Feluce
Feluce is een webshop in landelijke verlichting waarbij de nadruk ligt op sfeerschepping. Onze materialen zijn vaak artisanaal gemaakt en zijn heel kwalitatief. Vaak is de basis in messing en gebeurt de afwerking in brons, geborsteld nikkel of chroom.

Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Margit C.
    Review voor Feluce

Tolle Qualität, super Service, bin superzufrieden!!! Eine wunderschöne Lampe!!!

Antwoord van Feluce

Herzlichen Dank Margit!

• Tuinwerken Miscanthus
    Review voor Feluce

Zeer mooie producten die perfect in de landelijk sfeer passen, zowel binnen als buiten! In de toekomst gaan we hier nog bestellen. Bij de aanleg van landelijke tuinen raden wij deze producten ook aan bij onze klanten.

Antwoord van Feluce

Hartelijk dank voor deze mooie review Nick!

• Hoe beoordeel je Feluce?

• Bart

Vlotte service. Goede klantendienst. Kwaliteitsproducten

• Ann-sophie
    Review voor Feluce

Wij zijn zeer tevreden van de spotjes. Vlotte en correcte afspraken tegen een goeie prijs!

• Kristin Lanz
    Geverifieerde klant van Feluce

Beautiful collection and fabulous service!

• jaak jacobs

geen

• Michel H.
    Review voor Feluce

Mijn eerste ervaring met Feluce is gewoon top ! De lamp, die ik als cadeau had besteld, is perfect ingepakt toegekomen en beantwoordde volledig aan de verwachtingen. Tot mijn grote verbazing ben ik iets nadien nog opgebeld door Feluce om te vragen of alles naar wens was verlopen. Erg aangenaam en toont de interesse naar hun klanten. Zonder twijfel kan en zal ik Feluce aanraden aan vrienden, familie en kennissen die op zoek zijn naar kwaliteit en erg mooie landelijke verlichting.

• Constance Dolmans
    Geverifieerde klant van Feluce

Snel antwoord en duidelijke communicatie!

• A Spijkerman
    Geverifieerde klant van Feluce

Feluce heeft mij 2 fantastisch mooie lampen bezorgd. Ze zijn echt een sieraad aan de muur. Zo tref je ze niet vaak.

• Guy Wijnants

Prima,zeer tevreden.