Hilsestraat 124

Mystery shopper

Lees
waarom

Bianca Schuurbiers beoordeelde op 2018-04-20

Goeie producten, echt kwaliteitsproducten en wat er omschreven staat op de website, klopt ook met de producten die je ontvangt.

Betsie beoordeelde op 2018-04-15

Het product werd op tijd geleverd volgens de afspraak.

Jouraine Barton beoordeelde op 2018-04-11

Top! Snelle levering

Fam brans beoordeelde op 2018-04-06

Prima snelle levering uitstekend product

Annie Geraedts beoordeelde op 2018-04-06

Goede producten, snelle levering. Ben heel tevreden.

Rebekka Heysteeg beoordeelde op 2018-04-05

Tevreden, snel in huis en werkt heel goed

Krzysztof Ciszewski beoordeelde op 2018-04-05

Roos Van de kooij beoordeelde op 2018-04-01

Hans Porton beoordeelde op 2018-03-30

Correct uitgevoerde order.

Cathy Vervoort beoordeelde op 2018-03-29

Was zeer verrast dat mijn bestelling van maandag, dinsdag al was toegekomen. Ben zeer tevrede over de kwaliteit van de anti slip hiel die in leer was en goed kleeft. Topi!

Lydia van der Kruijt beoordeelde op 2018-03-26

Komt heel gedegen over met kennis van zaken. Uitstekend product. Snelle levering.
Prijzig, maar alle waar naar zijn geld.

PASCALE COOREMAN beoordeelde op 2018-03-25

DUIDELIJK, VLUG EN HEEL CORRECTE AFHANDELING !

Karoline beoordeelde op 2018-03-24

Snelle verzending, prima product, alleen de verzendkosten zijn aan de hoge kant.

Hein Tans beoordeelde op 2018-03-22

Geheel volgens afspraak en verwachting.

Bernadette van Gils beoordeelde op 2018-03-22

Heel tevreden met mijn aankoop en de service!

john Maens beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering..had eigenlijk in brievenbus gepast, toch jammer van € 4.50

Beste John,

Bedankt voor je recensie!

In de regel vinden onze klanten het fijn om een track & trace te kunnen volgen. Daarom versturen wij elk pakket met een pakketdienst. Helaas heeft GLS niet iets als brievenbuspakketjes.

Kees beoordeelde op 2018-03-18

Matig, slechts één van de twee arti kelen ontvangen. Mail gestuurd, maar nog geen reactie. Geen telefoonnummer op de site

Beste,

Hartelijk dank voor uw recensie.

We hebben u per mail geïnformeerd.

Marjan beoordeelde op 2018-03-17

Corien Dekkers beoordeelde op 2018-03-17

Woensdag 14 maart 2018 kreeg ik de bevestiging dat mijn bestelling verstuurd was. Heden, 17 maart, heb ik nog niets ontvangen. Via track en trace van GLS gekeken: het "pakket" is via Rotterdam nu in Sliedrecht aangekomen. Waar hebben we het over? Twee paar lederen Antislip Hielkussens, waarde nog geen 10 euro. Dit zou volgens mij met enveloppost al lang bezorgd zijn.

Beste Corien Dekkers,

Uw bestelling is volgens de gegevens van GLS 16 maart afgeleverd bij u of een van uw buren en ondertekent met de naam de Groot. Normaal gesproken ontvangt u van GLS een niet-thuis bericht. Op dit bericht staat dan het adres waar uw pakket is afgegeven. Wij zullen meteen bij GLS infomeren op welk adres dit is.

Wij zullen u per mail informeren!

Peter Matev beoordeelde op 2018-03-16

Snel, makkelijk en goed