Wat moet ik doen als de PrestaShop module geen uitnodigingen verstuurt?

Je hebt de PrestaShop-module geïnstalleerd, er worden geen uitnodigingen verstuurt.

Zijn er bestellingen geplaatst na de installatie van de module die inmiddels een status hebben die het attribuut “Verzonden” heeft?

De module verstuurt pas uitnodigingen zodra bestellingen verzonden zijn.  In PrestaShop betekent dat dat bestellingen een status moeten hebben waarbij in de statusinstellingen het vinkje “Verzonden” (“Shipped”) is aangevinkt.

De module verstuurt alleen uitnodigingen voor bestellingen die zijn geplaatst nadat de module is geïnstalleerd.

Staan er foutmeldingen onder de module-instellingen?

Als er problemen zijn met het versturen van uitnodigingen, zouden er fouten getoond moeten worden onder het formulier waar de module is ingesteld.  Meestal hebben deze fouten te maken met een foutieve webwinkel ID of API key.

Probeert de module überhaupt uitnodigingen te versturen?

Vraag uw webbouwer te controleren of in de MySQL-tabel ‘orders’ regels staan met het veld webwinkelkeur_invites_sent = 0 en webwinkelkeur_invites_tries = 0.  Dat kan met deze SQL-query:

SELECT * FROM orders WHERE COALESCE(webwinkelkeur_invite_sent, 0) = 0 AND COALESCE(webwinkelkeur_invite_tries, 0) = 0

Als er rijen gevonden worden, betekent dat dat om de een of andere reden het proces dat uitnodigingen verstuurt niet gestart wordt.  Waarschijnlijk is er een bug in de module.  Neem daarover contact op met onze klantenservice.

Deze informatie heeft mij niet geholpen.  Hoe nu verder?

Neem alsjeblieft contact op met de klantenservice.  Vermeld wat je al hebt gecontroleerd.  Wij kunnen je verder helpen en eventueel problemen aan de module vinden en verhelpen.