ErkendMatras

ErkendMatras

Webshop voor matrassen, toppers, boxsprings en kussens, waar slaapcomfort op maat van uw persoonlijke lichaamsbouw geproduceerd wordt.

• John Onwezen
    Geverifieerde klant van ErkendMatras

Snelle levering van 1 matras had er 2 besteld de andere was zoek geraakt bij Post. Nl. Wieham van Erkend matras heeft ervoor gezorgd dat deze binnen 1 week opnieuw geleverd is. Blij mee TOP SERVICE

• Abdoul

Topper is perfect!

• Hoe beoordeel je ErkendMatras?

• KL
    Review voor ErkendMatras

Vanwege lichamelijke klachten kregen wij het matras niet naar boven, met uitzondering hebben ze voor ons geregeld dat iemand het op het bed kon leggen. Super service!

• Surin
    Review voor ErkendMatras

Showroom bezocht in Breda omdat wij toch niet helemaal zeker wisten wat voor een matras nu bij ons past. Zeer goed en vriendelijke geholpen en uiteindelijk ook ons matras ongeveer 2 weken later mogen ontvangen.

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen.

Leuk om te lezen dat u onze showroom in Breda heeft bezocht. Iedere zaterdag van 10 tot 17 uur kunt u hier onze matrassen, toppers, kussens en volledige (elektrische) boxsprings zien en ervaren. Wij staan voor u klaar met verse koffie. Op andere werkdagen is onze showroom op afspraak te bezichtigen.

• Jay

niks op aan te merken

Antwoord van ErkendMatras

Dank voor uw review. Kort maar krachtig :)

• Corri
    Review voor ErkendMatras

Wij hadden eerst een matras besteld bij emma maar die beviel totaal niet, we waren een beetje bang dat we hetzelfde probleem hier zouden hebben met de hardheid en kwaliteit maar daar was gelukkig niks van waar. Zeer tevreden zijn we :)

Dank voor uw review.

Met onze 120 nachten proefslaapgarantie op de matrassen en toppers (30 nachten op onze kussens) hoeft u sowieso niet bang te zijn dat uw aankoop te hard is of te zacht: en omruilen gaat eenvoudig en zonder gedoe. Dat is een van de voordelen van ErkendMatras!

Wij wensen u nog heel veel slaapcomfort.

• C.T.
    Review voor ErkendMatras

We hadden een klein probleem met onze topper, deze was sneller verholpen dan gedacht. Hier gaan ze net dat stapje verder!

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service! Wij doen er alles aan om, naast het bieden van slaapcomfort, ook perfecte service te verlenen.

• Cihad
    Review voor ErkendMatras

We hebben de showroom bezocht afgelopen zaterdag, enorm veel keus als het gaat om boxsprings.

• Eli
    Review voor ErkendMatras

Topper besteld in de showroom, slaapt perfect!

Antwoord van ErkendMatras

Dank voor uw review. Leuk om te lezen dat u onze showroom in Breda heeft bezocht. Iedere zaterdag van 10 tot 17 uur kunt u hier onze boxsprings, matrassen, toppers en kussens zien en ervaren. Wij staan voor u klaar met verse koffie. Op andere werkdagen is onze showroom op afsrpaak te bezichtigen. Fijn dat de topper naar wens is!

• Ben
    Review voor ErkendMatras

We hadden wat vragen over onze boxspring, de mensen aan de telefoon wisten alles duidelijk en nauwkeurig uit te leggen. Ondanks de kleine vertraging zeer blij met ons nieuwe bed!

Antwoord van ErkendMatras

Dank voor uw review. Onze collega's van de klantenservice staan tijdens kantooruren klaar om u zo goed mogelijk te informeren en adviseren. Fijn om te lezen dat u blij bent met uw nieuwe bed en wij hopen natuurlijk dat u heel veel slaapcomfort gaat ervaren.

• Ben
    Review voor ErkendMatras

Handig dat je een matras aangeraden krijgt op basis van je persoonlijke lichaamsbouw. Als je er over nadenkt is iedereen zo anders en hebben we eigenlijk allemaal een apart matras nodig die bij ons past op gebied van lichaamsbouw en slaaphouding

• Dennis
    Review voor ErkendMatras

Dit is de derde keer dat wij een matras bestellen bij Erkend Matras. Ieder nieuw matras dat nodig is, kopen we nu hier! Alle matrassen zijn op voorraad en vandaag besteld, is morgen geleverd. Dat is ontzettend praktisch

Dank voor uw review.

