M. Kuilerweg 1
7916 RJ Elim
KvK 4062012

9,1

J. de Haan beoordeelde op 2018-08-20

Op 9 augustus 4 bamboe vouwgordijnen besteld en betaald. Sindsdien niks meer gehoord. Ook geen enkele reactie op mijn mail met de vraag wanneer ik de gordijnen mag verwachten. Na nogmaals, dit keer telefonisch, contact te hebben gehad kreeg ik te horen dat het pakket de volgende dag met UPS verstuurd zou worden. Dit is ook gebeurd en na 12 dagen heb ik uiteindelijk wel de gordijnen binnen. Tip voor raamdecoland: neem contact op met de klant wanneer een bestelling niet op tijd geleverd kan worden. Dit verhoogt de klanttevredenheid.

Jelle Vloet beoordeelde op 2018-08-17

Helaas waren ze in eerste instantie vergeten de buiten rolgordijnen op te sturen dus ik heb een week langer moeten wachten.
Voor de rest prima service en makkelijk te installeren. wij zijn er blij mee.

Joke Schmitz beoordeelde op 2018-07-13

Wat een geweldige service altijd vriendelijk, snelle bezorging ,en goed advies voor leek zoals ik.
Ook met een vraag na een half jaar, gewoonweg super!!!
Bedankt
Joke Schmitz

Peter beoordeelde op 2018-05-01

Een buismotor voor een zonwering besteld. Mijn vrouw heeft het pakket in ontvangst genomen, echter het pakket bleek een lege doos. Na een telefoontje naar Raamdecoland is er direct een andere motor opgestuurd. Een geweldige service!

Ria Bouma beoordeelde op 2018-03-27

Chris Clemens beoordeelde op 2018-03-25

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik zal zeker in de toekomst nog een bestelling bij U plaatsen.

Ton Toonen beoordeelde op 2018-03-03

Jack Koenen beoordeelde op 2018-02-18

Alles prima geregeld

K. Borrius beoordeelde op 2018-01-26

Blij verrast! Voor het eerst op deze, voor mij onbekende website, besteld. Snelle levering. Mooie Bamboe rolgordijnen. Zeer tevreden klant!

L. Smit beoordeelde op 2017-11-09

Mooi product, degelijke bamboe gordijnen, heel blij mee. Snelle levering, keurig verpakt. Bij eerste transport (voor mij geen bekend bedrijf) vond ik levering niet fijn. Geen dag of tijdvak aangegeven en geleverd bij buren eindje verder. Tweede levering via post.nl was netjes, verloop kon ik volgen en zelfs nog tijdvak kiezen. Weet niet of dit kwam door het telefoontje dat ik heb gedaan n.a.v dat andere bedrijf.

In ieder geval, mocht ik weer wat nodig zijn, koop ik weer bij trisq.nl.

W. van Iersel beoordeelde op 2017-09-15

Ik had 2 dezelfde buismotors besteld, maar achteraf bleek 1 rolluik een dikkere buis te hebben. Raamdecoland gevraagd en ik kreeg direct een nieuwe motor geleverd en een retourbon voor de overtollige. Zeer vlotte en vriendelijke afhandeling. Bovendien prima produkten tegen een uitstekende prijs.
Toen na een aantal weken een probleem met 1 motor leek te zijn, kreeg ik direct een nieuwe motor toegestuurd als ook weer een retourbon voor de defekte. Dus top service.

Janny Dam beoordeelde op 2017-08-12

Mooi product. Snelle levering. Eenvoudige montage.
Een tip ter verbetering, laat de klant weten dat het product verstuurd en op welke dag het aangeboden gaat worden.

Lena beoordeelde op 2017-06-23

Prima kwaliteit, degelijk verpakt, quasi onmiddellijk geleverd : enfin .... perfect !

Johan beoordeelde op 2017-05-31

De snelste levering roept hun site! Nou echt niet, had het net zo goed bij aliexpress in China kunnen bestellen! Op e-mail wordt nauwelijks gereageerd, en als er al gereageerd wordt, is het een e-mail adres waar je dan niet op terug kan sturen, en krijg je een foutmelding terug. Ook krijg je geen verzendbevestiging van hun, dus weet je ook niet wanneer je het pakket kan verwachten.
Er is nog een hoop te verbeteren raamdecoland.nl!

Jan Habets beoordeelde op 2017-05-04

Ik ben heel tevreden zou komende week op maandag geleverd worden, was er echter al op vrijdag in dezelde week. Werkt prima . Snelle levering goed product..

Ger Peeters beoordeelde op 2017-05-01

Prima service

Jos Duuren beoordeelde op 2017-04-29

Prima levering. Prima product

HD Huiting beoordeelde op 2017-04-29

snelle levering, goede informatie.

Harald Dam beoordeelde op 2017-04-26

Prima. product was snel geleverd. Communicatie ook goed.

Peter Habets beoordeelde op 2017-04-26

Prijs kwaliteit oke. Alleen de koordjes van de rolgordijnen vind ik wat kort.