Solar Mobile

Bij Solar Mobile vind je topkwaliteit huishoudaccu’s voor je camper, caravan of boot. Hoogwaardige mobiele stroomvoorziening met de beste service!
9,4

• HJ van Dijken
    Geverifieerde klant van Solar Mobile

Batterij besteld, netjes aangekomen. Alleen problemen met de communicatie met de BMS. Telefonisch contact met Jelle en probleem uitgelegd. Er werd een andere app geadviseerd, maar die kreeg ook geen communicatie met de BSM. Solar Mobile
    stuurt nieuwe batterij en de eerste wordt netjes opgehaald. Tweede batterij werkt prima. Na inspreken voicemail wordt je netjes teruggebeld. Kortom: Solar Mobile wil jou een product geven waar je jaren plezier van hebt. Een echte aanrader.

• Julien
    Review voor Solar Mobile

Na best lang twijfelen hebben we onze enorme AGM accu's aan boord vervangen door LifeP04 accu's van Solar Mobile. Veel meer bruikbare capaciteit door diepe ontlading, sneller laden en veel minder gewicht. Door de interne verwarming kunnen de accu's ook bij zeer lager temperaturen geladen worden. Prijs/kwaliteit verhouding is ook dik in orde.

Maar dat is niet het belangrijkste. Het was best even puzzelen hoe we de overstap naar lithium konden maken binnen ons huidige systeem maar al onze vragen werden rap beantwoord en er werd goed meegedacht welke aanpassingen er nodig waren binnen het systeem. Heel fijn dat er op persoonlijk niveau meegedacht wordt. We gaan nu met een heel fijn gevoel 1,5 jaar op zeilreis waar we zo vaak en lang mogelijk 'off the grid' willen blijven. Daar gaan deze accu's zeker aan bijdragen!

• Hoe beoordeel je Solar Mobile?

• Sylke
    Review voor Solar Mobile

N.a.v. wat onduidelijkheden m.b.t. een accu en BMS die oorspronkelijk waren aangeschaft via Solar Mobile even contact opgenomen. Erg snelle, vriendelijke en duidelijke communicatie zowel via app als telefoon. Duidelijk verstand van zaken. Mocht ik in de toekomst iets nodig hebben in deze branche kom ik zeker bij dit bedrijf terug.

• John Munnik
    Geverifieerde klant van Solar Mobile

Accu kwam slecht verpakt aan, doos kwak direct uit China, heb daar altijd mn vraagtekens bij, een sticker kan ik ook ergens op laten plakken (lees op de accu) verder niets geen beschrijving of wat dan ook, als laatste geen app voorhanden bij de accu! (Komt eraan alleen is onduidelijk wanneer)

Antwoord van Solar Mobile

Beste John Munnik,

bedankt voor uw review.
    Jammer dat u geen contact heeft opgenomen om deze onduidelijkheden uit de weg te helpen. We staan altijd klaar om uitleg te geven mochten er zaken onduidelijk zijn.

Bij de verzending van de accu heeft u een mail gekregen met daarin de informatie over het gebruik van de app. Er is een app beschikbaar voor zowel Android als Iphone. Wellicht is er iets misgegaan in het verzenden van deze email. Ik zal deze nogmaals nasturen. Mochten er verdere vragen zijn, willen wij u verzoeken contact met ons op te nemen.

In de mail met uitleg over het gebruik van de app, staat ook waarom wij ervoor gekozen hebben om de verpakking te hergebruiken. Op deze manier zorgen we er voor dat de grondstoffen en verpakkingsmaterialen zo duurzaam mogelijk worden ingezet. Dit vinden wij belangrijk en ook sluit het goed aan bij de duurzaamheid van de accu want door de lange levensduur hoeft u veel minder snel een vervangend model te kopen!
    De grondstoffen komen inderdaad uit het buitenland. De assemblage doen wij met de groots mogelijke zorg in Nederland, U bent van harte welkom op onze werkplaats om eens te kijken hoe de accu's in elkaar worden gezet.

We hopen dat u los van de verpakking, tevreden bent met het product!

• Hans Kolkman
    Review voor Solar Mobile

Prima kwaliteit en aantrekkelijke prijs. Met verstand van zaken.

Antwoord van Solar Mobile

Beste Hans,

bedankt voor de mooie review.

• Wim
    Review voor Solar Mobile

Goede ervaringen met dit bedrijf. Vorig jaar 2x 280 Watt 12V LiFePO4's bij hen gekocht, voor onze boot die toen in Italië lag. Alles netjes geregeld. We hadden echter een akkefietje met een van de cellen, maar meteen, zonder gezeur en snel werd er actie ondernomen, ook al zaten we ondertussen ver weg. Uitstekende klantenservice! Wil je eerlijk en goed worden behandeld als klant, zeker daar aan de bel trekken. Eigenaar is gewoon aardig en zelf een reiziger. En mocht je denken dat dit een fake review is, zie onze vlog hier over op YouTube kanaal Sailing Exodos.

• Rivka

Leuke eigenaar