Skip to content

Blog

Mijn webwinkel wisselt van eigenaar.

10024
0
0

Wanneer jouw webwinkel van eigenaar wisselt dan kan het keurmerk eventueel behouden worden.
Om dit te realiseren hanteren wij de volgende regels en werkwijze:

  1. Alle relevante gegevens moeten, voor er sprake is van een overname van het keurmerk, al op de webwinkel aangepast zijn.
    Denk hierbij aan contact, bank- & KVK-gegevens. Ook moet het domein van oude naar nieuwe eigenaar zijn gewijzigd.
  2. Deze gegevens zien wij vervolgens graag tegemoet per mail (info<@>webwinkelkeur.nl)
  3. Vervolgens controleren en valideren wij deze gegevens.
  4. Tot slot passen wij deze gegevens aan en zullen wij contact opnemen met de nieuwe eigenaar.

In verband met fraude gevoeligheid verzoeken wij deze aanvragen te ontvangen via een mailadres dat aantoonbaar bij de webwinkel hoort. Bij twijfel zullen wij om aanvullende gegevens vragen, zodat wij de echtheid van de aanvraag kunnen valideren.

 
 
Bericht delen:
LinkedIn
 

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *