MilaTonie
Detailhandel in woonaccessoires en bijoux
9,2
Filter 3070 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3062 met beschrijving

• Thomas Schubert

Tolles Produkt

• N. Straatman-Rozema
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Na een goede ervaring met MilaTonie in Valkenburg in 2022, hebben we nu online 2 bijpassende lampen gekocht. De website is erg gebruikersvriendelijk en de service is nog altijd geweldig. Wij gaan voor onze Tiffanylampen alleen naar MilaTonie!

• Ute
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Super schnelle Lieferung...der Artikel wunderschön, wie beschrieben!

• Renate Bluhm
    Geverifieerde klant van MilaTonie

schöne ware, schneller versand. vielen dank!

• Claire Van Opdenbosch
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Correcte en stipte uitvoering van bestelling!

• M J Keetman
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Vandaag besteld,morgen al thuis!

• MJ van Haren van Koeverden
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Een ,,stille wekker,,gekocht ,waar ik specifiek op zoek naar was ,blijkt pure misleiding .De wekker tikt als een gek,s’nachts van mijn nachtkastje gemept ,eerste en laatste keer dat ik hier wat koop .Nul ,nul vertrouwen

Goedemiddag mevrouw van Haren van Koeverden,
    Bedankt voor uw review. Ik heb even uw bestelling opgezocht en het product, helaas kan ik nergens in de productinformatie vinden dat het om een 'stille' wekker gaat. Kunt u dit verduidelijken? U kunt mij bereiken op +31615351969, of u kunt een mail sturen naar contact@milatonie.com. Ik hoor het graag!

• Barbara
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Ordine arrivato in brevissimo tempo, nonostante non arrivasse dall'Italia. Tutto imballato in modo impeccabile, e devo dire che dal vivo è tutto incantevole. Grazie di cuore. Vale la pena acquistare da voi, anche per la vasta scelta che avete dei prodotti clayre & eef che adoro.

• Genevieve VINCENT
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Bonjour 👋 Très très satisfaite de MilaTonie 🤙🤙Petite armoire murale très très belle et de qualité. Envoie rapide, très bien emballée, aucun souci. Je recommande ce site, pour tous ces beaux et bons produits. Merci à eux.

• august van den eynde

goede service

• Lusi79
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Het zijn prachtige bloempotten. Heel snel geleverd de zelfde dag wat besteld. In ochtend besteld in de avond thuis. Mooie kleur. Echt super blij mee.

• Diana
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Heel snel geleverd en mooie spullen

• Erika
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Bloempot gekocht met diameter 17 volgens beschrijving. Echter blijkt de opening maar 11 cm te zijn waardoor de plant er niet in past. Enkel het breedste deel van de pot is 17cm. Contact gehad met verkoopster en ze wil de pot en verzendkosten vergoeden maar niet de retourkosten. Ze geeft aan de informatie op de website aan te passen maar dit is nog niet gedaan. Wij zijn in deze niet de enige want er wordt al vaker melding gedaan over foutieve/ misleidende afmetingen in de beschrijving op andere websites waar bloempotten van dit merk ook worden verkocht.

Goedemiddag Erika,
    Bedankt voor uw review. Ik kan begrijpen dat het teleurstellend is als een product uiteindelijk qua maat niet past, mijn excuses voor het ongemak! Wij meten altijd het breedste punt van een product, vandaar dat de diameter is uitgekomen op 17cm. Dit verschilt inderdaad met de diameter van de binnenmaat. Mocht u in de toekomst ons nog een kans willen geven dan kunt u altijd op voorhand contact met ons opnemen om de maten dubbel te checken.

• Martine ROUMEGOU
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Livraison rapide. Article conforme à la description

• Michiel Koppens
    Geverifieerde klant van MilaTonie

De foto correspondeert prima met het product. Ik zocht echter op een radiogestuurde klok, de advertentie gaf niet echt duidelijkheid maar er stond de klok staat altijd op tijd. Achteraf blijkt het toch een gewone klok te zijn. Zonde maar hij is niet minder mooi dus heb hem gehouden

Goedemiddag meneer Koppens,
    Bedankt voor uw review. Ik vind het erg vervelend dat u niet helemaal tevreden bent over de ontvangen klok, zou u mij een mail willen sturen op contact@milatonie.com om dit te verduidelijken? Ik hoor het graag!

• Gabriele Müllner

Alles super!

• Henny Perina
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Het konijn is nog mooier als op de afbeelding,super blij mee kom graag nog eens terug om wat te bestellen,super snel bezorgd,dankjewel

• MYRIAM HERAIL
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Livraison rapide , très bon produits, je recommande.

• Christiane Eggen
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Wunderschöne Produkte zu einem traumhaften Preis! Ich habe meine Wohnung edel österlich geschmückt Ich habe mein Haus wunderschön österlich geschmückt und freue mich nun schon auf die Weihnachtszeit...

• Peter
    Geverifieerde klant van MilaTonie

Prima kwaliteit, goed op de hoogte gehouden en zeer snel geleverd. Heel blij met de kleur; afbeelding kwam overeen met de werkelijkheid.