aangebeld maar gewoon ergens anders hebben gebracht)

• Sandra
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Geweldig. Je kan zien dat het met zorg en liefde is behandeld. Absoluut de moeite waard 💜

• Rose
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Leuke spullen, snelle levering en heel leuk ingepakt!

• cathy christiaens
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

snelle levering, mooi verpakt, heel verzorgd!

• Yanou
    Review voor CuteStuff.nl

Oke 1 woord: WAW! Het is erg lang geleden dat ik nog eens zo’n goeie service heb gehad en zo’n verzorgd pakketje heb toegestuurd gekregen. Deze persoon verdient echt alle sterren! Het was snel verzonden (ookal ben ik van België), ik had een vraag die ook super snel (dag zelf nog) beantwoord is geweest (ookal stelde ik die op 31 december en had ik de eerste week geen reactie verwacht). Ik werd goed geholpen. Vervolgens was het pakje heel erg netjes en mooi ingepakt! Echt precies een cadeautje! En de knuffeltjes waren natuurlijk ook echt super mooi en cute :) dankjewel! Ik raad deze shop echt aan!

• Happy

Top, snel en leuk kado

• Karin Pak
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Hele snelle levering, prima contact en mooi item dat ik besteld had. Ook mooi en gezellig verpakt. Leuk ook het extraatje. Helemaal tevreden, een aanrader!

• QNTN
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Snel geleverd en mooi verpakt. De toevoeging van het kaartje en de stickers waren een erg leuke verassing. 10/10, would order here again.

• Tara Molleman
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Hele snelle verzending en bestellingen komen altijd leuk ingepakt aan!

• Jessica O
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Leuk assortiment, prijs is ook prima. Snel bezorgd!

• Geertine de Bree-Huisbrink
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Snelle bezorging, leuke producten!

• Lynn torrekens
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Super vriendelijke meid! Top service! Netjes ingepakt! Volledig top!

• Luc van Schijndel

Snel verzonden, uitstekende service

• Mimi
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Leuke website met zulke schattige items! Vlot contact en geweldig goede service!

• Anita
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

Overzichtelijke website met veel keuze, snelle levering en heel feestelijk verpakt :)

• Leonie
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

I found some BTS merch I was looking for a long time already, top prices and it got delivered so fast!! I’ll give kookie and shooky a nice home now 💜

• Nadine
    Geverifieerde klant van CuteStuff.nl

great products, fast delivery, super nice service, highly recommended. Thank you very much