De Beddenconcurrent MegaStore Weerselo

De Beddenconcurrent MegaStore Weerselo

De Beddenconcurrent, de mooiste A-merk bedden tegen de laagste prijs!
2500m2 showroom en alles uit voorraad leverbaar!
Asfasf
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

De Bedenconcurrent staat voor de beste merkbedden, tegen de beste prijs! wij geven u een eerlijk en oprecht advies en proberen samen met u te komen tot de meest ideale invulling van uw wensen, uw eisen in combinatie met uw budget. 150 modellen in onze showroom en alles uit voorraad leverbaar! Mocht dit onverhoopt niet lukken, of mocht er iets mis zijn... dan staan wij ook voor u klaar! Oplossingsgericht, met oog voor al onze klanten! Wij zeggen altijd: Wij gaan voor 100% tevredenheid! Wij zijn de Beddenconcurrent Megastore in Weerselo

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018