Rietveldstraat 8
8013RW Zwolle
038-8200227

8,5

Inge Walter beoordeelde op 2018-05-26

ik had blijkbaar iets fout ingevuld. De bestelling was net weg, toen een medewerkster mij belde met het bericht dat er waarschijnlijk iets fout was gegaan. Ze heeft het voor mij hersteld. Scheelt een hoop kopzorgen.

ing beoordeelde op 2018-05-24

Prima spul, scherpe prijs en snel geleverd

Theo Lambrix beoordeelde op 2018-05-24

Prima

Henk Zuidema beoordeelde op 2018-05-23

perfect en snel geleverd

Lydia beoordeelde op 2018-05-21

Maandag na 16.00 uur een bestelling geplaatst. Onwijs blij toen het de volgende dag al in de brievenbus lag.

calin ciordas beoordeelde op 2018-05-21

heel tevreden

GUY CLISSEN beoordeelde op 2018-05-21

Bestelling goed verlopen ;alleen met de zending via DHL is minder maar daar kan printvoordeelshop niets aan doen.De chauffeur had het pakket vanachter over de schutting gegooid waardoor het pakket beschadigd was.

Henk Maas beoordeelde op 2018-05-18

Snel geleverd en werkt in m'n printer

I Blokhorst beoordeelde op 2018-05-17

Zeer goed, aanrader !

G.J. de Geus beoordeelde op 2018-05-16

zeer snelle levering en een keurig verzorgd pakket

Jo van der Linden beoordeelde op 2018-05-16

absoluut geen minpunten op te noemen.

Celine beoordeelde op 2018-05-16

Goede kwaliteit, snelle levering

M Bonthuis beoordeelde op 2018-05-15

Duidelijke website.
Handig zou zijn als er een menu komt met "uw vorige bestellingen"
Waaruit je gelijk weer hetzelfde kunt kiezen.
Je bent toch altijd de zelfde cartridges/ toners nodig.

Misschien een ideetješŸ˜€

Rudy Van den Plas beoordeelde op 2018-05-15

Ben zeer tevreden van het product en het werd later geleverd dan eerst opgegeven door jullie spijtig van de hoge verzendkosten! deze bedroegen meer dan mijn product zelf, en dit werd geleverd in een veel te grote doos, daarom misschien die hoge kosten, dit product kan gerust in een plastic enveloppe met luchtkussentjes in verstuurd worden via de Post als brief met speciale zending, zoals ook anderen doen en dan betaal ik slechts ā‚¬2.99 en kan het gewoon in de brievenbus gedeponeerd worden zo hoef ik niet speciaal thuis te blijven, voor mij is het die veel te grote doos die het hem doet, groot volume en bijna niets er in. Kan dit eens bekeken worden in ieders voordeel misschien?
Met dank Rudy

Hja Stevens beoordeelde op 2018-05-14

snel geleverd.

Kozijnwens B.V. beoordeelde op 2018-05-14

een perfecte service, ik had een bestelling gedaan en per ongeluk het factuur adres ook als afleveradres ingevoerd. :-(
Meteen gebeld, men zou dit corrigeren, is gecorrigeerd maar niet doorgezet dus alsnog naar de andere kant van Nederland geleverd, en hier stond alles stil, weer gebeld men heeft toen zonder aarzeling alles opnieuw gestuurd en de volgende dag was het op de plaats van bestemming. Klasse .....

Frank Buurlage beoordeelde op 2018-05-14

Het probleem werd snel en naar tevredenheid opgelost

s Feijen beoordeelde op 2018-05-13

Snel en goede service

Laura beoordeelde op 2018-05-12

Er waren wat problemen met de aflevering bij DHL, kort telefoontje en er werd direct op gereageerd en werd zeer snel gebeld over de exacte status. Waren zelfs bereid om de zending nogmaals te sturen. Gelukkig was het pakket alsnog snel terecht, waardoor dat niet nodig was. Maar sowieso een top service!

Imro Doerbali beoordeelde op 2018-05-11

Erg tevreden snel in huis