Integratie keurmerk Archives - WebwinkelKeur

Integratie Joomla 4 / Virtuemart / Hikashop module voor WebwinkelKeur De module Joomla 4 Virtuemart / Hikashop kun je eenvoudig installeren door de volgende stappen te volgen.   Stap 1: Download de Joomla/Virtuemart/Hikashop module. Stap 2: Open de Joomla administratie-interface. Stap 3: Ga naar Systeem Stap 4: Klik op Extensies in de Installeren paneel. Stap Continue Reading

Integratie Wix module voor WebwinkelKeur 1: Log in op de installatiepagina van het WebwinkelKeur Dashboard.  Kies Wix als software en volg de link onder stap 1. 2: Klik op ‘Add to Site’ 3: Selecteer de gewenste website en klik op ‘toevoegen’ 4: Selecteer de webwinkel en geef aan bij welke orderstatus er uitnodigingen moeten worden aangemaakt. 5: Kies het aantal Continue Reading

Installatie instructies Wix widget & sidebar Door middel van de Google Tag Manager kun je de sidebar en widget installeren op jouw website. Account aanmaken voor Google tag manager Gebruik je Google Tag Manager al binnen Wix en is deze al geheel gekoppeld? Dan kun je verder gaan bij het kopje ‘Sidebar installeren via GTM’. Continue Reading

Met tools zoals GTmetrix en WebPageTest kan gemeten worden hoe lang het laden van individuele bronbestanden van een website duurt. Wanneer daar onze sidebar of widget zichtbaar zijn, betekent dat niet dat daardoor het laden van de site vertraagd wordt. Dat is omdat onze sidebar en widget asynchroon geladen worden. Dat houdt in dat het Continue Reading

Wij bieden voor Lightspeed gebruikers ook product reviews aan als extra dienst. De kosten hiervan bedragen 9,95 per maand bovenop de bestaande kosten. De voordelen van product reviews: Klanten nemen betere aankoopbeslissingen, wat resulteert in minder retouren. Verhoog de omzet met behulp van “social proof”. Verdien sterren in de onbetaalde Google-resultaten voor jouw productpagina’s en Continue Reading

Wij bieden product reviews voor Shopify aan als extra dienst. Stuur een uitnodiging naar je klanten om hun producten te beoordelen, en laat hiermee aan andere bezoekers zien hoe goed jouw assortiment is! De kosten van product reviews voor Shopify zijn 10 euro per maand bovenop de bestaande kosten. De voordelen van product review voor Continue Reading

Als je gebruik wilt maken van product reviews, dien je deze extra dienst eerst te activeren binnen je dashboard. Dit doe je door naar > Beoordelingen > Product reviews te gaan. Om vervolgens product reviews te verzamelen moet je jouw klanten een reviewverzoek sturen, hiervoor is het noodzakelijk om de WebwinkelKeur plugin voor WooCommerce te Continue Reading

Integratie Magento 2 module voor WebwinkelKeur Stap 1: Het is raadzaam eerst een back-up te maken voordat je de module installeert. Stap 2: Voeg de WebwinkelKeur_Magento2 extensie toe aan jouw Magento 2 account vanuit de Magento Marketplace. Stap 3: Op de Command Line Input (CLI) navigeer je naar je Magento project directory. Stap 4: Update je Continue Reading

Integratie Shopware 6 module voor WebwinkelKeur Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Shopware 6 te installeren.   Stap 1: Login binnen het Dashboard, ga naar “Installatie” en kies Shopware 6. Stap 2: Klik op ‘Download de Shopware 6 plug-in’. Je wordt dan naar een nieuwe pagina gebracht. Stap 3: Op die pagina zie Continue Reading

Voor je met de overige integratie mogelijkheden aan de slag gaat raden we je aan om eerst de Lightspeed App te installeren en hierna de de HTML codes op je webshop te plaatsen. In deze FAQ leggen we uit hoe je gebruik kunt maken van de keurmerk optie binnen Lightspeed, UBB codes en thema’s met WebwinkelKeur Continue Reading