Kiddeaus

Kiddeaus

Is Kiddeaus veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Sitih

Goede service

• Cynthia
    Geverifieerde klant van Kiddeaus

Leuke producten en snel in huis

Dank je wel Cynthia

• Hoe beoordeel je Kiddeaus?

• AMC
    Geverifieerde klant van Kiddeaus

Ik raad deze webwinkel aan vanwege het duurzame en verantwoorde kinderspeelgoed dat zij verkopen. Bovendien is het leerzaam speelgoed voor mijn kleinkinderen.
    De levering was uitstekend met een attent handgeschreven kaartje als bedankje. Geweldig!

Antwoord van Kiddeaus

Bedankt voor het fijne compliment

• Leonie
    Geverifieerde klant van Kiddeaus

Super leuk speelgoed en het was snel binnen met een leuke persoonlijk kaartje erbij.

Graag gedaan Leonie

• Melanie
    Geverifieerde klant van Kiddeaus

Super communicatie en snel geleverd. Heel stevig degelijk materiaal. Zou zeker weer kopen bij kadeaus!!

Antwoord van Kiddeaus

Dank je wel voor de fijne compliment en ik zie je graag weer terug in onze duurzame speelgoedwinkel. Lieve groet Esther

• Ellen
    Geverifieerde klant van Kiddeaus

Snelle service en goede prijs

Antwoord van Kiddeaus

Wat fijn dat het allemaal snel geleverd is.. Veel plezier ervan. Lieve groet Esther

• W. Postma
    Geverifieerde klant van Kiddeaus

Het product is echt super mooi

Veel plezier ermee

• Bianca
    Review voor Kiddeaus

Goede services, snelle levering, klantvriendelijk speelgoed is van goede kwaliteit

Antwoord van Kiddeaus

Dank je wel Bianca wat lief van jou. Bevalt de kaartenhouder goed? Lieve groet, Esther

• Adrian

top service,top art

Antwoord van Kiddeaus

Bedankt voor de fijne review, hoe bevalt de Green Toys autotranssporter? Heel veel speel plezier ermee. Lieve Groet Esther

• Marscha
    Geverifieerde klant van Kiddeaus

Super leuke webshop! Kinderen zijn helemaal happy!
    Service was goed en bestelling kwam goed verpakt en snel binnen.

Antwoord van Kiddeaus

Ook bedankt voor de leuke foto op Instagram, een heel blij meisje met haar kaartenhouder. Heel veel plezier ermee! Lieve groet Esther