Kiddeaus

Kiddeaus

Bekijk alle reviews en keurmerken van Kiddeaus en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,9

• Claudia
    Review voor Kiddeaus

Voor de 2e keer een blackfriday deal besteld bij Esther! Fijne communicatie, wilde graag iets aanpassen omdat ik dat al had. Alles is bespreekbaar en bijna alles mogelijk! Fijn dat dat kan. :-) snelle levering, volgende dag al in huis. Als extra service pakt ze het in! Echt een aanrader

• Tatiana
    Review voor Kiddeaus

Hele snelle levering. Leuk ingepakt en verrassend zelfgeschreven kaartje erbij, top!

• Hoe beoordeel je Kiddeaus?

• Toni
    Review voor Kiddeaus

Snelle levering, mooi ingepakt.
    Ik heb de bak waar zand, rijst etc etc in kan besteld, eindelijk een bak die betaalbaar is en hoog is zodat het zand en/of de rijst in de bak blijft :-)

Antwoord van Kiddeaus

Dank je wel en heel veel plezier met de houten speelbak met deksel!

• Marianne
    Review voor Kiddeaus

Goede service. Niet duur. Mooi verrassend ingepakt met leuk kaartje erbij.

Antwoord van Kiddeaus

Dank je wel voor het mooie compliment

• Monique
    Review voor Kiddeaus

Een fijn e-mail contact met Esther.

Dank je wel

• Japio
    Review voor Kiddeaus

Mooie spelletjes, snel geleverd voor een leuke prijs. Ingepakt en samen met een leuk bedankkaartje en bedankje mogen ontvangen. Wat wil je nog meer

Antwoord van Kiddeaus

Veel plezier met spelletjes spelen

• Suzanne
    Review voor Kiddeaus

Goed advies ontvangen en snel bezorgd.

Graag gedaan en veel plezier ervan

• WT

Alles keurig.

Dank je wel

• Trace Berhitoe
    Review voor Kiddeaus

Snelle levering inclusief leuke attenties

Graag gedaan en veel plezier ervan

• Karin

Leuk ingepakt!

Antwoord van Kiddeaus

Bedankt voor het mooie compliment

• Nicole
    Review voor Kiddeaus

Ik heb 2 drinkflesjes besteld en ik had het binnen 24 uur al in huis. Ook was het heel leuk verpakt met een leuk persoonlijk kaartje erbij. Ik heb daardoor ook weer 2 nieuwe flessen besteld voor de nichtjes.

Antwoord van Kiddeaus

Jaaaa zo tof dat je nog 2 drinkflessen hebt besteld. Veel plezier met de flessen!

• Maria
    Review voor Kiddeaus

Een poosje terug hebben wij met een winactie op Instagram het houden dokters setje gewonnen voor mijn dochtertje
    Wat is het een fantastisch leuk set ze heeft er al uren plezier aan beleefd
    Ook de duurzaamheid en stevigheid van het product zijn fantastisch en goed voor kleine kinderhandjes waar bij plastic vaak iets afknapt en scherpe punten aan zitten is dat hier totaal niet het geval .
    wij zijn er erg blij mee

Antwoord van Kiddeaus

Bedank voor het mee doen met de winactie en heel veel plezier met de leuke verhaallijnen tijdens het spelen met het houten dokterssetje.

• Eric

Top aanrader

Dank je wel!

• Annet

Prima, leuk verpakt ook.

Antwoord van Kiddeaus

Dank je wel en veel plezier ermee!

• Sitih

• Cynthia
    Review voor Kiddeaus

Leuke producten en snel in huis

Dank je wel Cynthia

• AMC
    Review voor Kiddeaus

Ik raad deze webwinkel aan vanwege het duurzame en verantwoorde kinderspeelgoed dat zij verkopen. Bovendien is het leerzaam speelgoed voor mijn kleinkinderen.
    De levering was uitstekend met een attent handgeschreven kaartje als bedankje. Geweldig!

Antwoord van Kiddeaus

Bedankt voor het fijne compliment

• Leonie
    Review voor Kiddeaus

Super leuk speelgoed en het was snel binnen met een leuke persoonlijk kaartje erbij.

Graag gedaan Leonie

• Melanie
    Review voor Kiddeaus

Super communicatie en snel geleverd. Heel stevig degelijk materiaal. Zou zeker weer kopen bij kadeaus!!

Antwoord van Kiddeaus

Dank je wel voor de fijne compliment en ik zie je graag weer terug in onze duurzame speelgoedwinkel. Lieve groet Esther

• Ellen
    Review voor Kiddeaus

Snelle service en goede prijs

Antwoord van Kiddeaus

Wat fijn dat het allemaal snel geleverd is.. Veel plezier ervan. Lieve groet Esther