Hooiweg 11
5156NL Waspik

Bram beoordeelde op 2017-09-25

's Avonds besteld, de dag nadien al geleverd in perfecte staat. 10/10

R. Toonen beoordeelde op 2017-08-28

Ik ben zeer tevreden over de bezorging van mijn pakket.
Ik ontving het de volgende dag na bestelling vroeg in de ochtend.
Was zeer verwonderd dat het zo vlot ging. Dank u.

klant beoordeelde op 2017-08-07

Redelijk, het product ontvangen echter werkte de track en trace code niet en er werd geadviseerd zelf contact op te nemen met het afleverpunt om te kijken of het product was ontvangen. eenmaal bij het ophaalpunt aangekomen was de doos niet goed dichtgemaakt.

Reactie van Nanoxidil-Kopen:
Beste klant,

bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend om te horen dat het niet geheel goed is gegaan bij het afhalen van de bestelling. Zou u direct contact met ons op kunnen nemen dan gaan we kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen.

Frank beoordeelde op 2017-05-08

IK heb al meerdere keren bij Nanoxidil-Kopen producten afgenomen en dit zijn mijn ervaringen:
- IK ben zeer tevreden over de producten.
- De verpakking is met zorg verpakt.
- Vandaag besteld morgen in huis, Nanoxidil-Kopen doet wat zij belooft.
- Na verzending krijg je direct een track & trace code om je bestelling te volgen.
- Ik krijg direct feedback indien er wat mis is gegaan. (kan altijd gebeuren)
- Er is slechts 1x een pakketje wat later aangekomen , dat lag zeker niet aan Nanoxidil-Kopen maar aan de vervoerder. Nanoxidil-Kopen ging hiermee goed om en gaf goede feedback. Alsnog in goede handen ontvangen.

FT beoordeelde op 2017-04-05

Ben zeer tevreden over het product. Is gemakkelijk op de hoofhuid aan te brengen en het voelt goed aan. Ik gebruik het naar maar een week en moet het resultaat afwachten. Lijkt mij een uitstekend product voor de hoofdhuid en de haarwortels.

Ali beoordeelde op 2017-01-16

Zeer rappe levering en goeie product. Zeer tevreden!

Van den Brande Patrick beoordeelde op 2017-01-14

Heel kort: Formidabel = Snelle en zeer stipte levering, ook voor Vlaanderen!

JR beoordeelde op 2016-10-19

Zeer tevreden, vlotte levering. Nanoxidil werkt ook voor baardgroei alhoewel het natuurlijk niet geadviseerd wordt zijn er weinig tot geen bijwerkingen in mijn geval. Heel lichte vorm van droge huid. Maar dit kan opgelost worden dmv een huidcrème aan te brengen.

Dolf beoordeelde op 2016-06-03

Spectral net binnen, kan nog niet beoordelen. Levering zeer snel; s'avonds besteld, volgende dag s'middags al binnen.

Krulhaar beoordeelde op 2015-09-02

Haar wordt niet meer, maar wel droger

Roberto beoordeelde op 2015-08-31

Snel geleverd, voldoet aan verwachtingen, prima product.

Alexander beoordeelde op 2015-08-29

Snelle levering, goede klantenservice en de laagste prijs. Aan te raden.

luc beoordeelde op 2015-08-14

Ik ben uiterst tevreden geweest over het product Minoxidil

Hans beoordeelde op 2015-07-20

Zeer tevreden, ik ga nu voor de 5e keer bestellen en door mijn ervaringen heb het zelfs een keer als verjaardagskado geschonken aan een vriend (ik gaf het wel onder 4 ogen aan hem ipv in het feestgedruis, da's wel zo handig)

Arjan beoordeelde op 2015-07-17

Zeer snelle en correcte reacties van klantendienst, correcte levering

AJ beoordeelde op 2015-07-16

Hele snelle levering en lage prijzen ivm andere webshops

Erwin beoordeelde op 2015-07-15

Erg klantvriendelijk service die je uitstekend helpt!

D. beoordeelde op 2015-06-19

Een dikke pluim voor deze site. Ik twijfelde of ik het juiste product had besteld en stelde hier over op vrijdag om ongeveer 18.00 uur en vraag. Om 18.30 had ik een uitgebreid en persoonlijk antwoord. Dat zie je niet vaak! Ik was er erg blij mee.
Overigens had ik mijn bestelling de volgende dag in huis en werd ik steeds op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling. Top.

Marjan beoordeelde op 2015-02-01

Ondanks dat mijn pakje na het versturen zoek geraakt is, is er zonder probleem en binnen een week een nieuw pakje naar mij toegestuurd. Een zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf die ik iedereen kan aanbevelen!

zahchi beoordeelde op 2014-11-27

Na een kleine misverstand kan ik alsnog het volgende melden:

-goede service
-klantvriendelijke team