Waarom zou ik klanten stimuleren om hun ervaring te delen?

Het reviewsysteem van WebwinkelKeur geeft jouw klanten de mogelijkheid tot het beoordelen van je dienstverlening en het bekijken van reviews van voorgaande klanten.

Verzamel actief (en automatisch) reviews

Wanneer je tevreden klanten hebt, wil je dit dan ook graag delen met potentiële klanten. Wij raden je dan ook aan om klanten actief te vragen om hun reactie te delen. Een goede manier is om jouw klanten op de mogelijkheid te wijzen in jouw e-mailcorrespondentie waaronder de orderbevestiging. Vanaf ons PLUS-pakket verzamel je eenvoudig automatisch reviews.

Ontevreden klanten schrijven eerder

Over het algemeen zullen tevreden klanten zonder aansporing minder snel hun mening delen dan ontevreden klanten. Dit kan daardoor tot een vertekend beeld geven van jouw dienstverlening. Alle klanten aansporen tot het delen van hun ervaring is dan ook zeker aangeraden. Zo voorkom je dat enkel ontevreden klanten je weten te vinden en hun reactie achterlaten.

Tevens deelt WebwinkelKeur de ervaringen ook met Google. Hiermee is het dus indirect mogelijk om ook beter te boek te staan in de zoekresultaten.