Himalaya magnesium

Himalaya magnesium

HIMALAYA MAGNESIUM, DE ZUIVERSTE MAGNESIUM TER WERELD
Himalaya magnesium is een mineraal dat milieuvriendelijk, ecologisch en handmatig uit bronnen gewonnen wordt.
Himalaya magnesium komt uit één van de belangrijkste eco-gebieden ter wereld. Door de zon, en wind gedroogd voor een krachtige maar milde werking.
Himalaya magnesium is EcoCert/COSMOS gecertificeerd.
Een garantie voor kwaliteit vanaf de bron tot in het flesje.
In onze webshop verkopen wij natuur zuivere Himalaya magnesium olie, magnesium badkristallen en voedingssupplementen.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017