Hilsestraat 124

Mystery shopper

Lees
waarom

Gerrit Wieringa beoordeelde op 2018-02-17

zoals het hoort, niks meer/ minder. Gewoon goed

Sabine Hopman beoordeelde op 2018-02-16

Alles netjes geregeld, echter volgende dag bezorgen werd niet gerealiseerd.

Jeannette Visser beoordeelde op 2018-02-13

Probleem met verkeerde bezorging keurig opgelost.

Sylvia Wever beoordeelde op 2018-02-10

Prima afhandeling! Snelle levering!

Ann Jacobs beoordeelde op 2018-02-10

Levering op de volgende werkdag was OK.
Zodra het pakje bij jullie verstuurd is lees ik dat de levering afgerond is, hierdoor heb ik naar jullie firma gebeld omdat er nog helemaal niets geleverd werd. Dit bleek dus normaal te zijn.
De dag van de levering was het blijkbaar niet mogelijk om het tijdsvenster te gebruiken.
De koerier krijgt blijkbaar niet de tijd om aan te bellen. Wat als mijn half uit de brievenbus stekend (en vooraf betaald!) pakje verdwijnt?

Beste Ann Jacobs,

Hartelijk dank voor uw recensie.

In de bevestigingsmail die u ontvangen heeft staat "Uw bestelling is afgerond en/of verzonden". Dat wil zeggen dat uw bestelling bij ons is afgerond en is overgedragen aan de pakketdienst.

Wij vinden het vervelend om te horen dat de bezorger van GLS zo onzorgvuldig met de pakketten omgaat. Doorgaans ervaren wij weinig klachten met GLS. Wij adviseren u uw klacht ook te melden bij GLS, zo kunnen zij de bezorger aanspreken op zijn werkwijze. Ook wij zullen deze klacht melden aan GLS.

Excuses voor het ongemak...

Yvette beoordeelde op 2018-02-09

Prima en snelle service. Het product is naar verwachting: helemaal goed!

Johan Sterkenburg beoordeelde op 2018-02-09

Snel en keurig geleverd.

Pierre van Wissen beoordeelde op 2018-02-08

Alles correct en op tijd gelevert

Michel Capel beoordeelde op 2018-02-08

Snelle levering en snel reageren op vragen per email. Snel en zonder problemen omruilen bij verkeerde maat. Kortom, perfecte service.

Ans van Geelen beoordeelde op 2018-02-04

Duidelijk, snel en perfecte levering.

Els de Wild beoordeelde op 2018-02-04

Nadat ik het product besteld had, had ik het de volgende dag al in huis, goede service!,

B J C Dijkman Dulkes beoordeelde op 2018-02-03

donderdag 1 februari zou een pakket (22DF45) bij mij zijn aangeboden. omdat ik niet tuis zou zijn is het pakket weer meegenomen. Ik was wel thuis evenals mijn buren die altijd bereid zijn om pakketten aan te nemen. vervolgens geef ik aan bij gls/info dat ik wil weten waar ik mijn pakket kan ophalen. tot op heden heb ik nog geen bericht terug gehad. dit is HEEL SLECHT.
graag verneem ik van u hou ik aan mijn pakket kan komen.

Beste B.J.C. Dijkman Dulkes,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Zodra wij uw eerste bericht ontvingen, hebben wij direct contact opgenomen met GLS. Binnen 1 uur na deze email, ontvingen wij deze recensie. Uiteraard bent u vrij in deze beslissing, maar we hadden graag een redelijke termijn gehad om uw klacht in behandeling te nemen. Zonder het antwoord van GLS konden wij u namelijk niet voldoende informeren.

Gelukkig is het inmiddels opgelost en heeft u uw bestelling ontvangen. Wij wensen u dan ook veel plezier met uw bestelling en zien u hopelijk nog eens bij ons terug...

Antoinette van Raalte beoordeelde op 2018-02-03

duidelijke website, goede producten, snelle service

Hub Hendriks beoordeelde op 2018-02-01

voor de eerste keer iets besteld geen opmerking
alleen de verzendkosten jammer.

Han baars beoordeelde op 2018-02-01

Niet op het opgegeven adres bezorgd.

Beste Han,

Bedankt voor uw recensie...

Uw bestelling is inderdaad naar het factuuradres verstuurd, i.p.v. naar het opgegeven verzendadres. Hopelijk heeft het niet al te veel problemen opgeleverd.

Excuses voor het ongemak.

Matthijs

Dorine beoordeelde op 2018-02-01

Snelle afhandeling en service.

Annick D. beoordeelde op 2018-02-01

Vlot en correct, bedankt.

Jantine Waiboer-van Zandwijk beoordeelde op 2018-01-29

Nog niet ontvangen.......

Paulus Kooij beoordeelde op 2018-01-28

De bestelling echt snel in huis, de muilen die ik heb besteld, netjes verpakt, prijs/kwaliteit echt goed.
Rembrandt muilen , Hollands fabrikaat , echt handgemaakt superschoeisel!!

Anoniem beoordeelde op 2018-01-27

Goed product, goede levering