WebwinkelKeur PLUS

Regelmatig krijgen we goede ideeën van leden. Vaak genoemde ideeën hierbij zijn verbeteringen van de kwaliteit van de klantervaringen en de mogelijkheid tot het versturen van uitnodigingen. Deze twee en meer hebben we ondergebracht in WebwinkelKeur PLUS. Een nog completer pakket dan het “normale” WebwinkelKeur.

Uitnodigingen versturen
Om voldoende ervaringen te verzamelen is het uitnodigen van klanten tot het delen van een ervaring een must. Met WebwinkelKeur PLUS bieden we die mogelijkheid. De module voor Magento is hiervoor beschikbaar welke na installatie automatisch de uitnodigingen verstuurd. Voor andere systemen zijn ook modules in de maak, mocht dit u te lang duren, dan is het met enige technische kennis ook mogelijk zelf een module te schrijven voor uw webwinkel.

Omdat bij het niet vragen om klantervaringen eerder negatieve klanten een ervaring zullen delen, raden wij u aan om al uw klanten om een ervaring te vragen. Verzamel dus meer ervaringen met WebwinkelKeur PLUS en geef daarmee een beter beeld van uw webwinkel.

Negatieve klanten bereiken meer mensen dan positieve klanten
Negatieve klanten bereiken meer mensen dan positieve klanten

Handmatige controle ervaringen
Ervaringen die aantoonbaar onjuist zijn. Het is fijn om deze voor plaatsing te controleren. Dit doen we dan ook graag voor WebwinkelKeur PLUS leden. Alle ervaringen worden hierbij vooraf door ons gecontroleerd en waar nodig geredigeerd. Hiermee is niet alleen de kwantiteit van de ervaringen goed, maar ook de kwaliteit.

Waarom duurder?
Het handmatig controleren van elke ervaring kost erg veel tijd. Tevens worden de uitnodigingen voor het delen van een ervaring verzonden via een speciale e-mailserver welke ervoor zorgt dat deze niet in de SPAM terecht komen. Ook hiervoor betalen we een klein bedrag per e-mail. Allemaal kosten die we niet op alle gebruikers willen afschuiven. Vandaar dat we gekozen hebben voor een extra bijdrage. Met deze extra bijdrage is WebwinkelKeur PLUS nog steeds goedkoper dan andere klantervaringen systemen, dat terwijl we veel meer voordelen bieden.

Upgraden?
Uw bestaande lidmaatschap upgraden naar PLUS is eenvoudig. Login op WebwinkelKeur, kies vervolgens voor account -> pakket via het dashboard en kies vervolgens “wissel” bij de optie PLUS account. Alle mogelijkheden van PLUS zijn hierna voor u per direct beschikbaar.

Meer informatie?
Meer informatie over WebwinkelKeur PLUS is te vinden op de speciale WebwinkelKeur PLUS informatie pagina.

Lees ook over onze overige verbeteringen.

Helaas nog niet. Staat wel op onze planning. Goede seoshop ontwikkelaars mogen zich daarvoor bij ons melden.