M. Kuilerweg 1
7916 RJ Elim
KvK 4062012

9,1

W. van Iersel beoordeelde op 2017-09-15

Ik had 2 dezelfde buismotors besteld, maar achteraf bleek 1 rolluik een dikkere buis te hebben. Raamdecoland gevraagd en ik kreeg direct een nieuwe motor geleverd en een retourbon voor de overtollige. Zeer vlotte en vriendelijke afhandeling. Bovendien prima produkten tegen een uitstekende prijs.
Toen na een aantal weken een probleem met 1 motor leek te zijn, kreeg ik direct een nieuwe motor toegestuurd als ook weer een retourbon voor de defekte. Dus top service.

Janny Dam beoordeelde op 2017-08-12

Mooi product. Snelle levering. Eenvoudige montage.
Een tip ter verbetering, laat de klant weten dat het product verstuurd en op welke dag het aangeboden gaat worden.

Lena beoordeelde op 2017-06-23

Prima kwaliteit, degelijk verpakt, quasi onmiddellijk geleverd : enfin .... perfect !

Johan beoordeelde op 2017-05-31

De snelste levering roept hun site! Nou echt niet, had het net zo goed bij aliexpress in China kunnen bestellen! Op e-mail wordt nauwelijks gereageerd, en als er al gereageerd wordt, is het een e-mail adres waar je dan niet op terug kan sturen, en krijg je een foutmelding terug. Ook krijg je geen verzendbevestiging van hun, dus weet je ook niet wanneer je het pakket kan verwachten.
Er is nog een hoop te verbeteren raamdecoland.nl!

Jan Habets beoordeelde op 2017-05-04

Ik ben heel tevreden zou komende week op maandag geleverd worden, was er echter al op vrijdag in dezelde week. Werkt prima . Snelle levering goed product..

Ger Peeters beoordeelde op 2017-05-01

Prima service

Jos Duuren beoordeelde op 2017-04-29

Prima levering. Prima product

HD Huiting beoordeelde op 2017-04-29

snelle levering, goede informatie.

Harald Dam beoordeelde op 2017-04-26

Prima. product was snel geleverd. Communicatie ook goed.

Peter Habets beoordeelde op 2017-04-26

Prijs kwaliteit oke. Alleen de koordjes van de rolgordijnen vind ik wat kort.

René Schillings beoordeelde op 2017-04-17

Gebeld voor advies: uitstekend.
Bestelling en afhandeling: uitstekend
Product: uitstekend
Kortom: prima bedrijf.

anita snels beoordeelde op 2017-04-16

De bestelling was na 3 dagen al in huis en was goed en netjes verpakt. Het is een mooi product.

Martha Blok beoordeelde op 2017-04-15

Jammer dat je de bestelling niet met een track&trace code kan volgen. Op de bestelbon staat je bestelnummer en een geheime code maar daar heb je waarschijnlijk alleen wat aan als je een account hebt.
Maar....na één vriendelijk telefoontje kreeg ik een track&trace code van UPS.
Het is een verbeterpunt om dat makkelijker te maken (zou 5 sterren opleveren)
Verder alles prima in orde!!!

Mar Wendt beoordeelde op 2017-04-13

Goede service, weinig geld en mooie kwaliteit.

WWM Iersel beoordeelde op 2017-04-12

Snelle en duidelijke respons op vragen; goede prijs en vlotte levering.

Aleksandra Heimburger beoordeelde op 2017-04-11

Snel, goed

Liesbeth Albers beoordeelde op 2017-04-10

Prima service, ben telefonisch vriendelijk te woord gestaan, duidelijk website.
Één minpuntje... heb nu 3 maal iets besteld maar mis het erg dat er geen berichtje wordt verstuurd over de verwachte bezorging. Nu zijn tot 2 maal toe mijn buren "lastig gevallen". Jammer.

Henry beoordeelde op 2017-04-07

Snelle levering. Product voldoet aan verwachting.

F. Boer beoordeelde op 2017-04-06

Uitstekend

Helma Kanters beoordeelde op 2017-04-01

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding!!