Echtgordijn
Gordijnen en vouwgordijnen op maat gemaakt door echtgordijn.
Wij zijn gespecialiseerd in het op maat maken van gordijnen en vouwgordijnen. Je kan gratis stalen aanvragen om thuis de kleur goed te beoordelen. Met de meetinstructies is het makkelijk om thuis je gordijn of vouwgordijn te bestellen.
We hebben keuze uit vele stoffen, inbetween, lichtdoorlatend of verduisterend.
En we hebben veel stoffen met linnen of linnen look.
9,6
Filter 1108 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 922 met beschrijving

• Anja
    Review voor Echtgordijn

Inbetweens besteld voor de bovenverdieping (Kandy ecru) en benedenverdieping (Nantes). Bestellen ging prima. Via de email was het zelfs mogelijk om extra's te bestellen, zoals dubbele zoom. De gordijnen waren perfect op maat gemaakt. De Nantes stof was grandioos mooi, maar de Kandy ecru valt een beetje tegen, maar die is ook veel goedkoper.

• Maria
    Review voor Echtgordijn

Mooie gordijnen! Prima service en duidelijke communicatie.

• Hoe beoordeel je Echtgordijn?

• Ruth

Goed meedenken, superservice!

• Martine
    Review voor Echtgordijn

Correcte en duidelijke contacten, keurig gemaakte gordijnen

• Steven

Perfect. Mooie stof. Snelle geleverd

• Karin
    Review voor Echtgordijn

Goede service, gordijnen zijn mooi gemaakt.

• C vd Hoek
    Review voor Echtgordijn

Super mooi materiaal. Precies volgens bestelling. Geleverd in stevige hoes.

• Anneke
    Review voor Echtgordijn

Goede klantenservice, meedenken en deskundig advies. Levering verlaat, helaas daar niet tijdig over geïnformeerd. Ondanks dat heel blij met mooie gordijnen.

• Susan

Prachtige gordijnen,

• Elsbeth
    Review voor Echtgordijn

Mooie en soepele stof, goed verpakt en netjes afgeleverd.

• Ans
    Review voor Echtgordijn

De maten, die opgegeven zijn, kloppen helemaal bij de gordijnen, mooi gemaakt.

• Inge
    Review voor Echtgordijn

Enorm veel keuze, mooie stoffen en mooie kleuren. Fijn dat je stofstalen thuis gestuurd krijgt zodat je het goed kan beoordelen. Snel geleverd, volgens afspraak. Ook nog contact gehad met een extra check of het goed gemeten had, tips waar je de rails kunt bestellen. Enige onhandige os de leverdagen: dinsdag en donderdag (vaak kantoordagen) maar keurig dag ervoortikdsbloknem op de dag zelf sms wanneer t komt (tijd ervoor kun je zelf instellen en klopte op de minuut) enorm blij met de gordijnen, ook mooi gemaakt

• Judi
    Review voor Echtgordijn

Eindelijk weer eens een bedrijf dat snapt wat service is. Prachtige gordijnen gekocht en ook nog vouwgordijnen. Mooie kwaliteit en keurig genaaid. Kortom: top!

• Wendy
    Review voor Echtgordijn

Gordijnen zijn heel mooi gemaakt. Met zorg verpakt en snel geleverd. Mijn extra vragen werden supersnel per mail beantwoord. Ook de mogelijkheid om stofstalen te bestellen is een zeer helpende service om een keuze te maken. Heel tevreden. Hartelijk dank!

• ik
    Review voor Echtgordijn

Goede service, goed advies, heel tevreden.

• Inge
    Review voor Echtgordijn

Hele mooie gordijnen!! Er werd goed meegedacht over de beste optie bij een groot raam en snel en netjes geleverd. absolute aanrader!

• Marianne
    Review voor Echtgordijn

Mooie stoffen, ruime keuze, goede service

• Jonathan
    Review voor Echtgordijn

Geleverd zoals het besteld is.

• Els
    Review voor Echtgordijn

Prachtige in between gordijnen Roermond oud roze besteld. Ze hebben de structuur van 'grof' geweven linnen. De kleur is blend heel mooi samen met mijn moderne interieur en is niet overheersend. Door een meetfout van mijn kant heb ik nieuwe moeten bestellen, en zonder ergens om te vragen kreeg in van Anita een mooie korting op mijn nieuwe bestelling. Dat is een staaltje klantvriendelijkheid die je tegenwoordig niet zo veel meer tegenkomt.
    Niet zo vreemd dat ik Echt Gordijn zeer kan aanbevelen.

• Erna

Voor de 4e keer gordijnen besteld a