Saint Clairmont

Saint Clairmont

Handgemaakte & gepersonaliseerde (edelsteen) sieraden. Hypoallergeen, hoge kwaliteit, duurzaam en zeer betaalbaar. Altijd in het goud en zilver verkrijgbaar. Ook mogelijk om wholesale in te kopen.

• Monique
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Snelle levering, bestelling was zo thuis!

• Chris Jacobs
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Geweldig service, hanger besteld met vingerafdruk zeer gedetailleerd. Anouk is via mail goed te bereiken denkt mee en bied gelijk een passende oplossing. Dank voor de goede zorgen. Keep up the good work 👌🏻

• Hoe beoordeel je Saint Clairmont?

• Nathalie
    Review voor Saint Clairmont

Mooiste cadeau voor mijn moeder ontworpen bij Saint Clairmont!

Ik had via whatsapp contact gezocht met de eigenaresse Anouk, omdat ik een combinatie aan ideeën had van verschillende gepersonaliseerde kettingen op haar website. En samen hebben we een heel mooi ontwerp kunnen maken.

Ik ben Anouk zo dankbaar dat zij mijn visie nog mooier tot realiteit heeft weten te brengen. Nog mooier dan ik van te voren had kunnen bedenken. Mijn moeder is dan ook heel blij met haar gepersonaliseerde cadeau. Ze was zo verrast toen ze het voor haar 60e verjaardag kreeg en draagt het met trots.

Anouk heeft veel tijd en inspiratie gestoken in mijn bestelling. Ze reageert snel, geeft echt antwoord op al je vragen, denkt met je mee en nam me mee door het proces.

Toen ik het uiteindelijk ontvangen had, zaten er ook allemaal leuke dingetjes in het pakje zoals een bewaarzakje etc. wat het ook echt een cadeautje maakt om open te maken!

Dit is zo’n aanrader!

• Tara Van den Raad
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Super mooi product en leuke verpakking:)

• Ellen Kemkers
    Review voor Saint Clairmont

Waanzinnige service, denkt super fijn mee en reageert snel! Kortom, top!

• Marijke Van der Duijs
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Mooie prijs snelle service blij mee

• Nele
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Heel subtiel gegraveerde vingerafdruk, prachtig aandenken. Bedankt daarvoor Anouk!

• Nynke Coolsma
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Ik vind het plaatje met de coördinaten nog mooier dan gedacht. Met liefde en zorg gemaakt! Fijn contact gehad. Ik had dit jaar een orgineel Valentijn kado❣️

• Isa van Kippersluis

Hele mooie armbandjes!

• Barbara Vink
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Fijn bedrijfje! Mooie sieraden, snelle levering, prettige en persoonlijke customer care.

• Evelien D
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Super goede service. Snel en heel vriendelijk contact. Maakt het product volledig naar je wens.
    En een hele snelle levering! Dank je wel!
    Zeker en vast een aanrader!

• Noa Ellerkamp
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Ze heeft mij heem goed geholpen met het beantwoorden van een paar vragen. Het pakketje was ook erg snel binnen en ik ben er super blij mee. Het ziet er heel mooi uit! Ik ga zeker vaker bestellen!

• Emmy Radstake
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Goede vriendelijke communicatie, snelle verzending. Heel leuk verpakt en een prachtig product.

• Lisa Verbeek
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Erg blij met mijn mooie sieraden 🥰

• Hedzer Jousma
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Prachtig product, hele mooi customize opties! Prettige communicatie met de verkoper, ze denkt goed mee. Zeer snelle levering, ongelofelijk. 5/5 zonder twijfel.

Antwoord van Saint Clairmont

Wauw, dankjewel Hedzer, wat een super fijn review. Ik ben blij dat ik de ketting kon maken zoals je het voor ogen had. Ik hoop dat ze er net zo blij mee was als jij!

• Saskia Steenbergen
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Ontzettend snel en lief geholpen en meegedacht met wat ik wilde. Ook nog een snelle verzending!

Antwoord van Saint Clairmont

Ik ben blij dat ik je er mee kon helpen, super bedankt voor je fijne review!🥰

• Janneke De Zwaan
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Zeer behulpzaam en snelle reactie. Goede prijs en mooi product.

Antwoord van Saint Clairmont

Dankjewel voor je fijne review Janneke!🥰

• Melanie Brouwer
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Prachtige sieraden. Geweldige en persoonlijke service!

Antwoord van Saint Clairmont

Dankjewel voor je fijne review en je bestellingen Melanie, ik ben blij dat ik deze dierbaren sieraden voor je kon maken🩷

• Yolanda Brinkman

Snel en mooi

Antwoord van Saint Clairmont

Fijn, dankjewel voor je review Yolanda!

• Miranda Nieuwenhuizen
    Geverifieerde klant van Saint Clairmont

Geweldige hele snelle service, vriendelijk contact.
    En ook nog eens super leuk verpakt! Echt een aanrader voor een prachtig sieraad