Little Sissy
Little Sissy heeft een grote verzameling hippe en moderne poppenhuis accessoires.
Heb je een oud poppenhuis dat je gaat opknappen of een nieuw huis die je wilt stylen? Bij ons vind je daar de juiste items voor.

We zijn gespecialiseerd in stickers en gepersonaliseerde miniaturen. In verschillende kleuren en op elk gewenste maat

Maar niet alleen poppenhuizen kunnen gestyled worden.

Denk ook aan Garages, brandweerkazernes of maak van het ikea poppenhuis een politiebureau.
  • Jenny Van Beek
    Geverifieerde klant van Little Sissy

Snel geleverd, prachtig ingepakt en een klein probleempje werd meteen opgelost

• Tamara
    Geverifieerde klant van Little Sissy

Super leuke webwinkel met de leukste poppenhuisspulletjes. Altijd verzorgd en goed verpakt verstuurd. Ik kom er altijd weer terug!

• Hoe beoordeel je Little Sissy?

• Diana Cleveringa

Goede kwaliteit

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Little Sissy

Mooie spulletjes met liefde gemaakt!

• Ingrid
    Review voor Little Sissy

Va het weekend op de beurs verschillende superleuke dingen gekocht, waaronder een op maat gemaakt matras. Vriendelijk geholpen, echt een aanrader !! Op de webshop gekeken en zie heel veel leuke spullen. Kom zeker terug.

• Giannina
    Review voor Little Sissy

Super vriendelijk, mooie producten! de kussentjes zijn zo mooi afgewerkt. Ik heb al vaak bij Little Sissy besteld, heel tevreden altijd. Ook de kraam op de beurs bezocht afgelopen weekend en weer mooie producten aangeschaft. Ze maakt ook de stickers op maat op aanvraag. Bijna alles is mogelijk. Super blij met deze website.

• Margaretha
    Review voor Little Sissy

Mooie kwaliteit items voor poppenhuis en Barbie/Blythe. Goede en vriendelijke service.

• Gerda
    Review voor Little Sissy

Leuke spullen. Goed en betrouwbaar.

• Angela
    Review voor Little Sissy

Voor mooie en originele poppenhuis miniaturen slaag ik altijd wel bij Little Sissy. Ook voor maatwerk kun je hier goed terecht. Supercreatief en ze denkt graag met je mee. Er staan al een heleboel mooie items in mijn poppenhuis.

• Toyah
    Review voor Little Sissy

Altijd super fijne service en mooie producten op aanvraag, webshop of beurzen!