Uitjesthuis
Uitjesthuis is het platform voor onvergetelijke belevenissen op locatie van smakelijke diners, uniek amusement, heerlijke live muziek tot ontspannen wellness.
  • Stanley
    Review voor Uitjesthuis

Voor het lustrum van onze studievereniging hebben we 3 dagen de airhockeytafel en pooltafel gehuurd.
    Contact verliep soepel en op de dag van bezorging en ophalen werd ik netjes van tevoren geïnformeerd wanneer ze zouden komen.
    Medewerkers waren heel vriendelijk en de tafels waren super leuk, het was een groot succes waar veel mensen van hebben kunnen genieten!

• Martine
    Review voor Uitjesthuis

Goede service, vriendelijke mensen die pooltafel brachten. We hebben feestje gehad met pooltafel en daarna nog met gezin nog extra dagen in de vakantie gebruikt Was goede communicatie over levering en ophalen, heel fijn.

• Hoe beoordeel je Uitjesthuis?

• Antonio Ramos
    Review voor Uitjesthuis

Heb de minigolf banen gehuurd voor een school event. Het bestellen ging erg makkelijk en snel. Daarnaast reageert de klantenservice erg snel en is het bezorgen en ophalen van de banen daardoor goed afgestemd!
    De banen zijn erg leuk en mooi! Daarbij ook de accessoires als golfsticks die er in alle maten bij zaten voor de kinderen.
    Dankzij Uitjesthuis was het een geslaagd (glow in the dark) minigolf event!

• Leny Hagenaars
    Review voor Uitjesthuis

Wat een luxe: kok aan huis, heeft heerlijk gekookt en ik kon gezellig gastvrouw zijn. Heerlijk gegeten met kwaliteitsprodukten. Voor herhaling vatbaar.

• Marieke
    Review voor Uitjesthuis

Wij hebben met vrienden de wijnproeverij-experience gereserveerd, was helemaal geslaagd. Aanrader voor leuke experiences!

• Marit
    Review voor Uitjesthuis

Hele leuke producten waardoor we een gezellige tijd hebben gehad. De service was ook heel goed!

• Pieter
    Review voor Uitjesthuis

Eenvoudig te bestellen en top producten

• Zita
    Review voor Uitjesthuis

Goede service en we hebben een top avond gehad!