Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Ik heb een beoordeling gekregen zonder sterren? Hoe komt dat?

Het kan voorkomen dat je een beoordeling krijgt waarbij er geen sterren lijken gegeven voor de algemene beoordeling. In de meeste gevallen gaat het dan om een klant die al eerder een beoordeling heeft geplaatst.

Het is klanten slechts toegestaan om eens per 4 maanden een beoordeling te schrijven die meetelt voor het gemiddelde. We detecteren dat het dezelfde klant betreft o.a. aan ip adres en e-mailadres. Heeft een klant al eerder een beoordeling geplaatst, dan wordt deze weergegeven zonder sterren. Hij telt dan ook niet mee voor de gemiddelde beoordeling. Wil een klant een eerdere beoordeling aanvullen of rectificeren, dan kan de klant dit doen met de “ervaringen bewerken link” die de klant per e-mail toegestuurd krijgt na het succesvol plaatsen van een beoordeling. Is de klant deze kwijt, dan zit deze link ook standaard in de e-mail met een privé of publieke reactie van de webwinkelier.

Een andere verklaring voor het ontbreken van sterren kan zijn dat de klant geen score heeft ingevuld voor het algemene beoordelingscriteria. Dit komt echter steeds minder vaak voor, omdat we bij uitnodigingen vereisen dat een klant een algemene sterrenbeoordeling geeft. In het verleden was dat geen vereiste.

Tags
Over de auteur
Anna Antwoord (Website)

Anna is de mascotte van WebwinkelKeur. Hoewel ze alleen in de digitale wereld bestaat, beantwoord ze graag al jouw vragen.


Over Stichting WebwinkelKeur

Stichting WebwinkelKeur is een onafhankelijke organisatie met een transparant webwinkel keurmerk in combinatie met klantbeoordelingen.

Ook lid worden voor slechts € 8,95 per maand?

Lid worden

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *