Buitenkado
Bij BuitenKado draait alles om jouw buitenplezier, en dat buitenplezier hoeft helemaal niet veel te kosten. Wij kopen namelijk zelf rechtstreeks, dus zonder tussenhandel, in bij gerenommeerde producenten. Op die manier kunnen we een goede kwaliteit én scherpe prijs garanderen. Je vindt bij ons geen willekeurige easy up tent, kamado of trampoline, maar producten die we zelf (mede) hebben ontwikkeld en waar we helemaal achter staan. Naast de beste prijs-kwaliteitverhouding vinden we persoonlijke service belangrijk. Heb je vragen, wil je een product in het echt bekijken of ben je onverhoopt toch niet tevreden met je keuze? Wij staan voor je klaar!

De zekerheden van https://www.buitenkado.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017