Hoe reageer ik op een klantervaring?

Het is als winkelier eenvoudig mogelijk om zelf te reageren op een klantervaring. Dit kan publiekelijk, waarbij je reactie direct onder de klantervaring komt te staan. Dit kan echter ook privé. De klant krijgt dan via ons systeem een e-mail namens jou met je persoonlijke reactie.

Publieke reacties zijn handig om jouw kant van het verhaal ook met de rest van de wereld te delen. Een privé reactie is bedoeld om een oplossing te zoeken met een negatieve klant of om een positieve klant te bedanken voor het delen van zijn ervaring.

Reageren op een klantervaring

1. Login op het WebwinkelKeur dashboard met je persoonlijke inloggegevens. Ben je jouw wachtwoord vergeten? Dan kun je eenvoudig je wachtwoord herstellen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken.

wachtwoord herstellen
Je WebwinkelKeur wachtwoord opnieuw instellen.

2. Wanneer je bent ingelogd ga je naar het tabblad ‘Beoordelingen’.

3. Typ hier je reactie onder een klantervaring. Bij de eerste optie kan dit met een notificatie naar de klant en bij de tweede optie kies je er voor geen notificatie te versturen naar de klant.

Reageren op de recensie
Reageren op een review

4. Om niet een publieke reactie, maar een privé reactie, te sturen naar de klant kies je bij ‘type’ voor ‘privé’.

5. Klik op opslaan om de ervaring te plaatsen.

Op deze manier kun je eenvoudig zelf reageren op een klantervaring. Wij raden je dan ook aan dit regelmatig te doen.