Mindbaas.nl

Mindbaas.nl

Mindbaas focust zich op drie peilers, namelijk: yoga, meditatie en lifestyle. Ons doel is om laagdrempelig te zijn voor zowel mannen als vrouwen, beginnend tot ervaren. Wij doen dit voornamelijk met onze eigen brand en enkele andere brands die nauwkeurig zijn gekozen. Neem vooral een kijkje in onze shop!
9,7

• Evert
    Review voor Mindbaas.nl

De levering was sneller dan de bevestigingsmail, niet verwacht binnen 24 uur had ik mn pakketje.

• Laura
    Review voor Mindbaas.nl

Na een zoektocht voor een stevige bolster ben ik bij Mindbaas terecht gekomen en heb daar de perfecte bolster gevonden. Lekker zwaar, stevig en velvet. Dus heerlijk zacht.
    Communicatie was ook helemaal fijn!
    Ik kan het veld ordernummer niet invullen. Dus ik plaats het hier. 3157

• Hoe beoordeel je Mindbaas.nl?

• Brein Business
    Review voor Mindbaas.nl

Snelle levering en een prachtige set bolsters geleverd. De hele yogagroep maakt er dankbaar gebruik van. Bedankt!

• Yvonne
    Review voor Mindbaas.nl

Geweldige service. Nadat PostNL het pakket zoek heeft gemaakt, kosteloos nieuw meditatiekussen opgestuurd gekregen van Mindbaas. Chapeau en bedankt!

• Roland
    Review voor Mindbaas.nl

Snelle levering, goede communicatie, alles naar wens.

• Bram
    Review voor Mindbaas.nl

Meditatie kussen en bolster besteld, was een snelle levering en kwaliteit is goed. Zacht materiaal maar stevig. Mooiere set dan mijn vrouw ergens anders had gekocht ☺️. Een week later ook nog een oogkussen besteld en ruikt heerlijk naar lavendel.

• Danique
    Review voor Mindbaas.nl

Tijdens het openen van mijn bestelling werd ik blij verrast, een heel mooi meditatie kussen kwam tevoorschijn en nog snel geleverd ook.

• Barbara
    Review voor Mindbaas.nl

Bolster aangeschaft nadat ik er tijdens de yogales kennis mee had gemaakt. Het was een feestje de doos open te maken en te ontdekken dat het precies is wat ik zocht en wil hebben voor thuis.

• Joelle van Veen
    Review voor Mindbaas.nl

Complete set besteld met meditatiekussen, yoga bolster en yogamat. Past allemaal mooi bij elkaar en de kwaliteit is goed! Dankjewel.

• Petra Vennegoor
    Review voor Mindbaas.nl

Ik heb meerdere meditatiekussens, bolster en yogamat gekocht ivm Lichaamsgerichte coaching werk. De materialen hebben mooie kleuren (groen en zandkleur). De website is overzichtelijk en eerlijke prijzen. Ik ben heel tevreden met de materialen.

• Annet Kamstra
    Review voor Mindbaas.nl

Snelle service, het meditatie kussen en de bolster zijn mooi van kleur, donker groen en van stevige kwaliteit. Zeer blij mee.

• Jack van Wijk
    Review voor Mindbaas.nl

Stevig en comfortabel kussen. Mooie afwerking. Blij mee!

• Vera
    Review voor Mindbaas.nl

Ik was op zoek naar een stevig en hoog meditatiekussen en hier gevonden. Kwaliteit is zeer goed, hardheid kun je eventueel ook nog aanpassen en het veertje is ook een heel mooi detail.

• Tess
    Review voor Mindbaas.nl

Sinds een tijdje ben ik begonnen met yoga en daarom heb ik bij Mindbaas een yogamat en yogatas besteld. De mat is echt super fijn!! En met de tas is het makkelijk mee te nemen naar de yogastudio. Heel blij mee.

• Mitchel Grootscholten
    Review voor Mindbaas.nl

Ik heb bij Mindbaas een medidatiekussen besteld. Van goede kwaliteit en eenvoudig bij te vullen mocht je hier van houden. Levering was zeer snel. Oftewel, heel tevreden!

• Kelly van Dorp
    Review voor Mindbaas.nl

De yogabolster is stevig en heel fijn als ondersteuning. Besteld met een yoga mat die veel grip heeft. Fijn. Voor herhaling vatbaar in de toekomst.

• Karianne Donkers
    Review voor Mindbaas.nl

Heerlijk mooi afgewerkt oogkussen. Goed voor hoofdpijn en om je ogen rust te geven. Kan met kou en warmte gebruikt worden. Heerlijke geur en handig met goed weggewerkt ritsje, zodat je hem ook kan wassen. Heel blij mee. Ook met het geurblokje. Geeft een ontspannen werking in de slaapkamer of tijdens mediteren. Top!

• Petrus
    Review voor Mindbaas.nl

Meditatiekussen en oogmasker besteld. Goed stevig kussen met een chique logo. Ook het oogmasker met een heerlijke geur voldoet aan de wensen!

• Julia
    Review voor Mindbaas.nl

Mooie website, snelle levering en keurig verpakt. Het zijn mooie kussens en matten, strak afgewerkt. Heel blij mee!

• Stephanie
    Review voor Mindbaas.nl

Fijne yogamat besteld. Goede dikte en veel grip tijdens de oefeningen. Zeker een aanrader!