ErkendMatras

ErkendMatras

Webshop voor matrassen, toppers, boxsprings en kussens, waar slaapcomfort op maat van uw persoonlijke lichaamsbouw geproduceerd wordt.
9,5

• Jay
    Review voor ErkendMatras

We konden snel terecht in de showroom om een boxspring te komen bekijken. Goed geholpen en er is veel keus.

• Karel
    Review voor ErkendMatras

top service kan niet meer zeggen !!

• Hoe beoordeel je ErkendMatras?

• Ria
    Review voor ErkendMatras

Goede service, klantenservice heeft verstand van zaken en weten overal wel een antwoord op.

• Z
    Review voor ErkendMatras

We kregen 2 gratis kussens bij ons nieuwe matras :)

• Mickey
    Review voor ErkendMatras

Goede geholpen in de showroom, waren er vrij snel uit en de bezorging was ook snel!

• Pedro
    Review voor ErkendMatras

Perfect formaatje kunnen scoren voor onze woning in Asmterdam. Fijn dat de opbergruimte je zoveel extra ruimte geeft.

Antwoord van ErkendMatras

Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u blij bent met uw boxspring met opbergruimte en met onze service. De boxsprings hebben wij sinds kort in onze collectie: ze zien er niet alleen prachtig uit; de loze ruimte onder het matras geeft extra opbergruimte. En opbergruimte heb je nooit je nooit genoeg!

• Taran

Denken met je mee!

Antwoord van ErkendMatras

Dank voor uw review. Fijn om te lezen!

• LS
    Review voor ErkendMatras

Moltons kwamen later via een andere leverancier wat voor wat verwarring zorgde, voor de rest prima!

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat u, ondanks de verwarring, tevreden bent over uw aankopen bij ErkendMatras®. Onze moltons, hoeslakens, spreien, badjassen en kussenslopen worden inderdaad via een andere routing verstuurd. Voor ons goed om te weten dat dit voor verwarring kan zorgen. We gaan kijken hoe we dat kunnen voorkomen.

• Cindy

Super snel bezorgd!

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. En met onze 120 nachten proefslaapgarantie loopt u geen enkel risico!

• Humphrey Juliana
    Geverifieerde klant van ErkendMatras

Hadden met1,5 week de matrassen binnen voor een goede prijs! Na 17 jaar op de oude matrassen geslapen te hebben! En men heeft geen dure matrassen nodig om goed te slapen!

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat u blij bent met uw ErkendMatras®. Onze matrassen en toppers en boxsprings geven heel veel slaapcomfort voor een hele nette prijs. Daarnaast loopt u met onze 120 proefslaapgarantie geen enkel risico!

• Wim Boogerd
    Geverifieerde klant van ErkendMatras

Er was een probleem met het synchroniseren van de motoren. Dit probleem is prima opgelost. De contacten met het bedrijf heb ik als zeer prettig ervaren.

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat het opstartprobleem goed is opgelost en dat u blij bent met de electrische boxspring van ErkendMatras®.

• Laurence
    Review voor ErkendMatras

Zeer geslaagd voor ons nieuwe matras

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw ErkendMatras®.

• Samuel

Keurig binnen 10 werkdagen bezorgd

Antwoord van ErkendMatras

Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u blij bent met uw aankoop en met de service van ErkendMatras®.

• Corrie
    Review voor ErkendMatras

Ik heb in Breda in de showroom een topper gekocht. Ben daar prima geholpen, kreeg goed uitleg en advies.
    Heb de topper kunnen uit proberen.
    Slaapt er nu al een week op en het slaapt heerlijk.

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat u blij bent met uw topper van ErkendMatras®. Onze showroom in Breda geeft de mogelijkheid om onze boxsprings, matrassen, toppers en kussens te zien en te ervaren. Dat kan sowieso op afspraak en af en toe ook in de weekenden zonder afspraak. Kijk voor de actuele openingstijden altijd even op de website.

• Samir

Gewoon netjes

• Anthony
    Review voor ErkendMatras

Super goed, heel blij met onze 2 nieuwe kussens.

Antwoord van ErkendMatras

Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u blij bent met uw kussens van ErkendMatras®. We hebben 2 soorten kussens in onze webshop; de medische kussens en de aanpasbare kussens. Op alle kussens geldt een proefslaapgarantie van 30 dagen. U loopt dus geen enkel risico en heeft de tijd om aan uw nieuwe kussen te wennen.

• Julia
    Geverifieerde klant van ErkendMatras

Ik was eerst aan het twijfelen want een matras “blind” kopen kan ook tot een teleurstelling leiden. Maar nee, het matras is super fijn! Ik slaap heerlijk. Ik kreeg soms pijn in mijn onderrug/heup van mijn oude matras. Met een nieuwe matras ben ik dat helemaal vergeten! Een aanrader!

Antwoord van ErkendMatras

Dank voor uw fijne review. Goed om te lezen dat u tevreden bent met uw ErkendMatras®. En nog fijner om te lezen dat uw klachten zijn verdwenen! Vertel het voort :)

Een van de voordelen bij een aankoop bij ErkendMatras® is natuurlijk de 120 nachten proefslaapgarantie op onze matrassen en toppers. Hierdoor heeft u de tijd om te wennnen en loopt u geen enkel risico!

• Areb
    Review voor ErkendMatras

Super blij met onze 2 aanpasbare kussens. Aanzienlijk minder nekklachten.

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat u blij bent met de aanpasbare kussens van ErkendMatras®. En nog fijner om te lezen dat de nekklachten zijn verminderd. Op onze kussens geven wij een proefslaapgarantie van 30 nachten. Hierdoor loopt u geen enkel risico en heeft u de tijd om aan het kussen te wennen.

• Kimberly
    Review voor ErkendMatras

Denken met je mee en de topper is zeer comfortabel aan beiden kanten.

Antwoord van ErkendMatras

Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw topper van ErkendMatras®. Onze 12 centimeter dikke toppers hebben zowel een traagschuim als een koudschuimkant. U kunt zelf kiezen welke zijde uw voorkeur heeft; de dragende traagschuim- of de stevigere koudschuimkant.

• Jason
    Review voor ErkendMatras

Mijn rugklachten zijn veel minder sinds ons nieuwe matras.

Antwoord van ErkendMatras

Dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat uw rugklachten veel minder zijn sinds u slaapt op een ErkendMatras®!