Integratie keurmerk Archives - WebwinkelKeur

Wij bieden voor Lightspeed gebruikers ook product reviews aan als extra dienst. De kosten hiervan bedragen 9,95 per maand bovenop de bestaande kosten. De voordelen van product reviews: Klanten nemen betere aankoopbeslissingen, wat resulteert in minder retouren. Verhoog de omzet met behulp van “social proof”. Verdien sterren in de onbetaalde Google-resultaten voor jouw productpagina’s en Continue Reading

Wij bieden voor Shopify gebruikers ook product reviews aan als extra dienst. De kosten hiervan bedragen 9,95 per maand bovenop de bestaande kosten. De voordelen van product reviews: Klanten nemen betere aankoopbeslissingen, wat resulteert in minder retouren. Verhoog de omzet met behulp van “social proof”. Verdien sterren in de onbetaalde Google-resultaten voor jouw productpagina’s en Continue Reading

Als je gebruik wilt maken van product reviews, dien je deze extra dienst eerst te activeren binnen je dashboard. Dit doe je door naar > Beoordelingen > Product reviews te gaan. Om vervolgens product reviews te verzamelen moet je jouw klanten een reviewverzoek sturen, hiervoor is het noodzakelijk om de WebwinkelKeur plugin voor WooCommerce te Continue Reading

Integratie Magento 2 module voor WebwinkelKeur Stap 1: Het is raadzaam eerst een back-up te maken voordat je de module installeert. Stap 2: Voeg de WebwinkelKeur_Magento2 extensie toe aan jouw Magento 2 account vanuit de Magento Marketplace. Stap 3: Op de Command Line Input (CLI) navigeer je naar je Magento project directory. Stap 4: Update je Continue Reading

Integratie Shopware 6 module voor WebwinkelKeur Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Shopware 6 te installeren.   Stap 1: Login binnen het Dashboard, ga naar “Installatie” en kies Shopware 6. Stap 2: Klik op ‘Download de Shopware 6 plug-in’. Je wordt dan naar een nieuwe pagina gebracht. Stap 3: Op die pagina zie Continue Reading

Voor je met de overige integratie mogelijkheden aan de slag gaat raden we je aan om eerst de Lightspeed App te installeren en hierna de de HTML codes op je webshop te plaatsen. In deze FAQ leggen we uit hoe je gebruik kunt maken van de keurmerk optie binnen Lightspeed, UBB codes en thema’s met WebwinkelKeur Continue Reading

WebwinkelKeur review widget installeren Strato Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur widget bij Strato te installeren.   Stap 1: Login op het dashboard van WebwinkelKeur. Stap 2: Klik links op ‘Promotie’ > ‘Widget’ > ‘Installatie’ en kopieer de HTML-code. Stap 3: Log vervolgens in op het Strato Administratie Paneel. Stap 4: Ga daarna naar ‘Inhoud/categorieën’  Continue Reading

Je hebt de PrestaShop-module geïnstalleerd, er worden geen uitnodigingen verstuurt. Zijn er bestellingen geplaatst na de installatie van de module die inmiddels een status hebben die het attribuut “Verzonden” heeft? De module verstuurt pas uitnodigingen zodra bestellingen verzonden zijn.  In PrestaShop betekent dat dat bestellingen een status moeten hebben waarbij in de statusinstellingen het vinkje Continue Reading

Installatie module Magento rich snippets De Magento module van WebwinkelKeur heeft een unieke optie welke het mogelijk maakt om de reviews die geplaatst zijn bij ons ook binnen je eigen site te laden. Wij raden deze optie vooral aan te gebruiken wanneer je voldoende verstand van Magento hebt. Het voordeel van het tonen van de Continue Reading

Installatie module Magento automatische reviewverzoeken Bij  ‘Uitnodiging tot het delen van een klantervaring’ kun je aangeven of je de klanten automatisch wilt uitnodigen per e-mail om hun ervaring te delen. Deze optie is alleen beschikbaar voor PLUS-leden. Wanneer je de optie aanzet dan verschijnen er diverse configuratieopties. Zie onderstaande afbeelding. Bij de ‘Verzend bij status’ Continue Reading