apolloweg 282
8239 DB lelystad
0320 410 902

9,1

R Graus beoordeelde op 2019-01-19

De dag na de bestelling had ik de producten al in huis

Dian Gaustad beoordeelde op 2019-01-19

Ben altijd goed geholpen met vragen over levering en over de producten zelf. Snelle levering! Vooral erg blij met de producten.

Jan de Kievit beoordeelde op 2019-01-18

Bestelproces verliep heel soepel en de spullen waren snel in huis

Reactie van Himalaya magnesium:
Dank je wel Jan voor de mooie beoordeling!

Doenja Wardenaar beoordeelde op 2019-01-10

Beste Doenja,
hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling.
vriendelijke groet, Jeannette (support)

M.B. Koenders beoordeelde op 2019-01-10

Reactie van Himalaya magnesium:
Dank je wel voor de mooie waardering.
hartelijke groet, Jeannette (support)

B Berkel beoordeelde op 2019-01-10

Reactie van Himalaya magnesium:
Dank je wel B. voor de mooie beoordeling.

Petra Mertens beoordeelde op 2019-01-09

Reactie van Himalaya magnesium:
Dank je wel Petra voor je mooie waardering.

M van Heijst beoordeelde op 2019-01-08

Reactie van Himalaya magnesium:
Dank je wel M. voor je mooi beoordeling.

Twan Hof beoordeelde op 2018-12-23

Reactie van Himalaya magnesium:
Hartelijk dank voor deze beoordeling Twan.
Fijne jaarwisseling en een gezond 2019!
Mvg, support

M Oud beoordeelde op 2018-12-23

Prima, snel geleverd👍🏻

Beste M. Oud,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
Wij wensen je een mooie jaarwisseling en een gezond 2019 toe.
Mvg, Support

Walentina Femer beoordeelde op 2018-12-21

Beste Walentina,
Hartelijk dank voor je beoordeling, we stellen het zeer op prijs.
Fijne jaarwisseling en een gezond 2019,
Mvg Support.

Wim van Gelder beoordeelde op 2018-12-18

Beste Wim,

Hartelijk dank voor het invullen van onze beoordeling, we stellen het zeer op prijs.

Met vriendelijke groet, Support

Peter van Unen beoordeelde op 2018-12-12

Beste Peter,

Heel hartelijk bedankt voor voor je 5 sterren beoordeling.
We wensen je alvast hele prettige feestdagen toe.

Groet, Support Ré-genesis Magnesium.

Nelly Prinse beoordeelde op 2018-12-06

Beste Nelly,
Dank je wel voor deze beoordeling.
We wensen je hele mooie feestdagen toe.
Mvg, Support Ré-genesis magnesium

Renzia de Koning beoordeelde op 2018-12-03

Reactie van Himalaya magnesium:
Beste Renzia, hartelijk dank voor deze 5 sterren beoordeling. Wij stellen het zeer op prijs, groet Support

Lis Goossens beoordeelde op 2018-11-30

Dankjewel Lis voor deze 5 sterren beoordeling. Groet Support

Ad Bonis beoordeelde op 2018-11-29

Postnl beweert dat zij het bestelde product 2x hebben aangeboden. Dit is een pertinente leugen. Het is al de zoveelste bestelling die door Postnl niet wordt bezorgd. Ik zit in een verzamelgebouwen en bezorgers zijn te beroerd om de bestellingen aan de duer af te leveren.
Ik adviseer u om een contract te nemen met een andere bezorger.
Over de verpakking etc heb ik geen klagen; alles was perfect verpakt en ook over de tijdsduur van de aflevering heb ik geen klacht. Maar zoals reeds gemeld wel over de super super super slechte service van Poistnl

Reactie van Himalaya magnesium:
Beste Ad, wat ontzettend vervelend dat je dit alweer is overkomen. Wij kunnen een officiële klacht voor je indienen bij PostNL als je dat wilt. We nemen dit soort dingen altijd heel serieus!
Deze review die je hebt ingevuld heeft echter geen betrekking op PostNL alleen op ons bedrijf (Magnesium & Minerals). De de rest van je beoordeling staat op 4 sterren, zou je hem misschien aan willen passen naar een hoger sterren aantal omdat je verder erg tevreden bent over onze producten en diensten? Jouw sterren aantal kan andere mensen onterecht beïnvloeden. Hartelijk dank in ieder geval voor het nemen van de moeite. Met vriendelijke groet, Jojanneke (Support)

Els Vaessen beoordeelde op 2018-11-21

Van bestelling tot aflevering prima geregeld

Reactie van Himalaya magnesium:
Goed te vernemen dat je tevreden bent Els, dank je wel voor deze beoordeling en feedback.

Mvg, Jojanneke (Support)

M. Stoel beoordeelde op 2018-11-18

Prima product, prima service. Keurig verpakt en op de aangegeven datum afgeleverd.

Reactie van Himalaya magnesium:
Beste M. Stoel, dank je wel voor deze 5 sterren review en de feedback. Fijn dat je ons hebt willen beoordelen. Groet Support

Agnes Smit beoordeelde op 2018-11-15

Nog niet veel gebruikt, k vind het erg plakken, voelt onprettig, of het werkt daar kan ik nog niks over zeggen, te weinig gebruikt. vr. groet Agnes

Reactie van Himalaya magnesium:
Beste Agnes, dat magnesiumproducten plakkerig aanvoelen hoort erbij. Het komt door het zoutgehalte, magnesiumolie is bronwater verzadigd van magnesiumzout. Een oplossing hiervoor kan zijn insmeren voor het douchen, of een bodylotion (cream, huidolie) gebruiken na het insmeren. Ook kun je de voeten en onder de oksels dagelijks 2x insmeren zodat je er het minst last van hebt. Bedankt voor deze feedback en de beoordeling. Groet Jojanneke, Support