Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Een klant heeft een beoordeling geplaatst, maar deze is niet zichtbaar?

Er zijn diverse redenen waarom een ervaring niet (direct) getoond wordt. De mogelijke redenen zijn:
1. De ervaring is negatief (2 sterren of minder), negatieve ervaringen worden door ons 14 dagen in quarantaine geplaatst. Deze tijd kun je gebruiken om een oplossing te vinden samen met de klant.
2. Dezelfde klant heeft al eerder een beoordeling geplaatst. Dubbele beoordelingen krijgen hierdoor 0 sterren en tellen niet mee voor het gemiddelde, hierdoor worden ze behandeld als negatieve ervaringen en komen ze 14 dagen in quarantaine (zie punt 1).
3. De klant heeft zijn beoordeling niet geverifieerd. Dit kan hij doen door op een link te klikken in de e-mail welke wij hem toesturen. Dit om te controleren of het e-mailadres echt is. Klikt hij hier niet op, dan sturen wij hem 3 dagen later nogmaals een herinnering. Je kunt deze herinnering ook zelf versturen door in te loggen op uw dashboard en op de betreffende link te klikken (zie onderstaande screenshot) bij “Beoordelingen”. Tip: Neem een WebwinkelKeur PLUS lidmaatschap en nodig klanten uit tot het delen van een ervaring, verifiëren is dan niet nodig, omdat we dit al doen middels de ontvangen uitnodiging.
4. Gaat het om vertoon van een ervaring die wel op uw pagina zichtbaar is, maar niet in uw WebwinkelKeur widget? De widget wordt periodiek ververst. Binnen enkele uren zou een nieuwe ervaring ook daar zichtbaar moeten zijn.

De reden waarom een ervaring niet wordt weergegeven wordt ook weergegeven in uw dashboard. Log daartoe in op uw dashboard en ga naar “Beoordelingen”. Onder elke beoordeling die nog niet wordt weergegeven staat de reden waarom de ervaring (nog) niet wordt weergegeven. Er staan dan linksboven een rode “In quarantine” of onderaan een “verificatie nogmaals sturen” link.

Een ervaring welke nog niet bevestigd is door de klant

Een ervaring welke nog niet bevestigd is door de klant

Een beoordeling welke in quarantaine staat

Een beoordeling welke in quarantaine staat

Tags
Over de auteur
Anna Antwoord (Website)

Anna is de mascotte van WebwinkelKeur. Hoewel ze alleen in de digitale wereld bestaat, beantwoord ze graag al jouw vragen.

Over Stichting WebwinkelKeur

Stichting WebwinkelKeur is een onafhankelijke organisatie met een transparant webwinkel keurmerk in combinatie met klantbeoordelingen.

Ook lid worden voor slechts € 8,95 per maand?

Lid worden

Reacties

Je kunt geen reactie (meer) geven.