ZonnepanelenSuper

ZonnepanelenSuper

Webshop ZonnepanelenSuper levert topkwaliteit zonnepanelen, omvormers en toebehoren voor een scherpe prijs. Deskundig advies, afspraken nakomen en de juiste prijs/kwaliteit verhouding zijn onze kernwaarden. Ons streven is 100% tevredenheid. Geregistreerd bij QBISnl, het onafhankelijke kwaliteitsregister voor vakmanschap.

Kijk snel op onze webshop en bestel direct of vraag een offerte aan voor uw situatie!
Filter 162 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 121 met beschrijving

• Rik Hendriks
    Geverifieerde klant van ZonnepanelenSuper

Solarstell connect portrait systemen besteld. Prijs was hier zeer gunstig. Na snel mail contact en daarna telefonisch contact met Toby materialen besteld om 15 panelen op te kunnen plaatsen. Eind mei betaald. E.e.a. zou 15 juni bezorgd worden. Helaas werd ik op 14 juni verast door een mail met de melding dat er produktie problemen waren en niet alles compleet was. Vervolgens in 4 leveringen diverse onderdelen ontvangen! Ballast bakken, Zijpanelen achter panelen en wat klein materiaal. Echter belangrijkste de basis elementen blijken niet leverbaar. Gelukkig communiceert Toby wel goed ! Hij kan er blijkbaar ook niets aan doen. Maar heel vervelend is het wel. Alles in huis panelen omvormers alleen kan ze (nog) niet plaatsen. Zelfde materialen bij andere shops wel € 300,- tot € 1000,- duurder. Maar of die nu wel basis elementen ontvangen van solarstell dat vraag ik me af. Ben in ieder geval geen nr! Dus gaan er vanuit dat het uiteindelijk goed gaat komen!

• Milan

Perfect!!

• Hoe beoordeel je ZonnepanelenSuper?

• ruud Fluks
    Geverifieerde klant van ZonnepanelenSuper

Zeer tevreden! Duidelijke communicatie en ik adviseer andere om ook hier te kopen. Alles zelf geïnstalleerd en duidelijke uitleg.
    Ik wacht alleen nog op de wifi stick die na geleverd wordt.

• leo Schaeffer

Mooie prijzen.alles binnen 1week geleverd! Super

• Frans Geers
    Geverifieerde klant van ZonnepanelenSuper

Alles perfect geleverd zoals besteld.
    Wij zijn zeer tevreden

• Frank Lammers
    Geverifieerde klant van ZonnepanelenSuper

Normaal gesproken zou mijn beoordeling 1 ster zijn of zelfs minder.
    Maar inmiddels weet ik ( na telefonisch contact) dat zonnepanelen super er alles aan doet om aan mij (en haar klanten) tevreden te stellen.

Dus nee niet tevreden, waar blijven mijn producten?
    En ja wel tevreden, op dit moment kan geen enkele firma tijdig leveren!
    Ook zonnepanelen super niet!
    Maar ja ik weet dat ze er alles aan doen om eea alsnog spoedig na te leveren.

• M Ahammar
    Geverifieerde klant van ZonnepanelenSuper

goede prijzen, reageert snel op vragen.

• Gideon
    Review voor ZonnepanelenSuper

Goede service en fijne communicatie.
    Duidelijke uitleg en snelle levering.

• Joost
    Geverifieerde klant van ZonnepanelenSuper

Goede service en duidelijke communicatie

• Jack Nooren
    Geverifieerde klant van ZonnepanelenSuper

Werkt helemaal volgens afspraak.