Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Hoe reageer ik op een klantervaring?

Het is als winkelier eenvoudig mogelijk om zelf te reageren op een klantervaring. Dit kan publiek; uw reactie komt dan direct onder de klantervaring op webwinkelkeur te staan, maar ook privé. De klant krijgt dan via ons systeem een e-mail namens u met uw persoonlijke reactie.

Publieke reacties zijn handig om uw kant van het verhaal ook met de rest van de wereld te delen. Een privé reactie is bedoeld om een oplossing te zoeken met een negatieve klant of om een positieve klant te bedanken voor het delen van zijn ervaring.

Reageren op een klantervaring

1. Login op het WebwinkelKeur dashboard met uw persoonlijke inloggegevens. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u eenvoudig uw wachtwoord herstellen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken.

wachtwoord herstellen

Uw WebwinkelKeur wachtwoord opnieuw instellen.

2. Wanneer u bent ingelogd gaat u naar het tabblad ‘beoordelingen’.

3. Type uw publieke ervaring onder de klantervaring, bij de eerste optie kan dit met een notificatie naar de klant en bij de tweede optie kiest u er voor geen notificatie te versturen naar de klant.

Reageren op de recensie

Reageren op de recensie

4. Om niet een publieke reactie maar een privé reactie te sturen naar de klant kiest u bij ‘type’ voor ‘privé’.

5. Klik op opslaan om de ervaring te plaatsen.

Op deze manier kunt u eenvoudig zelf reageren op een klantervaring. Wij raden u dan ook aan dit regelmatig te doen.