Houten Kozijn Online

Houten Kozijn Online

Houtenkozijnonline.nl is een online specialist in hardhouten kozijnen, deuren, tuindeuren en schuifpuien op maat. We bedienen allerlei klanten met diverse wensen. Of het nu gaat om een nieuwbouwproject of een renovatie klus, omdat we alles naar jouw wensen produceren is geen opdracht ons vreemd. We beschikken over zeer moderne productiefaciliteiten om je op maat te kunnen bedienen, wat je wensen ook mogen zijn.
Kozijnen, Tuindeuren, Schuifpuien
8,9
Filter 53 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 43 met beschrijving

• wim maljers
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Online

Het kozijn en het glas niets op aan te merken. Maar het sleuteltje van de draai/ kiep er niet bij geleverd. Paar keer gebeld. Antwoord: ik geef het door ,u wordt terug gebeld. Daar wacht ik nog steeds op.

• Jan Kroon
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Online

Doen wat ze zeggen. Prima kwaliteit.

• Hoe beoordeel je Houten Kozijn Online?

• Wijnand Jaspers

Prima

• Paul De leeuw
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Online

Goede afhandeling en prima bezorging.Kozijn ziet er geweldig uit dikke duim.

• winnie zijerveld
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Online

We hadden toch moeite het kozijn in de gemeten ruimte te krijgen onze bovenkant en onderkant van de muren waren ongelijk, dus smaller aan de onderkant. Als we op 3 plekken gemeten hadden, hadden we 1-2 cm smaller kunnen bestellen, dus ik zou klanten adviseren bij orderaanvang om voor zekerheid liever 1-2 cm smaller te bestellen, omdat je dat gat altijd kan opvullen. Een te groot kozijn, kan je niet kleiner maken behalve door te zagen. Ook was de onderkant van het kozijn een bepaalde vorm met inhul, dit heb ik ook niet duidelijk vermeld gezien bij aankoop. Verder had ik dacht ik een slot erbij of erin besteld, maar moest zelf nog het cilinderslot halen. Gelukkig was het geen zondag, want dan waren de winkels dicht geweest om deze te halen en hadden dieven gemakkelijk kunnen inbreken (omdat het kozijn voor de voorkant van het huis is). Verder hadden wij ventilatierooster erbij besteld, deze stond niet in de montage handleiding dus mijn klusser moest het online opzoeken. Ik zou de montage handleiding op de op gekozen variant ook even bijwerken. Communicatie van jullie kant was wel erg correct, op tijd geleverd, op tijd geinformeerd, levering was op tijd en behulpzame chauffeur.

• Karin R
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Online

Prachtige kwaliteit en heel mooi gemaakt; echt vakwerk!!! Tot op mm naar eigen wens te maken en veel mogelijk.

• Leo de Jong

Goede kwaliteit en punctueel

• HP van Zomeren
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Online

Momenteel de snellere levertijd, pas 1 keer een kozijn besteld. Telefonisch contact was goed en netjes.

• Ed Luthart
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Online

Goede kwaliteit kozijnen voor een nette prijs. En op tijd geleverd.

• Manuela van den Biggelaar
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Online

Snelle service en goede bereikbaarheid.