Handmade Party Gifts

Handmade Party Gifts

Op zoek naar traktaties, stickers, uitnodigingen, bedankjes of andere artikelen voor een trouwfeest, verjaardag of een andere speciale gelegenheid? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

• Peter
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Artikel is precies zoals verwacht en snel geleverd! 👍🏻

Antwoord van Handmade Party Gifts

Wat fijn om te horen Peter! Bedankt voor je bestelling en review

• rob claassen
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Goede service, goed antwoord op je vragen. En een snelle levering.

Antwoord van Handmade Party Gifts

Bedankt voor je inmiddels 2e bestelling! Fijn om te weten dat je tevreden bent. Het is voor ons een service wat niet meer dan logisch is. Hopelijk is de ontvanger bij met zijn cadeau! Wie weet tot de volgende keer!

• Hoe beoordeel je Handmade Party Gifts?

• Frédéric Catieau
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Parfait merci pour votre professionnalisme.

Antwoord van Handmade Party Gifts

Graag gedaan Frederic! Veel plezier met je brandblusserlampen! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven.

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Snelle service en ziet er prachtig uit!

Antwoord van Handmade Party Gifts

Wat fijn en leuk om te horen! Wie weet tot een volgende keer! Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven :-)

• Sylvia Chretien
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Zeer mooi wat ik besteld heb. En zeker een goeie service. Zeer goed ingepakt. Bedankt

Antwoord van Handmade Party Gifts

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Zijn we altijd erg blij mee. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Alvast hele fijne feestdagen gewenst!

• Ron Slingerland
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Zeer tevreden met mijn opdracht en levering van mijn producten.

Antwoord van Handmade Party Gifts

Wat leuk om te horen Ron. Hartelijk dank voor je leuke bestelling en beoordeling. Ik vond het logo erg leuk om te maken op je agenda's. Veel plezier ermee! Alvast fijne feestdagen!

• Natan Devoogt

Super product, snelle levering

Antwoord van Handmade Party Gifts

Fijn om te horen Natan. Hartelijk dank voor je bestelling en beoordeling. Fijn dat je cadeau (ruim) op tijd binnen was om het cadeau te geven. Wie weet tot een volgende keer!

• Erik
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

product goed verpakt onbeschadigd ontvangen

Antwoord van Handmade Party Gifts

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Hopelijk valt de brandblusserlamp in de smaak! Bedankt voor je review!

• Alstom
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Goede kwaliteit en een mooi product.

Antwoord van Handmade Party Gifts

Bedankt voor je bestelling en je review. Was een leuk logo om om te zetten naar een sticker voor op een brandblusserlamp!

• Sylvia Deutz-Weinmann
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Ik had gevraagd ofze het kadoo eerder wilden versturen, en kreeg gelijke antwoord dat ze het meteen gingen versturen, de andere dag was het binnen

Antwoord van Handmade Party Gifts

Wat fijn dat we je hiermee konden helpen. We proberen het altijd zo snel mogelijk te versturen en vaak lukt het! Bedankt voor je beoordeling, wie weet tot de volgende keer.

• Tamara
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Traktatie sluit-sticker , kwam ruim op tijd binnen en ziet er eruit zoals op website. Hele leuke stickers! Aanrader!

Antwoord van Handmade Party Gifts

Bedankt voor je bestelling Tamara! en je beoordeling! Alvast gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat de stickers naar wens waren!

• Arno Egberss
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Goed overleg vtv, mooi resultaat🤩

Antwoord van Handmade Party Gifts

Was een leuke brandblusserlamp om te mogen maken! Fijn dat alles naar wens was. Bedankt voor je review.

• Rienk Schonewille
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Snel contact met de verkoper, reageert snel. En komt afspraken na. Pakket prima optijd geleverd. In overleg is de levertijd veel korter dan normaal. Valt goed te overleggen!

Antwoord van Handmade Party Gifts

Wat een leuke beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens was, hier doen we ons best voor! Hartelijk dank, wie weet tot de volgende keer.

• Marion Bosmans
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Mooie kwaliteit en snelle levering

Antwoord van Handmade Party Gifts

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden was!

• Anne
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Snelle levering, leuk idee, leuk gemaakt. Alleen plateau kan wel beter worden uitgevoerd . Met 3 pootjes bijv.

Antwoord van Handmade Party Gifts

Bedankt voor je beoordeling! Het plateautje kan helaas nu nog niet anders gemaakt worden, dit komt omdat we allerlei soorten en maten blussers hebben, we zijn afhankelijk van wat we op kunnen halen qua afgekeurde blussers. Doordat ook de hoogte van de blussers vaak anders is, kan het dus voor nu niet anders gemaakt worden. Wie weet in de toekomst kunnen we de kwaliteit van de plateautjes verbeteren.

• Chris Janssens
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Goede service, niet te lang moeten wachten op de bestelling.

Antwoord van Handmade Party Gifts

Fijn en leuk om te horen! Bedankt voor je beoordeling! Fijn dag verder

• Angeline Franken
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Super tevreden, maandag besteld, dinsdag in huis.
    Brandblusser is top!!

Antwoord van Handmade Party Gifts

Wat leuk en goed om te horen. We proberen het altijd zo snel mogelijk op te sturen, gelukkig werkte POST NL ook mee :-) Wie weet tot de volgende keer!

• Amanda
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Mooi afgewerkte producten, binnen 1 wk thuisbezorgd..

Antwoord van Handmade Party Gifts

Fijn om te horen, bedankt voor je bestelling en beoordeling! Hier doen we het voor, tevreden klanten!

• Tamara Laenen
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Brandblusser besteld.. Snelle reactie op al mijn vragen, binnen 3 dagen netjes afgeleverd. Ziet er top uit.. Jarige was erg blij met zijn cadeau. Zeker een aanrader als je iemand een origineel cadeau wil geven!!

Antwoord van Handmade Party Gifts

Wat fijn en leuk om te horen! Bedankt voor je bestelling en het fijne contact hierover!

• Hub Wings
    Geverifieerde klant van Handmade Party Gifts

Goede en vooral snelle levering

Antwoord van Handmade Party Gifts

Veel plezier met het geven van het cadeau! Hopelijk is de ontvanger er blij mee! Bedankt voor je beoordeling!