Hempire

Hempire

Hempire is een webshop en groothandel met een divers aanbod producten
9,3

• Richard
    Review voor Hempire

Service is goed reageerd snel en word snel verstuurd ga er zeker vaker bestellen

• Karolina
    Review voor Hempire

Zeer vriendelijke klantenservice, snelle levering. Medewerkers staan er altijd voor je om je vragen te beantwoorden. Een aanrader!

• Hoe beoordeel je Hempire?

• Mertens M
    Review voor Hempire

Snelle levering, uitstekende service en producten. Bij vragen bijna onmiddellijk antwoord door zeer vriendelijke medewerkers. Zeker aan te raden!

• Joke van Vugt.
    Review voor Hempire

Ik gebruik dit product al enige tijd voor mijn hond Joy. Hij heeft Artrose en n drievoudige Hernia, resultaat Spondylose. Hij wordt hier de 15de Juli voor geopereerd en om de tijd voor de operatie zo goed mogelijk door te laten komen, en om zijn herstel na de operatie te bevorderen ben ik de CBD olie van Hempire gaan gebruiken voor hem. In de afgelopen periode is de zware medicatie volledig overgenomen door dezelfde CBD olie. Daar daar zulke geweldige resultaten mee werden en worden behaald heb ik zelf ook besloten om het te gaan gebruiken dit ivm mijn ziekte van Crohn. En ik kan vertellen dat ik mij nog nooit zo goed heb gevoeld, het is n wereld van verschil.
    Ik kan het iedereen echt aanraden, ook de service verdient n groot compliment.
    Dankjewel Joke.

• Mitchel
    Review voor Hempire

Super! Zowel de producten als de service. Een bepaald product was niet op voorraad dus werd er contact opgenomen over de opties (geld terug, navraag bij andere leveranciers). Dit product was op geen enkele site nog te krijgen. Na een paar dagen werd er weer contact opgenomen met het goede nieuws dat het product alsnog geleverd kon worden. Kortom: superservice!

• Melissa Akova
    Review voor Hempire

Wauw wat een mooi product! Ik gebruik al een tijdje (3 jaar)CBD, eerst begonnen met CBD olie en dan steeds opgebouwd, nu alleen nog maar CBD tinctuur 20%. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld geen last meer van depressie, gewrichten en ik ben Happy ;) dankjewel voor deze geweldige producten! Kwaliteit!!!

• Nathalie
    Review voor Hempire

Super snelle afhandeling. Zaadjes zijn van goede kwaliteit. Vorig jaar mooie planten mee gehad. Lossen dingen snel op. Reageren snel bij vragen. En zat een leuk extraatje bij mijn bestelling.

• Willem A.
    Review voor Hempire

De zaadjes van Hempire zijn kwalitatief erg goed. Ook mijn vragen werden prima afgehandeld per e-mail.

• Anita
    Review voor Hempire

Geweldige olie van Hempire, heb al een aantal andere producten geprobeerd maar wil niets anders meer dan deze olie. Ik heb hem in verschillen sterktes het is een goede kwaliteit heldere olie en helpt erg goed bij al mijn klachten en problemen. Ook de levering is goed geregeld.

• Karin
    Review voor Hempire

Prima service,snelle levering en een zeer goede olie.
    Ik ben zeer tevreden en bestel in het vervolg mijn produkten via Hempire.

• Willem Kok
    Review voor Hempire

Snelle correcte en discrete levering. Kwalitatief hoogwaardige artikelen die ik besteld heb via de uitstekend uitziende en duidelijke webside. Top gewoon👍

• Brian Voss
    Review voor Hempire

Mooie overzichtelijke website, met goede producten.
    Tussen het moment van bestellen en de levering zat 2 dagen.
    Verder alles helemaal naar wens

• Sylvana
    Review voor Hempire

Pakketje was discreet verpakt en de bestelde zaden hebben een mooie oogst opgeleverd.

• Robert
    Review voor Hempire

Blue cheese autoflower zaden waren een succes, elk zaadje is uitgekomen na een dag!

• Manon
    Review voor Hempire

Ik ben erg tevreden met mijn Hempire CBD olie, ik ga zeker weer opnieuw bestellen.