Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Skystep

Hilsestraat 124
5171AG Kaatsheuvel
0416-278189
KvK 59416831

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Skystep

Gemiddelde beoordeling

8,9

307 beoordelingen

Beoordeling van klanten

93%

3%

4%

Mystery shopper

10,0

Lees
waarom

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 9 10,0
2018
Skystep

Gerrit Wieringa beoordeelde op 2018-02-17

zoals het hoort, niks meer/ minder. Gewoon goed

Skystep

Sabine Hopman beoordeelde op 2018-02-16

Alles netjes geregeld, echter volgende dag bezorgen werd niet gerealiseerd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Skystep

Jeannette Visser beoordeelde op 2018-02-13

Probleem met verkeerde bezorging keurig opgelost.

Skystep

Sylvia Wever beoordeelde op 2018-02-10

Prima afhandeling! Snelle levering!

Skystep

Ann Jacobs beoordeelde op 2018-02-10

Levering op de volgende werkdag was OK.
Zodra het pakje bij jullie verstuurd is lees ik dat de levering afgerond is, hierdoor heb ik naar jullie firma gebeld omdat er nog helemaal niets geleverd werd. Dit bleek dus normaal te zijn.
De dag van de levering was het blijkbaar niet mogelijk om het tijdsvenster te gebruiken.
De koerier krijgt blijkbaar niet de tijd om aan te bellen. Wat als mijn half uit de brievenbus stekend (en vooraf betaald!) pakje verdwijnt?


Reactie van Skystep:
Beste Ann Jacobs,

Hartelijk dank voor uw recensie.

In de bevestigingsmail die u ontvangen heeft staat "Uw bestelling is afgerond en/of verzonden". Dat wil zeggen dat uw bestelling bij ons is afgerond en is overgedragen aan de pakketdienst.

Wij vinden het vervelend om te horen dat de bezorger van GLS zo onzorgvuldig met de pakketten omgaat. Doorgaans ervaren wij weinig klachten met GLS. Wij adviseren u uw klacht ook te melden bij GLS, zo kunnen zij de bezorger aanspreken op zijn werkwijze. Ook wij zullen deze klacht melden aan GLS.

Excuses voor het ongemak...

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Skystep
Skystep

Yvette beoordeelde op 2018-02-09

Prima en snelle service. Het product is naar verwachting: helemaal goed!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Skystep

Johan Sterkenburg beoordeelde op 2018-02-09

Snel en keurig geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Skystep

Pierre van Wissen beoordeelde op 2018-02-08

Alles correct en op tijd gelevert

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Skystep

Michel Capel beoordeelde op 2018-02-08

Snelle levering en snel reageren op vragen per email. Snel en zonder problemen omruilen bij verkeerde maat. Kortom, perfecte service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Skystep

Ans van Geelen beoordeelde op 2018-02-04

Duidelijk, snel en perfecte levering.

Skystep

Els de Wild beoordeelde op 2018-02-04

Nadat ik het product besteld had, had ik het de volgende dag al in huis, goede service!,

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Skystep

B J C Dijkman Dulkes beoordeelde op 2018-02-03

donderdag 1 februari zou een pakket (22DF45) bij mij zijn aangeboden. omdat ik niet tuis zou zijn is het pakket weer meegenomen. Ik was wel thuis evenals mijn buren die altijd bereid zijn om pakketten aan te nemen. vervolgens geef ik aan bij gls/info dat ik wil weten waar ik mijn pakket kan ophalen. tot op heden heb ik nog geen bericht terug gehad. dit is HEEL SLECHT.
graag verneem ik van u hou ik aan mijn pakket kan komen.


Reactie van Skystep:
Beste B.J.C. Dijkman Dulkes,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Zodra wij uw eerste bericht ontvingen, hebben wij direct contact opgenomen met GLS. Binnen 1 uur na deze email, ontvingen wij deze recensie. Uiteraard bent u vrij in deze beslissing, maar we hadden graag een redelijke termijn gehad om uw klacht in behandeling te nemen. Zonder het antwoord van GLS konden wij u namelijk niet voldoende informeren.

Gelukkig is het inmiddels opgelost en heeft u uw bestelling ontvangen. Wij wensen u dan ook veel plezier met uw bestelling en zien u hopelijk nog eens bij ons terug...

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Skystep
Skystep

Antoinette van Raalte beoordeelde op 2018-02-03

duidelijke website, goede producten, snelle service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Skystep

Hub Hendriks beoordeelde op 2018-02-01

voor de eerste keer iets besteld geen opmerking
alleen de verzendkosten jammer.

Skystep

Han baars beoordeelde op 2018-02-01

Niet op het opgegeven adres bezorgd.


Reactie van Skystep:
Beste Han,

Bedankt voor uw recensie...

Uw bestelling is inderdaad naar het factuuradres verstuurd, i.p.v. naar het opgegeven verzendadres. Hopelijk heeft het niet al te veel problemen opgeleverd.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Klantenservice Skystep
Skystep

Dorine beoordeelde op 2018-02-01

Snelle afhandeling en service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Skystep

Annick D. beoordeelde op 2018-02-01

Vlot en correct, bedankt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Skystep

Jantine Waiboer-van Zandwijk beoordeelde op 2018-01-29

Nog niet ontvangen.......

Skystep

Paulus Kooij beoordeelde op 2018-01-28

De bestelling echt snel in huis, de muilen die ik heb besteld, netjes verpakt, prijs/kwaliteit echt goed.
Rembrandt muilen , Hollands fabrikaat , echt handgemaakt superschoeisel!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Skystep

Anoniem beoordeelde op 2018-01-27

Goed product, goede levering


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.