Veel verbeteringen WebwinkelKeur

De laatste maanden zijn we hard aan het werk geweest om WebwinkelKeur te verbeteren. Vandaag presenteren we met trots het eerste resultaat.

Verbeterd klantervaringensysteem
Het unieke van WebwinkelKeur is de combinatie van een klantervaringensysteem met een keurmerk. De mogelijkheden tot klantervaringen waren echter beperkt. Daar komt vanaf vandaag verandering in. Lees wat we hebben veranderd aan het klantervaringen systeem.

WebwinkelKeur PLUS
Voor leden die intensief gebruik willen maken van klantervaringen bieden we WebwinkelKeur PLUS aan. Met WebwinkelKeur PLUS is het mogelijk klanten automatisch uit te nodigen tot het delen van klantervaringen. Lees hier alles over WebwinkelKeur PLUS.

Verbeterd dashboard
Je gehele lidmaatschap was al online te beheren. Om het nog makkelijker te maken hebben we het gehele dashboard bijgewerkt. Niet alleen de lay-out is anders. Ook de achterliggende pagina’s zijn verbeterd. We hopen dat het beheer van jouw lidmaatschap daarmee niet alleen makkelijker, maar ook leuker wordt.

Nieuwe voorpagina
Als sinds enkele maanden was er ruimte voor dienstverleners op onze website. Deze kwam echter alleen terug via een redelijk verstopte knop rechtsbovenin de website. Samen met een mooie grafische update aan de homepagina hebben we ook direct deze derde groep onder de aandacht gebracht. Laat ons weten wat jij van deze restyle vindt.

Magento Module
Veel open-source webwinkels maken gebruik van Magento. Integratie van de WebwinkelKeur sidebar kan dan moeilijk zijn. Vandaar dat we een WebwinkelKeur Magento module ontwikkeld hebben. Deze is eenvoudig via Magento Connect te installeren. Tevens is het voor PLUS leden mogelijk om automatisch uitnodigingen voor het delen van klantervaringen te versturen aan klanten. Lees meer over de WebwinkelKeur Magento Module.

Betalen met automatische incasso
Betalen met meer gemak? Dat kan middels de automatische incasso. Doordat we hierdoor tijd besparen op onze administratie geven we leden die betalen met automatische incasso 2% extra korting op het factuurbedrag. Lees meer over automatische incasso.