Nieuwe Brink 20

Beslist.nl 93 9,0
Trustpilot 1505 8,3
Google Plus/Places - 7,8

L.P. beoordeelde op 2018-02-24

Het lukt me niet Uw bericht in zijn geheel door mijn I-Pad te halen .
Daarom bericht U zo maar , op eigen houtje , dat de BOSCH vaatwasser goed bevalt en wij geheel tevreden zijn , ook met dedoor U verleende service .
Binnenkort moeten wij waarschijnlijk ook onze ruim 25 jaar oude
kledingwasmachine vervangen . Dan zien wij elkaar weer .
Hartelijke groet .
Lex Postma .

Bob beoordeelde op 2018-02-07

We zijn heel tevreden met onze nieuwe Atag oven en kookplaat. De service van de pakketdienst liet te wensen over. Een medewerker van De Schouw Witgoed maakte dit ruimschoots goed. Ter compensatie werd er in dezelfde week een pelgrim grillplaat bezorgd! Goede service!!

Remco beoordeelde op 2017-05-11

Lang gewacht en kreeg geen antwoord op mijn emails. Erg slechte service