De Schouw Witgoed

De Schouw Witgoed

De Schouw Witgoed is een familiebedrijf opgericht in 1936 waarbij men zich telkens gericht heeft op nieuwe ontwikkelingen in de markt.

Dit uitgangspunt heeft anno nu geleid tot een modern bedrijf met een uitgebreide webshop waarbij echter de 'oude waarden' niet uit het oog verloren zijn.

Met een eigen service dienst; zo veel mogelijk product informatie, foto's en video's; en uitgebreid advies via telefoon of in de eigen showroom in BUSSUM wordt hier nog steeds invulling aangegeven.

Zodoende bent u als klant verzekerd van de beste prijzen gecombineerd met de vertrouwelijke waarden als advies, informatie en service.

De zekerheden van https://www.deschouwwitgoed.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015