Tonerzone.nl

Tonerzone.nl

Tonerzone.nl is de professionele partner voor uw bedrijf of voor u als thuisgebruiker en werkt graag samen met u om een aanzienlijke reductie in uw maandelijkse printkosten te realiseren.

Wij steken veel tijd en inspanning in het doen van kwaliteitsonderzoeken en het testen van nieuwe cartridges en toners. Dit betekend dat u altijd kunt profiteren van een uitstekende kwaliteit en tegelijk kan besparen op uw printkosten.

Tonerzone.nl is een professionele organisatie die zich richt op 100% klanttevredenheid. Door snelle en zorgvuldige levering van alle internetbestellingen en maximale service. In de regel worden bestellingen op werkdagen binnen 24 uur overal in Nederland geleverd.
9,1
Filter 936 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 516 met beschrijving

• jf. vrolijk
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

hij is duurder dan andere inkt zaken bij een bepaalt product
    maar niet met alles maar wel met samsung MLT D 101 S Toner

• Harry Jansen
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Een verademing dit bedrijf waar ik al sinds jaar en dag mijn inktcartridges bij koop. Altijd prima service en ook makkelijk bereikbaar voor een vraag.

• Hoe beoordeel je Tonerzone.nl?

• Rene G.
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Toner is prima van kwaliteit.

• Flavio
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Zeer tevreden van mijn aankoop bij Tonerzone.nl

• Boarnstra
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Inktpatronen besteld voor de oude HP Deskjet printer van mijn ouders en voor die van mezelf. Prima vervanging voor een redelijke prijs. Goed verpakt en snel geleverd.

• John
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Snelle levering. Kwaliteit van de inkt kan ik nog niet beoordelen, maar alvast een setje huismerk inkt als voorraad gekocht voor een zeer goede prijs.

• Harry Slot
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Goed product snelle levering tweede keer toner gekocht scheel een hoop met anderen

• Albert van den Bergh
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Goede prijs en snelle levering. Over levensduur kan ik nog weinig zeggen.

• Jessica P.
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Op 9 april (laat in de avond) toners voor mijn Oki C612dn laserprinter besteld. Op de website staat vermeld dat als er voor 17.00u besteld wordt er dezelfde dag verzonden wordt, in dit geval dus op 10 april. Maar ik heb tot vandaag mijn bestelling niet ontvangen. PostNL app geeft aan: Bezorgtijd nog niet bekend. Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.

Op contact via de website, mail of bellen wordt NIET gereageerd. Zelfs geen mail gehad over niet op voorraad en dergelijke.
    Denk dat het afwachten wordt of ik mijn bestelling nog ga ontvangen. Slechte zaak!!!

Update: op 15-04-2024 op een andere manier contact gezocht, namelijk via e-mail aan printerabc.nl. Nog dezelfde middag een mail gehad met excuses dat de bestelling vertraging had opgelopen en dat mijn bestelling de volgende dag afgeleverd zo worden.
    En inderdaad, midden in de nacht veranderde de track and-trace en ik zou dus 16-04-2024 mijn bestelling ontvangen en dat is ook gebeurd.

Heb wel een mail gestuurd nog dat ze best hadden mogen laten weten dat mijn bestelling vertraagd was.

Kortom: klantcontact is niet het beste bij tonerzone.nl/printerabc.nl. Hier mag echt wel wat aangedaan worden.

• Ferry
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Snel geleverd en goede kwaliteit!

• Ton van der weele

alles weer prima verzorgd

• Rogier Nilwik
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Met het product is helemaal niets mis. Veel kan er ook niet mis zijn met een cardridge. Het aanhoudende mailverkeer van webwinkelkeur.nl om een beoordeling te maken is echter wel uitzonderlijk vervelend. Meer dan één keer vragen lijkt me genoeg, ook als het niet ingevuld wordt.

• Eelco Prins
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Prima kwaliteit voor een mooie prijs

• Vivian ter Huurne
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Bizar dat je voor dit geld gewoon de originele Epson inktpatronen krijgt! Super service!

• franky beidts
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Zeer vlot besteld en geleverd en tegen een goeie prijs

• Marina
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Mooie prijzen en goede service

• Michael
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Snel levering, goede product, en voordeliger dan andere verkopers.

• Ibrahim Esssoussi

Top kwaliteit

• Jumper Groningen HEREWEG
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Veel betere prijzen dan 123Inkt en geen verzendkosten. TOP!!
    Als TONERZONE maar niet wordt overgenomen door 123INKT!!

• Arthur Leefmans
    Geverifieerde klant van Tonerzone.nl

Snelle levering en goede kwaliteit