Ik wacht al vanaf 7 mei op een bestelling die binnen 24 uur geleverd zou worden. Nu 13 mei heb ik al 4 mails gestuurd en 4 keer geprobeerd te bellen, maar alles loopt "dood". Ik vermoed dat ze failliet zijn. Zoniet vind ik het heel klant ontvriendelijk nergens op te reageren. Mijn advies nooit meer daar bestellen. Tonerzone is het zelfde bedrijf dus ook daar niet bestellen. Update: Na het schrijven van dit bericht en hetsturen van een e-mail dat ik een klacht zou indienen bij webwinkelkeur.nl kreeg ik vanmiddag mijn betaling terug gestort op mijn rekening. Raar en zonder bericht.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joop
- WWYM
Oplichters : op 11 april heb 10 artikelen besteld en betaald ondanks dat de artikelen als op voorraad staan heb ik tot op heden niets meer van hen vernomen. ik heb op 17-4 en 20-4 een email gestuurd en daar heeft men niet op gereageerd. Ik heb zojuist gebeld naar 038 8200227 gebeld en men neemt niet op
Hoe zou je Printvoordeelshop.nl beoordelen?
- Brussaard
Zeer lang wachten en niet reageren op mail 1 keer nooit meer
- Beije
snelle levering en goed spul werkt prima
- van Vugt
De zwarte en blauwe hebben andere vorm en werken niet, waardeloos!!!
- Thomas
good sevice