Workshop.nl

Workshop.nl

Vind gemakkelijk leuke (online) workshops en uitjes van aanbevolen aanbieders. Ideaal voor teambuilding, bedrijfsuitjes, particulieren, vriendenuitjes en meer!
workshop teambuilding activiteiten
9,3
Filter 113 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 75 met beschrijving

• Ellen
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Enerzijds goed, want er staat mooi op een rijtje een groot aanbod van workshops. Anderzijds dus minder goed, omdat de tijd, die je op wilde geven niet mogelijk was. Gelukkig wel met de aanbieder van de workshop prima te regelen was; echter: nog een dag voordat de workshop zou zijn, kwam er een herinneringsmail met de verkeerde tijd; dit geeft dan weer verwarring en dus weer contact met de workshop aanbieder.

• Marja van de Sande
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Engels drop van glas maken. Leuke workshop. Wel erg afgelegen.

• Hoe beoordeel je Workshop.nl?

• Lidia E
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Hartstikke leuke workshop geleid door ontzettend vriendelijke en behulpzame mensen. Onbeperkt kleurtjes, kraaltjes, spiegeltjes en glas en de waxinelichtjeshouders en lampjes zijn schattig. Hele leuke middag gehad.

• Ina Marquering
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Gestructureerd, duidelijk, mooue materialen.

• Kirsten van der Kant
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

we hebben echt een superleuke workshop blockprint gehad! Hele vriendelijke dames, de locatie zit op loopafstand van de metro en we hebben allemaal een mooie handbedrukte tas gemaakt.

• jantien
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Heerlijk buiten en en met goede hulp van Gwen prachtige borrelplanken gemaakt

• Cobie Baart
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Heel persoonlijke en duidelijke instructies, prettige sfeer en mooie plek om heerlijk uren bezig te zijn . Mijn kleindochter en ik gingen beiden met een prachtig kleed naar huis !

• Gabrielle Lindhout
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Hele leuke en gezellige workshop

• Kim
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Gastvrije ontvangst in een inspirerend atelier. Netty is een kundige, betrokken en sociale workshopbegeleidster. Ruimte voor eigen inbreng, goede mix met begeleiding. Tips en trics werden duidelijk en goed gedeeld. Goed materiaal, mooie kunstwerken mee naar huis genomen. Echt een aanrader!

• Marcia
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

De workshop was hartstikke leuk. Marian heeft ons super begeleid met mooie resultaten als gevolg! Aanrader!

• Maxime

Leuke workshop!

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Hele handige website als je op zoek bent naar een workshop in verschillende categorieën. Het zou fijn zijn als je ook zou kunnen filteren op provincie.

• Conny
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Leuke workshop, goede uitleg. Locatie ook fijn.

• Nadine Horneman

Leuke workshop Encaustic

• Shiryn
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Onlangs een workshop gevolgd op locatie in vlaardingen. Harstikke leuk en gezellig om te doen. Je krijgt een fijne uitleg, leuke tips en hebt veel keus aan materiaal hoe je de kaarsen gaat versieren. Een workshop die je eens gedaan moet hebben!

• V Ramselaar
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

De verkeerde datum werd bevestigd en ik moest online zoeken naar de aanbieder van de workshop om duidelijkheid te krijgen.

• Helene Al

superleuke workshop

• Kootje

Workshop chairdance

• Sunaina Somai
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Het was een gezellige en leuke workshop! Ben super blij met m’n etagere en Frederike heeft ons warm verwelkomd. Ze hielp ons mee met een ontwerp bedenken en ze kon al onze ideeën uitprinten zodat we het over konden trekken op carbonpapier. Zeker een aanrader!

• Jessica
    Geverifieerde klant van Workshop.nl

Ik was op zoek naar een origineel cadeau voor de verjaardag van mijn vriendin
    Sabine was gastvrij , had veel kennis en legde alles duidelijk uit