Beoordelingen van klanten Archives - WebwinkelKeur

Hoe kan een klant zijn of haar review aanpassen? De klant heeft een review geplaatst, maar geeft toch aan dat de review aangepast moet worden. Hoe kan een klant dit dan doen? Heel makkelijk! Hieronder leggen we de mogelijkheden voor je uit. Op het moment dat de klant een review heeft geplaatst, ontvangt de klant Continue Reading

Het beoordelingscijfer is een cijfer dat gebaseerd is op de sterren die je krijgt van klanten die een beoordeling achterlaten. Dit cijfer wordt getoond in de sidebar, in onze widget en op jouw ledenprofiel. Van alle gegevens die getoond worden is dit cijfer één van de belangrijksten, het zal in veel gevallen bijdragen aan de Continue Reading

Er zijn diverse redenen waarom een ervaring niet (direct) getoond wordt. De 3 mogelijke redenen zijn: 1. Dezelfde klant heeft al eerder een beoordeling geplaatst. Dubbele beoordelingen krijgen hierdoor 0 sterren en tellen niet mee voor het gemiddelde. 2. De klant heeft zijn beoordeling niet geverifieerd. Dit kan hij doen door op een link te Continue Reading

Het kan voorkomen dat je een beoordeling krijgt waarbij er geen sterren lijken gegeven voor de algemene beoordeling. In de meeste gevallen gaat het dan om een klant die al eerder een beoordeling heeft geplaatst. Het is klanten slechts toegestaan om eens per 4 maanden een beoordeling te schrijven die meetelt voor het gemiddelde. We Continue Reading

Als onafhankelijke partij krijgen we vaak het verzoek om te bemiddelen bij negatieve reviews. Natuurlijk doen we dat graag, maar we stellen wel altijd de eis dat de webwinkel eerst zelf contact opneemt met de klant. Waarom we dat doen? Dat leggen we graag uit.

Is een klantbeoordeling niet (direct) zichtbaar op de widget van uw website, maar staat deze wel op de pagina met klantbeoordelingen? Dan moet u even geduld hebben. Er zit een vertraging van circa een halve dag tussen het moment van publiceren op onze website en in de klantbeoordelingen widget. Deze vertraging is nodig om de Continue Reading

Zoals hier toegelicht verwijderen we enkel ervaringen wanneer deze aantoonbaar onterecht zijn of wanneer de consument niet kan bewijzen dat hij een bestelling heeft gedaan (bijvoorbeeld aan de hand van een ordernummer).

Je CSV moet bestaan uit minimaal 2 en maximaal 4 kolommen. In de eerste kolom moeten de e-mailadressen staan, in de tweede kolom de ordernummers en in de derde kolom optioneel de taal van de uitnodiging, in de vierde kolom kun je vermelden over hoeveel dagen de uitnodiging verzonden moet worden. Deze vierde kolom kun Continue Reading

Het reviewsysteem van WebwinkelKeur geeft jouw klanten de mogelijkheid tot het beoordelen van je dienstverlening en het bekijken van reviews van voorgaande klanten. Verzamel actief (en automatisch) reviews Wanneer je tevreden klanten hebt, wil je dit dan ook graag delen met potentiële klanten. Wij raden je dan ook aan om klanten actief te vragen om Continue Reading

Het is als winkelier eenvoudig mogelijk om zelf te reageren op een klantervaring. Dit kan publiekelijk, waarbij je reactie direct onder de klantervaring komt te staan. Dit kan echter ook privé. De klant krijgt dan via ons systeem een e-mail namens jou met je persoonlijke reactie.