Earth Art
Met Earth Art haal je de wereld in huis, van verre woestijnen tot de wijk waar je woont. Elke afbeelding is een ware eyecatcher. Dankzij de veelzijdigheid van onze planeet is er altijd wel iets dat in jouw interieur past. Met de kunst van Earth Art is jouw favoriete plek of herinnering aan een belangrijk moment in je leven altijd dichtbij!
9,4
Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• Bianca Mahieu
    Geverifieerde klant van Earth Art

Na ontvangst product pas verzend melding met track en trace code ontvangen. De puzzelstukjes zijn van slechte kwaliteit, erg dun en sommigen beschadigd. De puzzelstukjes zitten voornamelijk nog aan elkaar in de doos en moet je 1 voor 1 voorzichtig los "drukken"

Beste Bianca,

Allereerst vinden we het heel vervelend om te horen dat de puzzels niet aan uw verwachtingen voldoen. Stukjes mogen natuurlijk nooit beschadigd aankomen. Onze excuses hiervoor! Kunt u via info@earthart.nl contact met ons opnemen? Dan gaan we na hoe we het kunnen oplossen.

Voor wat betreft de late track & trace code is er helaas iets niet goed gegaan in de communicatie tussen ons en de drukkerij. We hebben het verzendbericht pas ontvangen nadat de puzzels al bij u waren afgeleverd.

Nogmaals onze excuses, en we hopen snel bericht van u te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
    Wigger Tims
    Earth Art

• Annieke
    Geverifieerde klant van Earth Art

Mooie kwaliteit (van poster).

Antwoord van Earth Art

Fijn te horen dat je tevreden bent Annieke. Veel plezier met de poster!

• Hoe beoordeel je Earth Art?

• Riet Tims

Efficient!!

Antwoord van Earth Art

Leuk dat je ook dit jaar weer een kalender hebt gekocht! Veel plezier er mee!

• Hilde Jongma

Ha Wigger, bedankt voor je goede zorgen. groetjes Hilde

Antwoord van Earth Art

Graag gedaan Hilde! Het was een leuke uitdaging om voor de kalender passende afbeeldingen te selecteren.

• Peter Littmann
    Geverifieerde klant van Earth Art

goede service en opvolging van specifieke/maatwerk vragen voor toepassing digitale bestanden.

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor de mooie review Peter! We vonden het ook erg leuk om aan te werken, en het resultaat ziet er prachtig uit!

• Nicole
    Geverifieerde klant van Earth Art

Een duidelijke mooie foto. Snel geleverd

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je review Nicole! Fijn dat de foto naar wens is. Ik hoop dat hij ergens een mooie plekje heeft gekregen!

• Sjoukje
    Geverifieerde klant van Earth Art

Supermooie platen van goede kwaliteit, fijne service, en snelle levering!

Antwoord van Earth Art

Bedankt Sjoukje voor je super mooie review! De foto die je deelde met de platen aan de wand zag er fantastisch uit!

• Sanne Rensink
    Geverifieerde klant van Earth Art

Duidelijke prachtige website met goeie persoonlijke service op maat van mooie kwaliteit producten.

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je review Sanne! Blij te horen dat de twee satellietfoto's die we voor je ontworpen hebben goed bevallen.

• Rob Hockx
    Geverifieerde klant van Earth Art

Ik heb onlangs twee prachtige producten van Earth Art ontvangen. De eerste is een adembenemende poster met een luchtfoto van de gemeente Alphen. De details en kwaliteit van de afdruk zijn werkelijk indrukwekkend. De tweede aankoop was een forex plaat op A0 formaat met de stadskaart van Alphen aan den Rijn. Ook hier was de afdrukkwaliteit uitstekend en het heeft zeker een mooi plek in mijn huis gekregen.

Ik ben ontzettend tevreden met mijn aankopen en zou hun diensten en producten van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve afdrukken met prachtige beelden.

Antwoord van Earth Art

Wow Rob, hier worden we een beetje stil van! Wat een ontzettend mooie review. Heel veel plezier met beide producten, en bedankt voor het delen van je ervaring met Earth Art!

• Astrid Solle

Snelle levering.
    Prima kwaliteit

Antwoord van Earth Art

Bedankt Astrid voor je review!

• Jory Minkman
    Geverifieerde klant van Earth Art

Geweldig nette service, een poster 80 cm x120 cm op acryl glas besteld van mijn woonplaats met gaten en afstand houders. Binnen een kleine week geleverd. Super verpakt en van mooie kwaliteit, afstand houders waren niet meegeleverd, na een korte mail direct antwoord dat ze werden na gestuurd dit ook binnen 2 dagen geleverd. Lang getwijfeld maar nu een mooie eye Catcher in de woonkamer. Ga zeker een 2de bestellen van de gemeente waar ik woon!

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je mooie en uitgebreide review Jory! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met de poster op Acryl!

• Aaron
    Geverifieerde klant van Earth Art

Snel geleverd, ziet er prachtig uit!

• Wim Ruisch
    Geverifieerde klant van Earth Art

Fantastisch product, professionele en snelle reactie/ service! Aanbeveling!

Antwoord van Earth Art

Super bedankt Wim voor je review en aanbeveling! Blij te horen dat de plaat op dibond naar wens is, en het op tijd is geleverd voor jullie vakantie!

• Aart Veldhuizen

Snelle service op maat

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor de mooie review Aart. Ontzettend leuk om een product op maat voor uw boek te mogen leveren!

• Arnoud Schepers
    Geverifieerde klant van Earth Art

Goede service, snelle levering.

Antwoord van Earth Art

Bedankt Arnoud voor je review! Altijd fijn om te horen dat de service gewaardeerd wordt, en hoop dat de luchtfoto inmiddels een mooi plekje heeft gekregen.

• Hans Runhaar

snel en adequaat.
    groeten thuis, fraai advies!

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je review! Ik hoop dat het eerste half jaar van de bureaukalender is bevallen :)

• Menke Muller

Erg mooie foto's!

Antwoord van Earth Art

Bedankt Menke voor je review!

• Paul Tims
    Geverifieerde klant van Earth Art

Goed verpakt en heel snelle bezorging! Mooi product.

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je mooie review Paul! Blij te horen dat het product naar wens is.

• Twan

Snelle service!