Uitwisbaarnotitieboek.nl

Uitwisbaarnotitieboek.nl

Verkoop van Uitwisbare Notitieboeken en andere duurzame producten/accessoires.
9,3
Filter 37 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 34 met beschrijving

• Rianne
    Review voor Uitwisbaarnotitieboek.nl

Mooie notitieboekjes laten drukken met onze eigen huisstijl erop!

• Valerie
    Review voor Uitwisbaarnotitieboek.nl

Na een zéér goed contact met correct nageleefde afspraken, mochten wij onze medewerkers een fantastisch geschenk geven. Iedere werknemer kreeg een gepersonaliseerde A5 Moyu-notebook van onze voorziening "Ebergiste". Ik zie ze massaal verschijnen op elke vergadering om de nodige notities te maken. Het is een gegeerd item om te gebruiken, praktisch, overzichtelijk, mooi, strak design op de standaardpagina's en dan nog eens duurzaam ook! Ik was direct fan en ben blij dat ik mijn enthousiasme kunnen overdragen heb aan onze medewerkers en vrijwilligers. Hartelijk dank aan Leonora voor dit met ons te kunnen waarmaken! #moyu #duurzaam

• Hoe beoordeel je Uitwisbaarnotitieboek.nl?

• Kevin
    Review voor Uitwisbaarnotitieboek.nl

Voor ons bestuur een aantal gepersonaliseerde notitieblokken besteld

• A.
    Review voor Uitwisbaarnotitieboek.nl

Fijn overleg over het ontwerp. Snelle levering rondom de feestdagen. Erg fijn.
    Mooi uitwisbaar notitieboek. Het ontwerp gekozen met de to-do, lijntjes, blanco e.d. Bevalt erg goed!

• D
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Fijn geholpen. Snelle levering van de relatiegeschenken

• Freek Evers
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Snel een duidelijke offerte ontvangen, communicatie en levering ging ook soepel.

• Paul
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Ruimste keuze met alle benodigde accessoires. Levering kan sneller en verzendkosten zijn jammer maar dat kun je niet anders verwachten van een kleine webshop.

• Ineke van Kruining
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Producten en verpakking ogen goedkoop en zijn helaas verpakt in plastic. Vlotte levering.

• Eddo van den Boom
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Goede service! Ik heb per ongeluk de bestelling van iemand anders ontvangen. Hier zat meer in dan wat ik had besteld, maar ik mag het pakketje gewoon houden! Dus gratis pennen en een gratis uitwisbaar notitieboek :-)

• Dunja
    Review voor Uitwisbaarnotitieboek.nl

Hele goede service! Ze staan meteen klaar met een oplossing! Snel verzonden!

• Marissa Veurink
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Geen communicatie rondom verzending. Pakket ook niet zoals beloofd de volgende dag bezorgd.

Antwoord van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Beste Marissa,

Wij hebben je zojuist een aparte mail gestuurd met de track and trace code. Deze code zou je inderdaad gisteren hebben moeten ontvangen. Zou je je SPAM wellicht eens na willen kijken?

Je kunt zien dat het pakket gisteren is verstuurd en dat de bezorger het pakket vanmorgen heeft afgehaald bij het DHL depot. De reden waarom het pakket vandaag niet is bezorgd weten wij ook niet. Hierin zijn wij ook afhankelijk van DHL zoals je misschien kunt begrijpen. Het enige wat wij kunnen doen is het op tijd aanleveren en dat hebben wij gedaan. Normaliter zou dit dus goed moeten gaan.

Hopelijk ontvang je je pakket vandaag alsnog en anders morgen.

• Demi
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Fijne site en duidelijke uitleg. Erg handig om meteen wat extra pennen te bestellen. Die gaan soms wat snel leeg.

• B
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Prima dienstverlening en leuk assortiment.

• B.
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Nette communicatie en er wordt meegedacht. Leuke accessoires en zelfs een gratis gum geleverd gekregen. Helemaal top.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Zeer tevreden over de kwaliteit en levertijd. De aanbevelingen voor de accessoires zijn ook fijn, zorgt voor een complete bestelling waardoor je achteraf niet nog een bestelling hoeft te plaatsen.

• Mariska Van der Heijden
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Heel blij met het extra cadeautje omdat ik langer op mijn boekje moest wachten. Dat vind ik pas service!!!

• A. Heerema
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Fijne website, goed assortiment. En ben erg blij met de spullen. Snel verzonden ook.

• Esther Lindenhovius
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Goede prijs en snelle levering!

• Anita De Bruijn
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Wat een verrassend resultaat zo makkelijk om met die pen te schrijven net een echte pen op papier. Ik had eerder geprobeerd met andere merken . Maar deze vind ik de beste oplossing om het echte papier te vervangen. Nog verrassender is dat je met een licht vochtig doekje (met water) het in 1 veeg weer weg kan vegen . Ik ben enthousiast en om

Antwoord van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Hoi Anita,

Wat een fijne review! Het is inderdaad een groot voordeel van o.a. Moyu en Happinote boekjes dat je slechts een vochtig doekje met water nodig hebt.

Veel plezier ermee!

• Marijn Nijssen
    Geverifieerde klant van Uitwisbaarnotitieboek.nl

Snelle persoonlijke reactie op een vraag per mail. Daarnaast zijn de producten vergeleken met andere aanbieders goed geprijsd.