VoorAanDeMuur&Zo

VoorAanDeMuur&Zo

Bij VoorAanDeMuur&zo kun je alles voor aan de muur kopen! Wil je nou wat meer sfeer in je huis creëren, dan hebben wij de producten die je nodig hebt. Denk aan spiegels, maar ook textielframes, muurcirkels en tuinposters. Wij hebben talloze prints waar jij uit kan kiezen, maar je kan natuurlijk ook ervoor kiezen je eigen foto te laten afdrukken.
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Simone Mulder
    Review voor VoorAanDeMuur&Zo

Super snelle levering, mooie muurcirkels, erg blij mee!

• L. Stavast
    Review voor VoorAanDeMuur&Zo

Afgelopen week mijn muurcirkel ontvangen werkelijk een parel aan de muur.. super mensen!

• Hoe beoordeel je VoorAanDeMuur&Zo?

• Bert Hendriks

Mooi product

• Britt bakker
    Review voor VoorAanDeMuur&Zo

Snelle levering en haarscherpe printkwaliteit. Het hangt perfect aan de muur!

• Joop Smit
    Review voor VoorAanDeMuur&Zo

Al enige tijd geleden een textieldoek gekocht met daarop de prachtige print Bedreigde zwaan. Nu na onze vakantie besloten om deze af te wisselen met een eigen foto. Hier ben ik goed mee geholpen en de kwaliteit is weer net zo super!

• Marije de Vries
    Review voor VoorAanDeMuur&Zo

Leuke tuinposter gekocht op de site. Binnen 3 dagen ontvangen en precies zoals verwacht. Ik ben blij met mijn tuinposter! Hoop dat er nog meer verschillende designs op de site komen.

Antwoord van VoorAanDeMuur&Zo

Hi Marije,
    Hartelijk bedankt voor je leuke feedback! Wij zijn druk bezig met nieuwe designs die we zeer binnenkort zullen toevoegen. Hou de website en de socials dus in de gaten ;-)

• Anita de Jong
    Review voor VoorAanDeMuur&Zo

Ik heb een tijdje gezocht naar een muurcirkel, maar ik kon deze nergens vinden. Voor aan de muur een mailtje gestuurd met mijn foto en binnen aantal dagen had ik deze al in huis. Top service!

• Elselien Kamminga
    Review voor VoorAanDeMuur&Zo

Leuke unieke producten! Ik ben super blij met mijn muurcirkel en de Nachtwacht. Het textielframe heeft mij echt verbaasd!! Iedereen die het bij ons in huis ziet vindt het fantastisch!

• Jesse Stoel
    Review voor VoorAanDeMuur&Zo

Vandaag mijn frame met akoestiek ontvangen, ziet er super uit!!

• Lennard Vos
    Review voor VoorAanDeMuur&Zo

Top service! Producten snel geleverd en direct geholpen met mijn vraag over een andere maat!