ZenXstore
Bekijk alle reviews en keurmerken van ZenXstore en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,8

• Babis C

Oke g

• Mehtap Polat
    Geverifieerde klant van ZenXstore

Geweldige snelle service, zeer tevreden over producten die ik in mijn salon gebruik met geweldige resultaten

• Hoe beoordeel je ZenXstore?

• Edwin Jonkers
    Geverifieerde klant van ZenXstore

helaas werkte dit product niet bij mij maar zij hebben goede oplossing geboden om me een zwaardere versie van testuren en hopen dat het werkt bedankt voor de goede oplossing en wacht het andere product graag af

• Hans Op Heij

Vriendelijke service afd.

• Guillermo Bruges

Good

• Dennis van Erkel
    Geverifieerde klant van ZenXstore

Leuke producten en scherpe prijzen. De levering gaat ook vlot en wanneer er iets misgaat wordt dit snel en netjes opgepakt en afgehandeld. Zeer tevreden en ik kom hier zeker terug.

Antwoord van ZenXstore

Wat een eer voor ons Dennis. Inderdaad doen wij alles voor ons klanten! Graag willen wij u terug zien als ons klant! Dank u wel

• Gerard Ven

Snelle levertijd

• Tiny Split

Snel ontvangen prima zo

Antwoord van ZenXstore

Bedankt voor uw review Tiny. Wij zijn absoluut geen dropshipping bedrijf dus alles hebben wij op voorraad

• L Oirschot van

Goed product snelle levering

• Tomasz Piecha

Szybka dostawa

Antwoord van ZenXstore

Robimy wszystko dla naszych drogich klientów, tak jak Ty. Dziękujemy bardzo za Twoją opinię! Dziękuję!

• Piotr Michalski

Wszystko ok

Antwoord van ZenXstore

Dziękuję bardzo za wspaniałą opinię. Chcielibyśmy ponownie zobaczyć Cię jako naszego cennego klienta!

• Emir Sokolovic

Goed gedaan

Antwoord van ZenXstore

We zijn u ontzettend dank baar ;)

• Dre Mankopf
    Geverifieerde klant van ZenXstore

Top Producten heb ik met cadeautjes ontvangen! Super snel! Bedankt!

Antwoord van ZenXstore

We zijn super blij als u ook blij bent!

• Nolly Verbeek
    Geverifieerde klant van ZenXstore

Goede service, goed product en snelle levering.

Antwoord van ZenXstore

Super lief Dank je wel Nolly ;) Hoe kunnen wij volgende keer 5 sterren van je krijgen? Hoe kunnen wij het nog beter maken? Want uiteindelijk streven wij naar 5Sterren.

• Songul
    Review voor ZenXstore

Top producten voor scherpe prijs

Antwoord van ZenXstore

We doen alles voor u mevrouw!

• Al-Waleed Al-Refai

I didn’t get my order

Dear Al-Waleed,
    We have no information on our system with your name. We sent you an e-mail and asked about this information but you have ignored our e-mail.
    Please be honest and do not spam our website with false accusations.

If you have any information like order number, we would like to help you as there is nothing ordered with your name.

Regards

• Yando Lempoy

Snelle levering dankjewel

• Pawel Jankowski
    Geverifieerde klant van ZenXstore

Hello, I am not satisfied with the purchase in this store, I received the goods with traces of use, the store claims that it sends new items, this is not true, for those interested, I have photos of the received goods, no contact with the seller.

Dear Pawel,

I. even called you personally and we spoke all about it. Would you please edit your review? We love you! Let us know whenever you are interested in anything, we will give you a discount code!

• Peter Czerwinski
    Geverifieerde klant van ZenXstore

Sehr gut und schnell geliefert 👍

• Kevin Göritz
    Geverifieerde klant van ZenXstore

Super prijs, super snelle verzending. Nergens goedkoper gevonden en ik zoek mij altijd suf.

Antwoord van ZenXstore

Je bent ons held! Als je oot iets nodig hebt, laat ons weten en zorgen wij een koortingscode voor je 😊👌