Eigen ledenprofiel

bedanken bij review

Betere vindbaarheid van jouw webshop

Goedgekeurde leden worden op WebwinkelKeur vermeld. Dit doen we in onze ledenlijst waarbij al onze leden een eigen ledenpagina krijgen. Het keurmerk dat je mag plaatsen na goedkeuring is klikbaar en verwijst naar jouw persoonlijke ledenprofiel op WebwinkelKeur. Op deze manier kunnen consumenten eenvoudig de echtheid van het keurmerk controleren en de betrouwbaarheid van jouw webshop beoordelen.

Eigen personaliseerbaar ledenprofiel

Zoals hierboven vermeld staat, krijgen leden van WebwinkelKeur een geheel eigen ledenprofiel. Niet alleen verwijzen de uitingen die je op de webshop hebt staan naar deze pagina, ook Google navigeert de consument hiernaartoe. Wanneer de consument jouw webshopnaam googelt in combinatie met bijvoorbeeld betrouwbaarheid, reviews en/of keurmerk, komen ze op jouw persoonlijke pagina terecht. Deze pagina bevat onder andere reviews, bedrijfsgegevens en zekerheidsbadges. Door reviews te verzamelen, verschillende badges te verdienen en je pagina te personaliseren, onderscheid je je webshop nog meer van de rest!  De URL van zo’n pagina kun je herkennen aan: https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/[webshopnaam]_[getallen]. Een voorbeeld van een dergelijke ledenprofiel kun je hier vinden.

Je eigen ledenprofiel

Integreer jouw ledenprofiel op je website

WebwinkelKeur biedt tal van integratie mogelijkheden. Daarbij zijn we erg trots op onze sidebar waarmee je ons keurmerk en jouw verdiende badges naadloos integreert op jouw webwinkel.

Doordat de consument je webwinkel niet verlaat, maar binnen je eigen webwinkel jouw betrouwbaarheid kan controleren, is de conversie van ons keurmerk hoger dan die van concurrenten.

De sidebar ziet eruit als onderstaand. Lees meer over de WebwinkelKeur sidebar.

sidebar link naar ledenpagina webwinkelkeur
De WebwinkelKeur Sidebar

Linkwaarde

WebwinkelKeur heeft over de jaren een goede reputatie en pagerank opgebouwd in Google. Een bijkomend voordeel is dus dat je een belangrijke backlink opbouwt door lidmaatschap van WebwinkelKeur, dit kan je Google positie verbeteren.

Tevens zorgt lidmaatschap bij WebwinkelKeur automatisch voor de vermelding van jouw webwinkel bij partners. De vermelding op WebwinkelKeur (en bij partners) kan hierbij zorgen voor een extra zetje in de zoekresultaten.