Europees webwinkel keurmerk

Europees keurmerk voor webshopsLogo Valuedshops 2019 (CMYK)

Ben je met je webshop actief in meerdere landen? Dan is een Europees keurmerk een must. WebwinkelKeur levert een Europees keurmerk: Valued Shops. Dit Europese keurmerk voor webwinkels wordt uitgegeven bij het meertalige PRO-pakket. Handig als je bijvoorbeeld in Europese landen verkoopt als, Duitsland, België, Frankrijk en Spanje.

Reviews in meerdere talen verzamelen

Met ons meertalige PRO-pakket heb je de mogelijkheid om klantbeoordelingen te verzamelen en weer te geven op jouw webwinkel. We bieden hierin een complete meertalige ondersteuning, zodat je klanten een uitnodiging ontvangen in hun eigen taal en ook de beoordelingen van andere klanten in hun eigen taal kunnen lezen. Hiermee ben je helemaal klaar om digitaal Europa te veroveren.

Kosten van het webshop keurmerk

Het Nederlandse WebwinkelKeur keurmerk heeft dus ook een Europees keurmerk. Dit keurmerk is vooral van belang wanneer je niet alleen in Nederland, maar ook in andere landen van de EU actief bent. Bij ons PRO-pakket zit standaard het Valued Shops keurmerk, naast vele andere voordelen. De kosten voor het PRO-pakket bedragen €23,- per maand. Bekijk al onze pakketten.

Juridische documenten

Lidmaatschap van ons meertalige PRO-pakket geeft automatisch toegang tot voorbeeld algemene voorwaarden & klantenservice teksten in het Nederlands én Engels. Bijvoorbeeld tot onze Engelse voorbeeld algemene voorwaarden.