Alle matrassen en toppers worden na bestelling (in Nederland) op maat gemaakt. Hierdoor kunnen wij snel leveren!

Wij wensen u wederom veel slaapcomfort.

• Erna de Wilde
    Review voor ErkendMatras

Eindelijk ons droombed en wat een verrijking. Niet alleen een prachtig design, maar ook eindelijk uitgerust wakker worden.
    Je wordt meegenomen in het proces van het maken, eerder geleverd als verwacht, deskundig en klantvriendelijkheid betreft het samenstellen als het plaatsen.

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat u helemaal tevreden bent met uw aankoop en met onze service!

• Martijn Schouten
    Review voor ErkendMatras

Mijn ervaringen bij ze zijn positief: indertijd hebben wij daar een boxspring gekocht, waar wij zeer tevreden over zijn. De matrassen worden binnenkort vervangen. Daarover ben ik goed geadviseerd door een vriendelijke medewerkster.

Antwoord van ErkendMatras

Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze producten en over het contact dat u heeft gehad met een van mijn collega's.

• David
    Review voor ErkendMatras

Levering was vlot en ben persoonlijk snel aan het matras gewend, wat sneller dan mijn vrouw maar dat komt wel goed. Grote verbetering vergeleken met ons oude ingezakte matras.

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop. En met 120 nachten proefslaapgaratie loopt u sowieso geen enkel risico bij ons!

Wij wensen u én uw vrouw veel slaapcomfort.

• Ingrid
    Review voor ErkendMatras

Vorige week bestelling geplaatst. Ze hadden net een korting actie. 2 persoons matras voor mij en mijn vrouw is ook al snel binnen. Na bestellen wordt je nog even gebeld om de order door te nemen zodat het echt op maat gemaakt is. Hele proces ging eigenlijk wel vlot. matras ziet er goed uit en heeft een label erin zitten voor wie welke kant moet liggen zoals in de bestelling aangegeven. Nog maar even op gelegen maar de 1e ervaring is super goed.

Dank voor uw review.

Onze klantenservice belt regelmatig na om order na te lopen en om details te bespreken. Op die manier worden (productie)fouten voorkomen en zo proberen we ons serviceniveau te optimaliseren. Fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

U heeft 120 nachten proefslaapgarantie dus u heeft alle tijd om het slaapcomfort te gaan ervaren. Wij nodigen u van harte uit om over enige tijd nog een reactie te plaatsen!

• Bram de vaan
    Review voor ErkendMatras

Ik zocht een matras die aanpasbaar is aan de hand van mijn lichaamsbouw, geen gemakkelijke taak kan ik je zeggen wanneer je iets betaalbaars probeert te vinden. Uiteindelijk de knoop door gehakt en voor erkend Matras gekozen, matras was snel binnen en is een stuk aangenamer dan mijn voorgaande matras.

Dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat u helemaal tevreden bent met uw matras en met onze service. Wij leveren kwalitatief zeer goede matrassen voor een zeer nette prijs.

• Laila Toumi
    Review voor ErkendMatras

Perfect matras. ligt echt heel lekker! dit wordt onze vaste plek om te bestellen!

Dank voor je review.

Fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent over je aankoop.

Wist je dat we ook dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, kussens, bedspreien en badjassen verkopen? Neem gerust nog eens een kijkje in onze webshop :)

• Yassir Lahmadi
    Review voor ErkendMatras

Mijn kinderen zijn dol op de glow in the dark overtrekken!

Wow, sick :)

• Noura Benali
    Review voor ErkendMatras

Zowel de teddy en velvet overtrekken besteld, beiden slapen heerlijk!

Dank voor uw review!

Wij hebben niet alleen dekbedovertrekken maar ook hoeslakens, moltons, dekbedden, kussens, bedspreien en badjassen. En natuurlijk hebben wij boxsprings, matrassen en toppers. Neem gerust nog eens een kijkje in onze webshop :)