Bergkampweg 10

Beslist.nl 7 9,0
Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 39 8,5

G. J. van Keulen beoordeelde op 2018-06-21

Bestelling werd snel en netjes afgeleverd. Het in elkaar zetten van het object bleek echter niet zo eenvoudig mede doordat de tekeningen in de handleiding niet zo duidelijk zijn. Voor de leeftijdsgroep duidelijk een brug te ver om dit zelf te kunnen doen.

CCP van Dijk beoordeelde op 2018-06-21

Op mijn vraagstelling per telefoon werd alle tijd genomen mij te woord te staan. Eenmaal de bestelling geplaatst (om ± 17:00) kreeg ik 20 minuten later al het bericht dat het bij de post was afgeleverd. Ik ben dus zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en vlotte afhandeling van de bestelling !

Eef Ruyters beoordeelde op 2018-06-06

Prima verzorgde levering

C. Boer beoordeelde op 2018-05-23

Ruim assortiment en prima levering!

Piet van Langevelde beoordeelde op 2018-05-22

Fantastisch geholpen, met een onderdeel uit een spectro doos.

Regina Kwakman beoordeelde op 2018-05-22

Snelle levering en goede kwaliteit.

Y.Jankowski Speelotheek de Speelboeg beoordeelde op 2018-05-22

Linda Geleyn beoordeelde op 2018-05-15

Snelle levering van uitstekend materiaal
Met mooie extraatjes bij
Kortweg, zeker voor herhaling vatbaar

Hans Sinnecker beoordeelde op 2018-05-14

de volgende werkdag probleemloos bezorgd.

Marjolijn Bucher beoordeelde op 2018-05-10

Snelle reactie bij levering en vriendelijk persoon aan de telefoon.

Louise beoordeelde op 2018-04-26

Duidelijke website, snelle levering en gezellige verpakking.

Anne Barten beoordeelde op 2018-04-25

Snelle levering, verantwoord verpakt.

Francien Kapiteijn beoordeelde op 2018-04-12

Erg snelle service donderdag om 12:30 besteld vrijdag al in huis en netjes verpakt in een stevige doos helemaal geweldig top dikke duim.

Hans de Klerck beoordeelde op 2018-04-11

Snel geleverd. Goed verpakt. Zonder meer uitstekend

Willem Magerman beoordeelde op 2018-04-08

alles ok

Stephan beoordeelde op 2018-04-06

Vlotte en correcte manier ons probleem snel opgelost. Toppie!!!!

Eveline van Eijk beoordeelde op 2018-04-05

Ze hadden de verkeerde doos opgestuurd. Daar ik deze ook wel wilde hebben heb ik voorgesteld dat ik mijn eerste bestelling zou kopen zonder verzendkosten te hoeven betalen. Daar ging men meteen mee akkoord en de volgende dag had ik het goede speelgoed al in huis. Het speelgoed, Robot en Boot Engineer zien er heel erg leuk uit en gemaakt van stevig materiaal. Ik denk dat jonge kinderen hier heel leuk mee kunnen spelen.

D.C. Jansen beoordeelde op 2018-04-04

Dit was de tweede doosdie we voor onze kleinzoon hebben besteld omdat hij zo blij was met zijn eerste doos. Bij deze waren wij iets minder gelukkig de kwaliteit lijkt minder hij heeft nu al iets afgebroken en ook de tekening was minder duidelijk als bij de eerste. Hij vond het leuk maar was duidelijk minder enthousiast dan bij de vorige.

Lynn Shore beoordeelde op 2018-03-31

Great service! Will certainly use again. The microscope is better than I expected. Sturdy, very impressive magnification and lots of interesting extras in the box such as specimen slides.

Bart van Riel beoordeelde op 2018-03-31

In het weekeinde besteld en al dinsdag in huis. Keurig verpakt en met een slide bezorgstatus notificatie. Prima.