Smartific.nl

Smartific.nl

Smartific is dΓ© online smartshop van Nederland. Shop wietzaadjes, CBD edibles & olies, vaporizers, headshop en smartshop producten.
9,1

• Sjob Bruens
    Geverifieerde klant van Smartific.nl

Snelle levering en ze hebben echt alles.... Super

• Sabine van campenhout
    Geverifieerde klant van Smartific.nl

Bestelling was aangekomen bij de buren, maar dat was niet in de communicatie vermeld. Er is heen en weer gemaild om het te vinden. (UPS zei immers dat het via het zien van de klant was aangekomen). Hierdoor hebben de Truffels 2 dagen in een warme winkel gelegen en ik wilde ze zeer graag koelen wegens houdbaarheid
    Dit is niet meer mogelijk. Ook vind ik het niet kunnen dat je bestelde (toch wel privé producten) zomaar bij je buren worden geleverd.

• Hoe beoordeel je Smartific.nl?

• Henno Steehouwer
    Geverifieerde klant van Smartific.nl

Een andere bezorg service. Ze weten keer op keer mijn voordeur niet te vinden. Ik zou het begin van de week al in huis moeten hebben volgens track n trace. Dit is de derde dag dat ze beloven te komen.

Antwoord van Smartific.nl

Beste Henno,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat vervelend om te horen dat u problemen heeft met de levering. Helaas worden onze leveringen uitbesteed aan PostNL, DHL of UPS. Op de service van een derde partij hebben wij helaas geen invloed.

Uiteraard doen wij altijd onze uiterste best om u bij klachten zo snel en correct mogelijk een oplossing aan te bieden echter hebben wij geen bericht van u gehad.

Wij zien inmiddels wel dat het pakketje (met 2 dagen vertraging) bij u is aangekomen.

Het Smartific Team

• mike borriello

πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ

• Mark
    Geverifieerde klant van Smartific.nl

Ik kreeg voor aanvang van m'n aankoop snel antwoord op m'n vragen waarbij ik relevante informatie ontving.

• Lesley
    Review voor Smartific.nl

Kwaliteit

• Bart Van Langendonck

Perfecte service!

• Bart Van Langendonck
    Geverifieerde klant van Smartific.nl

Perfecte service en uiteraard leuke producten :)

• Vincent Van zessen

Goed bezig...

• Britt
    Geverifieerde klant van Smartific.nl

Snelle levering & top producten!