Earth Art
Met Earth Art haal je de wereld in huis, van verre woestijnen tot de wijk waar je woont. Elke afbeelding is een ware eyecatcher. Dankzij de veelzijdigheid van onze planeet is er altijd wel iets dat in jouw interieur past. Met de kunst van Earth Art is jouw favoriete plek of herinnering aan een belangrijk moment in je leven altijd dichtbij!
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 28 met beschrijving

• Marja de Graaf

Goede en snelle service

• Frank van de Kamp

Leuk product

• Hoe beoordeel je Earth Art?

• Aad Stoppelenburg
    Geverifieerde klant van Earth Art

Prima service. Zonder bijbetaling realiseerde zij een extra snelle levering. Goed verzorgd en verpakt. Top!

• Egbert Wever
    Geverifieerde klant van Earth Art

Er zaten twee lichte vouwen in de luchtfoto. Dat was jammer. Waarschijnlijk van transport gekomen. Daar zou een verbetering in kunnen worden aangebracht. Service e.d. is allemaal prima.

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je review Egbert. Heel vervelend om te horen dat er bij ontvangst lichte vouwen in de luchtfoto zaten. Dat had absoluut niet zo mogen zijn. Zoals eerder al per email aangegeven kunnen we na het opsturen van een foto je een nieuwe luchtfoto toesturen. We zijn uiteraard wel blij te horen dat de service naar wens is.

• Tamara Weeda

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je review Tamara. Ik hoop dat de luchtfoto inmiddels een mooi plekje heeft gekregen!

• Liesbeth De jong

goede service, snelle levering

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je review, en goed te horen dat alles naar wens is! Heel veel plezier met je bestelling.

• Gerard van der Werf

Antwoord van Earth Art

Bedankt Gerard voor je review. We zijn blij te horen dat de bestelling en snelle levering naar wens was!

• Riet Tims
    Geverifieerde klant van Earth Art

Bijzondere afbeeldingen enz. om te bestellen.

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je review Riet, en veel plezier met de muismat en de kalenders!

• Tamme Van der Wal

Prachtige producten!

Antwoord van Earth Art

Bedankt Tamme voor je review en je enthousiasme over onze producten!

• Steven
    Geverifieerde klant van Earth Art

Mooie producten, goede kwaliteit en een snelle levering volgens aangegeven planning.

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je review Steven! Blij te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit en levering.

• Han
    Review voor Earth Art

Erg tevreden over de snelle en adequate service van Earthart, professioneel en prima kwaliteit.

Antwoord van Earth Art

Super bedankt Han voor je prachtige review!

• Nynke Zandhuis
    Geverifieerde klant van Earth Art

Prachtige foto en heel goed advies 😍

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je mooie review Nynke! Wij vonden het ook erg leuk om samen op zoek te gaan naar de ideale poster voor jou!

• Tessa Bosch
    Geverifieerde klant van Earth Art

Super goed geholpen met twee hele mooie posters van Indonesië!

Antwoord van Earth Art

Fijn om te lezen Tessa, bedankt! Wij vonden het ook erg leuk om de posters voor je te ontwerpen. Heel veel plezier er mee :)

• Arian Brand
    Geverifieerde klant van Earth Art

De kwaliteit van de prints is prima

Antwoord van Earth Art

Bedankt Arian voor je review. Heel veel plezier met de prints op dibond!

• Marian Tukker

Mooie heldere afbeelding

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je review Marian! Heel veel plezier met de poster.

• Raoul
    Geverifieerde klant van Earth Art

Zeer hoge kwaliteit foto's en een erg goede klantenservice.

Antwoord van Earth Art

Dank je wel Raoul voor je mooie review! Naast kwalitatief hoogwaardige producten vinden we klantenservice ontzettend belangrijk, dus heel fijn om te horen :)

• Joris
    Geverifieerde klant van Earth Art

Uitstekende kwaliteit en snelle levering. Heeft een mooi plaatsje in beeld gekregen bij de videovergaderingen

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je prachtige review Joris, dat maakt ons super blij! Dat je maar veel videomeetings mag hebben ;-)

• Hans Keur
    Geverifieerde klant van Earth Art

Snelle levering, snel contact bij vragen, prima service

Antwoord van Earth Art

Bedankt Hans! Blij te horen dat de levering naar wens was en dat we op deze manier konden bijdragen aan een gepersonaliseerd geschenk.

• Arnout van Raaij

Mooie print

Antwoord van Earth Art

Bedankt Arnout voor je review. Veel plezier met de poster!

• Riet Tims
    Geverifieerde klant van Earth Art

een met zorg omgeven bestelling en een prachtig product.

Antwoord van Earth Art

Bedankt voor je mooie review Riet! Blij te horen dat het product naar wens is. Heel veel plezier er mee!