E-PRODUCTEN
E-PRODUCTEN, masters in e-mobility!
Wij zijn voornamelijk gespecialiseerd in vele verschillende e-bikes en e-steps robot items en e-charge oplossingen maar ook vele diverse andere producten. Wij staan voor kwaliteitsmerken, een groot assortiment, snelle levering, goed advies en een scherpe prijs!
9,2

• Francesca
    Geverifieerde klant van E-PRODUCTEN

Top service! Eerlijke antwoorden. Werden goed op hoogte gehouden wanneer de DYU geleverd werd! Echt een aarader!

• Carlo
    Geverifieerde klant van E-PRODUCTEN

In het begin wat sceptisch over de betrouwbaarheid, maar het product is wel geleverd en de betaling is goed verlopen. Echter ben ik teleurgesteld in het feit dat er veel (geautomatiseerde) mails worden gestuurd, maar op een vraag over het product niet wordt gereageerd. Tevens zijn er beperkte mogelijkheden om met de klantenservice in contact te komen. Mijns insziens een belangrijke factor bij betrouwbaarheid van een (web)winkel. Dit is echt een punt voor verbetering. Vandaar de 3 sterren. Kort samengevat: Redelijk bedrijf, ondanks de gebrekkige service kun je E-producten het voordeel van de twijfel geven.

• Hoe beoordeel je E-PRODUCTEN?

• Giselle van Veen
    Geverifieerde klant van E-PRODUCTEN

Hoe kan ik iets beoordelen als ik het nog niet heb ontvangen. E-vouwfiets besteld maar nog niet binnen.

Antwoord van E-PRODUCTEN

Goedemiddag, jammer dat we uiteindelijk geen reactie van u hebben gehad terwijl de fiets binnen de afgesproken tijd geleverd was.

• Kitty Wilkens
    Geverifieerde klant van E-PRODUCTEN

Snel geleverd en precies wat ik verwachtte

• Gabriel Matei
    Geverifieerde klant van E-PRODUCTEN

Ordered yesterday and today I already got it delivered, very fast and amaizing customer support. Highly recommanded.

• Olivier Beelprez
    Geverifieerde klant van E-PRODUCTEN

Goede service, redelijk snel bezorgd, prijs/kwaliteit waardig. Prima product, tevreden van. Goede communicatie.

• Gap Janssen

Geweldige service

• L
    Geverifieerde klant van E-PRODUCTEN

K ben heel dankbaar aan de service dat k heb gekregen met mijn probleem met mijn ervaring so ver denk k dat er geen verbeter punten zijn.

• Seyda
    Geverifieerde klant van E-PRODUCTEN

Geweldig Service, vragen worden snel beantwoord. Fiets ziet er goed uit.

• Luuk

Goede robuuste fiets.

• Kim van Beek
    Geverifieerde klant van E-PRODUCTEN

Super snelle levering, dezelfde dag nog. Uitgebreide uitleg via mail gekregen over montage

• Fabian Soehani

Snelle en goed geleverd.

• Bart B.
    Geverifieerde klant van E-PRODUCTEN

Snelle levering, goede prijs en snelle reactie op mail. E-Producten is een aanrader.

• Serge
    Review voor E-PRODUCTEN

Duidelijke correcte communicatie. Goede kwaliteit product. Zeer snelle levering en goede service. Echt een aanrader!

• P. Dorst
    Geverifieerde klant van E-PRODUCTEN

Betrouwbare webwinkel. Snelle levering.

• Miranda verfaillie
    Review voor E-PRODUCTEN

Ik heb een plooifiets gekocht en na een week had ik een platte band..
    Er word een nieuwe gratis Verzonden dus super goede service.. Een aanrader

• Nordin
    Review voor E-PRODUCTEN

Verkoper is een hele vriendelijke en eerlijke man. Hij heeft ons het product goed uitgelegd en ook andere alternatieven aangeboden om zo de beste keuze te maken. Service was ook uitstekend, heeft ons kosteloos geholpen met het aansluiten van de gekochte E step.

• Moraganny Muntslag

• Arjan de Bruijn
    Review voor E-PRODUCTEN

Goede service, ondanks dat het product uitverkocht was toch veel moeite gedaan om hem te kunnen leveren, alleen jammer dat er bij het product een amerikaanse stekker zit en geen europese