Kampeerhal Roden

Kampeerhal Roden

Kampeerhal Roden beschikt over 20.000m2 aan winkelplezier. Je kunt er alles vinden op het gebied van Outdoor, Kamperen, Tuin en Hengelsport. Om ons gehele assortiment te zien raden we je aan om onze website te bezoeken.
9,4
Filter 3992 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2100 met beschrijving

• Sjoerd Fortuin
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

prima service, ook als het retour moet omdat het niet past, is het goed geregeld en snel klaar. Kampeerhal bedankt.

• A.P. van Dongen
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

Mooie mobile airco en voor een hele goede prijs en super snel geleverd volgens de belofte op de website

• Hoe beoordeel je Kampeerhal Roden?

• Angela
    Review voor Kampeerhal Roden

Hier is echt de BESTE chemische toilet reiniger te koop. Niet duur en het toilet blijft lekker fris ruiken. En de levering is snel en netjes verpakt.

• Gerdi49
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

Snelle levering en goede prijs. Heb eerder deze toiletvloeistof voor afvaltank en spoeltank gehad en ben er erg tevreden over.

• Michel
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

Goed product, snelle levering en een vriendelijke prijs

• Anoniem

Inderdaad vandaag besteld morgen in huis , top 👍🏻

• Gertjan Rösken
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

Veel keuze! En snelle levering.. voelt vertrouwd

• Roland van Keimpema

Snel en voordelig

• Diny Rosier
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

Snel geleverd en een bijzonder mooie wokpan. Super groot ook.

• Ruud Werff
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

Snel geleverd. Voldoet aan dat wat wordt beloofd. Mooi en deskundig verpakt.

• Suzanne

Goede prijs, snelle verzending

• Ben van de Pavoordt
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

tot tweemaal toe een gebruikte Reich caravanweger ontvangen, het opsturen en retourneren ging wel snel. Na de tweede keer bood men mij een korting aan van € 10 voor het ongemak als ik hem zou houden, wat neer komt op 6.9% van het totaal bedrag. Na ruim een week wachten op restitutie maar weer even contact opgenomen, waarbij werd gemeld dat het geld allang was overgemaakt. Terwijl ik zou worden teruggebeld stond ineens het verschuldigde bedrag op mijn rekening en ben ik niet teruggebeld. Dit was één keer deze webshop en nooit weer.

• Anjo Stuurwold
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

Zowel op de website en telefonisch.

• V Verf
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

Supersnelle levering. Helaas was er een gaatje in de hoes/draagzak geslopen; maar toen we dat aangaven mochten we de draagzak omruilen. Was eveneens binnen no time geregeld. Uitstekende communicatie en service dus!

• Henk Schrijver

Geweldig

• Ron van Deelen

super snel geleverd

• Ton Buskermolen
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

Met 2 dagen was het pakket er ,weer geretourneerd ,niet prettig om in te stappen met sokken en blote voeten is geen optie voor mij.

• Marijke Vessies-Enserink
    Geverifieerde klant van Kampeerhal Roden

snelle levering, dochter helemaal blij

• Roel Epskamp

Snel geleverd, goede prijs