Nieuwe Erven 16
5384TB Heesch

9,1

The Feedback Company 3076 9,1

Peter Oostveen beoordeelde op 2018-06-03

Opvouwbare buitentafel met wasbak besteld op 1 juni en op 2 juni al in huis! Supersnelle bezorging!

Leonie beoordeelde op 2018-04-22

Mooie, stevige, goede trampoline. Veert goed, stevige palen, goed veiligheidsnet. Er passen makkelijk 3 kinderen in (9-7-2 jaar) Echt een aanrader!! Het foam om de palen is in 2 delen, ietsjes minder mooi, maarzeker niet minder stevig.

Het optioneel bij te bestellen trapje, hoort er niet bij en past ook niet echt tenzij je in de groene rand en net wilt knippen en het trapje staat veels te schuin.