Een klant heeft een review geplaatst, maar deze is niet zichtbaar?

Er zijn diverse redenen waarom een ervaring niet (direct) getoond wordt. De 3 mogelijke redenen zijn:

1. Dezelfde klant heeft al eerder een beoordeling geplaatst. Dubbele beoordelingen krijgen hierdoor 0 sterren en tellen niet mee voor het gemiddelde.

2. De klant heeft zijn beoordeling niet geverifieerd. Dit kan hij doen door op een link te klikken in de e-mail welke wij hem toesturen. Dit, om te controleren of het e-mailadres echt is. Klikt hij hier niet op, dan sturen wij hem 3 dagen later nogmaals een herinnering. Je kunt deze herinnering ook zelf versturen door in te loggen op je dashboard en op de betreffende link te klikken (zie onderstaande screenshot) bij “Beoordelingen”. Tip: Neem een WebwinkelKeur PLUS-lidmaatschap en nodig klanten uit tot het delen van een ervaring, verifiëren is dan niet nodig, omdat we dit al doen middels de ontvangen uitnodiging.

3. Gaat het om vertoon van een ervaring die wel op je pagina zichtbaar is, maar niet in je WebwinkelKeur widget? De widget wordt periodiek ververst. Binnen enkele uren zou een nieuwe ervaring ook daar zichtbaar moeten zijn.

Binnen je dashboard

De reden waarom een ervaring niet wordt weergegeven wordt ook weergegeven in je dashboard. Log daartoe in op je dashboard en ga naar “Reviews” en “Shopreviews”. Onder elke beoordeling die nog niet wordt weergegeven staat de reden waarom de ervaring (nog) niet wordt weergegeven.

Een ervaring welke nog niet bevestigd is door de klant