MOODZ design
Uniek ontworpen planners, kaarten en papierwaren.
9,1

• Mariëtte
    Review voor MOODZ design

In eerste instantie bij post zoek geraakt, maar kreeg de prachtige kaarten alsnog. Hele leuke kaarten en prima service!

• marianne dobben
    Geverifieerde klant van MOODZ design

Super behandeling en heel erg bedankt

• Hoe beoordeel je MOODZ design?

• E. Nieuwenhout
    Review voor MOODZ design

Goede oplossing gevonden voor het leveren van de verkeerde kleur

• Corina

Keurig verpakt!

• Iris Wuijster
    Geverifieerde klant van MOODZ design

Een superleuke webshop met hippe en stijlvolle designs. Altijd snel binnen en leuk ingepakt. Een feestje om te ontvangen.

• Elles Gruijters
    Geverifieerde klant van MOODZ design

Goede service met een persoonlijk tintje. Heel bijzonder. Net meer dsn je verwacht

• Ans Wouters
    Geverifieerde klant van MOODZ design

Zeer snelle service en werd er met de bezorging een leuke creatieve oplossing bedacht. Top!!

• Ineke Moerkerken
    Geverifieerde klant van MOODZ design

Alleen jammer dat de doos een beetje stuk was. Verder prima levering.
    Al in gebruik en top recepten boek.

• Pleuni Verhoeven
    Review voor MOODZ design

De artikelen die Milou aanbied zijn heel divers en heel leuk ! Ook de service is super!

• Ingrid
    Review voor MOODZ design

Mooie spullen, met liefde gemaakt en geproduceert. Bestelling leuk verpakt! Helemaal top.

• Sylvana Schijvens
    Geverifieerde klant van MOODZ design

Super. Hele mooie en fijne producten. Mooi ingepakt. De planners vind ik vooral fijn.

• michelle versluis
    Geverifieerde klant van MOODZ design

Mooie kaarten en handige planners. Ik gebruik de maaltijdplanner elke week en dit geeft me zoveel meer structuur! Daarnaast wordt alles leuk ingepakt en ik had het snel in huis. Super service!

• Denise
    Review voor MOODZ design

De bestelling was binnen mum van tijd op de post. De posters/doeken zijn ook van goede kwaliteit. De Sint en kerstdoeken kunnen met gemak jaren mee.

• Elles Gruijters
    Review voor MOODZ design

Hele mooie en orginele producten en enorm goede service, feedback worden serieus genomen en er wordt meteen iets mee gedaan. 100% dat ik hier vaker iets ga bestellen!

• Naomi Van Brussel

Bedankt!