FREY clothing

FREY clothing

Het nummer 1 T-shirt & sweater merk.
9,0
Filter 69 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 58 met beschrijving

• Koen van Oosterhout
    Review voor FREY clothing

De levering was correct echter de artikelen te groot. Een minder handige actie vanuit mij volgde daarop, met een retour tot gevolg.

Vervolgens kwam ik bij Frey in de lucht en ondanks dat ik fout zat hebben zij een mooie en schappelijke oplossing geboden.

Klasse!

• Nathalie
    Geverifieerde klant van FREY clothing

Had een dikkere kwaliteit verwacht voor deze prijs

Hi Nathalie,

Bedankt voor je review. Ik vermoed dat je duidt op het T-shirt met borstzak. Deze zijn inderdaad iets dunner dan de T-shirts zonder borstzak. In feite zegt de stofdikte niks over de kwaliteit, maar dat je een voorkeur hebt voor een dikke stof is natuurlijk helemaal oké. Mocht je niet blij zijn met een aankoop dan kan je deze altijd retourneren.

Graag tot later!

Fred

• Hoe beoordeel je FREY clothing?

• R v.d. Linden
    Geverifieerde klant van FREY clothing

Shirt ziet er goed uit, mooie kwaliteit textiel.

• Sjors
    Geverifieerde klant van FREY clothing

Doet niet wat het belooft. Leuke shirts, maar kwalitatief onder de maat; een adam - met dezelfde prints - maakt shirts met een betere pasvorm en steviger katoen. Daarnaast levert Frey niet binnen de beloofde leveringstermijn. 1-4 dagen werd beide keren niet gehaald. Eerste levering duurde 7 dagen en 2e retour levering nog steeds - na 7 dagen - niet ontvangen.

Hi Sjors,
    Bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertraagde levering. Je order is op tijd verstuurd, maar helaas had PostNL iets langer dan gebruikelijk nodig voor de bezorging.
    We zijn blij dat je ondanks je aanmerkingen op de kwaliteit ervoor kiest om je aankoop niet te retourneren, maar te ruilen. We hebben je retourzending maandag ontvangen en het gewenste nieuwe T-shirt wordt vandaag (woensdag) verstuurd. Je feedback op de kwaliteit nemen we zeker ter harte, maar wij willen niet naar een verkoopprijs van €50 voor een T-shirtje.
    Graag tot later!

• Tim
    Review voor FREY clothing

Leuke shirts en sweatshirts. Bestelling was iets vertraagd maar dat werd keurig persoonlijk aan mij gecommuniceerd, en dan is het natuurlijk niet erg dat iets 1-2 dagen later is. Top!

• Sonja Vink
    Geverifieerde klant van FREY clothing

Perfecte en snelle afhandeling van mijn bestelling!

• Martijn Kusters
    Geverifieerde klant van FREY clothing

Goede service en goede kwaliteit

• Dennis Willard
    Geverifieerde klant van FREY clothing

Prima en originele shirts, snelle levering!

• Brenda
    Geverifieerde klant van FREY clothing

Leuke t-shirts en truien, leuke details en snelle verzending

• sjoerd
    Review voor FREY clothing

Shirts en trui zien er goed uit, nog even wachten hoe het er uit ziet na een paar wasbeurten. Maar so far so good.

• Els Quaegebeur
    Geverifieerde klant van FREY clothing

duidelijke communicatie en snelle bezorging

• Fred

Goede prijs-kwaliteitverhouding!

• Charles Drievoet

Snelle levering.

• Nienke
    Geverifieerde klant van FREY clothing

Keurige service, korting die ik was vergeten, werd later verrekend. Truien zijn prachtig en vooral erg confortabel en zacht!

• Małgorzata op den Kelder-Machura
    Geverifieerde klant van FREY clothing

Snelle levering,mijn zoon is super blij

• Piyaviraj Ranasinghe

Very satisfied!

• Waren

Bestelling nooit ontvangen

Hi Waren,

Bedankt voor de review. Je pakket is tijdig door ons verstuurd, maar helaas heeft PostNL deze nog niet bij je afgeleverd. Gisteren heb je per e-mail aangegeven te vrezen dat het pakket kwijt is en wij zijn nu aan het onderzoeken of dit klopt. Dit hebben we je per e-mail ook medegedeeld. Mocht je pakket inderdaad kwijt zijn dan zullen we je aankopen uiteraard nogmaals opsturen of je geld terugstorten.

We snappen heel goed dat je baalt van de vertraging. Desondanks vinden we het wel spijtig dat je ons niet even de tijd gunt om dit te onderzoeken en op te lossen.

• Glenn Kuyp
    Geverifieerde klant van FREY clothing

Hebben wat lang moeten wachten
    T-shirt ontvangen

• Piètro Pauli
    Geverifieerde klant van FREY clothing

Mooie kleur,rap geleverd,zit goed!

• Sl Kam

Goede prijs- kwaliteitverhouding