Lief Leven

Lief Leven

Webwinkel vol lieve cadeaus met de gedichtjes van Lief Leven. Sieraden, wenskaartjes, kleding & accessoires.
6.787 klantbeoordelingen
Filter 6774 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3530 met beschrijving

• Pe Eikens
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Het product wat ik heb gekocht is erg mooi

• Lotte
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Leuk ingepakt en persoonlijk! Ook rekening gehouden met zo min mogelijk verpakking!

• Hoe beoordeel je Lief Leven?

• Anne Greijn

Goede service!

• Tim Niënhuis

Goede service bedankt

• Janke Akker
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Het zijn mooie armbanden en een leuke Valentijns actie 1+1. Met zorg ingepakt en leuke kaartjes er bij ❤️

• Kirsten Horselenberg
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Snelle service en attent. Er was een actie van 2 voor de prijs van 1 die ik gemist had. Ik werd erover nagebeld. Top service. En hele mooie armbanden.

• Lisanne Van Barlingen
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Geweldige service. Werd netjes gebeld naar aanleiding van een bestelling. Mooi en netjes verpakt. Snel verzonden! Hele mooie armbanden! Zeer tevreden!

• Ian Duijvenbode
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Mooi verpakt, heel lief. Wel eerst zelf uitpakken om de losse kaartjes eruit te halen voordat je het kado geeft

• Sandrien VN

Supercontact, superservice, superproducten
    Leve Lief Leven!

• Sacha te Groen
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Super service, en mooie texten op de kaartjes.

• Jolanda Vullings-Welles
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Snelle levering, prachtig met persoonlijke aandacht verpakt.

• Henriëtte Van den Bergh
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Mooie armbanden, mooi verpakt en ontzettend lieve kaartjes erbij gekregen, love it 😍

• Ireen Bijma
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Het is een prachtig product . En nadat mijn bestelling niet compleet was , werd er met alle liefde weer een mooie nieuwe armband opgestuurd ! Dat is liefde ! Dank jullie wel !
    Liefs Irene

• Marlou
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Het is met liefde, aandacht en zorg ingepakt en verstuurd. Zelfs met een persoonlijke boodschap, handgeschreven. Heel mooi en waardevol!

• Kasia

Prachtig webwinkel , geweldig artikelen, snelle levering, vol liefde 🙏❤️

• Nicole
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Snelle levering, prachtige armbanden en heel erg cute ingepakt met een persoonlijk berichtje! Aanrader!

• Patricia Patty
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Leuk verpakt, vriendelijk en goede service, dankjewel 🫶🏼

• Ellen
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Snel geleverd, prachtig ingepakt met een hand geschreven kaartje. Echt persoonlijk

• Evelien
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Super goede service, vriendelijke meiden en denken lief met je mee als je wat vergeten bent 💚

• Martina Wittig
    Geverifieerde klant van Lief Leven

Snelle levering, niet duur en heel lief de persoonlijke Nachricht op de bon voor mij, voor mij een 10 waard, bedankt lieve mensen van Lief leven, bij jullie voel ik me mens. ❤