Bergkampweg 10

Beslist.nl 7 8,5
Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 56 8,6

Ton van Veen beoordeelde op 2019-08-07

De elektrokit is een groot succes bij mijn kleinkinderen. Al op jonge leeftijd kunnen ze er mee over weg. De beschrijving is niet in het nederlands, maar in de praktijk blijkt dit geen nadeel. Door zelf te ontdekken leren ze waarschijnlijk meer dan bij het volgen van een handleiding. Verdere inzichten kun je mondeling aanreiken.

F.C. Van der Meulen beoordeelde op 2019-08-06

Goede ervaring. Ik kreeg via de telefoon goede informatie, met name over de leeftijd, waarvoor mijn aankoop bedoeld is. Verder werd de bestelling vlot geleverd en bleek er via de website een handleiding in het Nederlands beschikbaar te zijn. Dat is erg handig voor kinderen, dan kunnen ze ook enigszins zelfstandig aan de slag.

Wiepke Vissers beoordeelde op 2019-08-05

Correcte zending, goed verpakt en instructies.

Maya beoordeelde op 2019-08-05

Heb telefonisch advies gevraagd en werd heel prettig te woord gestaan. Bestelling was snel bezorgd.

Sven Van doorn beoordeelde op 2019-08-05

Snelle verzending en erg leuke producten

Liane Schimmel beoordeelde op 2019-08-05

Heel tevreden. Snelle levering. Veel keus uit mooi technisch speelgoed.

Johan Reimink beoordeelde op 2019-07-26

Niks mis mee is dus echt goed spul

Corine Bonsink beoordeelde op 2019-07-24

Binnen 2 dagen in huis 👍

Franck Ploum beoordeelde op 2019-07-23

Goede service en snelle levering!

Marijke van der Tang beoordeelde op 2019-07-19

Het bestelde kwam, zoals Speeltechniek aangaf, op de juiste wijze en tijd bij ons aan.

Wieke Kooijman beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering. Site is soms wat onoverzichtelijk als je specifiek op zoek bent naar iets.

Geziena Meerkerk beoordeelde op 2019-07-10

snelle levering, goed leuk uitdagend materiaal

Bernardus Akkerman beoordeelde op 2019-07-10

Zeer prompte levering

Mattie Tuin beoordeelde op 2019-07-10

vanaf het moment van bestellen tot aan de aflevering word je op de hoogte gehouden, dit het ik als prettig ervafen

Arjan Kauffman beoordeelde op 2019-07-08

Mooi op tijd bezorgt, goede afhandeling, geen problemen.
Handleiding is in het engels wellicht toch even op de site vermelden maar is via de site in het nederlands te downloaden.

Hugo Vogelaar beoordeelde op 2019-07-03

Concurrerende prijs
Geen verzendkosten

Anneke Mulder beoordeelde op 2019-07-03

Tevreden

Almer Bolman beoordeelde op 2019-07-03

Heldere website, vlotte betaling en snelle levering. Wat wil je nog meer?

Z. Popov beoordeelde op 2019-07-02

Heel tevreden

May Mennen beoordeelde op 2019-07-02

Snelle en goed verzorgde bestelling!