Bergkampweg 10

Beslist.nl 7 8,5
Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 56 8,6

Rini Pruijssers beoordeelde op 2019-06-15

Handleiding voor kinderen van 10 jaar in engels kom op dit kan echt niet. Niet op internet te zijn. Maak YouTube video en vertaal het boekje naar Nederlands. Kost tijd geen geld mensen blij of steek iets meer werk erin en vertaal het netjes voor de verkoop in Nederland.

Henk Swart beoordeelde op 2019-06-13

Snelle levering. Goede leeftijdsaanduiding. Mooi product. Nodigt uit tot doen en denken.

Aart Van de Beek beoordeelde op 2019-06-13

Mooie website en producten en snelle levering.

N. Maarsse beoordeelde op 2019-06-13

Denkt mee en houdt de wensen ook in de bewaking (product wat niet leverbaar is)

Peter Hoogveld beoordeelde op 2019-06-12

Snelle levering en het speelgoed voldoet naar verwachting.

Henk Perdon beoordeelde op 2019-06-11

goed en snelle levering

Peter Waals beoordeelde op 2019-06-07

Snelle levering. Alleen jammer dat er voor de doelgroep geen Nederlandse gebruikshandleiding bij zit.

walter oppenoorth beoordeelde op 2019-06-05

Leuk veelzijdig educatief speelgoed, jammer dat generator noch batterij houder aan / uit knop heeft.

Jo van Fessem beoordeelde op 2019-05-30

Ik had het vrijdag besteld het zou 2 tot 4 werkdagen duren het weekend viel erin en toch was het dinsdag al binnen en dat vind ik top.

Antony beoordeelde op 2019-05-23

Leuk assortiment van technisch speelgoed. De bestelling was zoals aangegeven in een dag ontvangen.

Pam L. beoordeelde op 2019-05-23

Snel, vriendelijk en denken mee.

A.H. Stoltenkamp beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering.

Lucia Bakker beoordeelde op 2019-05-20

Supersnelle levering

Selma Visser beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering, zoals aangegeven.

A.H.M. Vosters beoordeelde op 2019-04-26

Snelle levering mooi leerzaam speelgoed

walter oppenoorth beoordeelde op 2019-04-21

Snelle bezorging zoals beloofd. Leuke creatieve producten die in de smaak vallen bij Opa en kleinzon

Debora van Loon beoordeelde op 2019-04-19

snelle levering, goede service

Quirijn de Vaal beoordeelde op 2019-04-14

Bestelling; spel inclusief batterijen. Stipt ontvangen. Helaas zonder batterijen. Klantenservice gebeld en met gepaste excuses per omgaande nagezonden. Super!

CA Visser beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levering van technisch speelgoed. Goede en prachtige website die goed inspeelt op leeftijd en interesse.

Dick Bandringa beoordeelde op 2019-04-09

Hallo,
De service was zeer goed. Vandaag besteld is morgen in huis. Ook de telefoon wordt netjes bediend. Goede respons.
Of dat met de bestelling van losse onderdelen ook zo gaat, probeer ik binnenkort even uit.