Bergkampweg 10

Beslist.nl 7 9,0
Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 37 8,6

Jenneke Lubbertsen beoordeelde op 2018-01-23

Tevreden, breed assortiment om ons technische zoon weer uitdaging te geven.

Jan Denkers beoordeelde op 2018-01-22

Goed en snel geholpen en levering netjes op tijd tegen goede prijs!

Griet Verstappen beoordeelde op 2018-01-20

Snelle levering, netjes verpakt!

Paul beoordeelde op 2018-01-15

Ik belde Speeltechniek.nl vanwege een vraag over een bouwpakket dat ik voor mijn zoon van 7 wilde kopen. Ik werd snel en heel vriendelijk telefonisch geholpen en had het pakket ook meteen de volgende dag in huis, stevig verpakt. Mijn zoon was er heel blij mee dus ik ben blij met Speeltechniek.nl. De prijzen zijn helaas wel erg stevig, maar dit speelgoed zie je niet of nauwelijks bij de bekende speelgoedwinkels. Kortom een aanrader!

Jan beoordeelde op 2018-01-06

Snel,goed en niet duur

Thomas van Rijn beoordeelde op 2018-01-05

Mooi product en prima levering!

Rik Heylen beoordeelde op 2018-01-04

Wij zijn zeer tevreden over onze bestelling, ze is wel even onderweg geweest maar met de feestdagen begrijpen wij dat wel, helemaal geen probleem, de afleveraar hield ons netjes op de hoogte over de levering van onze spulletjes. Het product zelf,
onze kleinzoon is in de wolken en vraagt naar meer, dus wij weten wat gedaan.
De engelstalige uitleg is niet direct een probleem daar de bijgevoegde plannetjes zo duidelijk zijn dat een kind probleemloos de opbouw kan volgen.
Goede koop gedaan

sonja van buuren beoordeelde op 2017-12-27

snel in huis ondanks de kerst drukte en mijn zoon is er super blij mee ik zou zeker nog wel een keer bestellen

Marc Loveniers beoordeelde op 2017-12-26

Speeltechniek heeft het pakket verzonden zoals vermeld bij de bestelling. De Track & Trace van PostNL gaf echter geen correcte informatie over de levering.

Omdat mijn kleinzoon het geschenk nog niet ontvangen heeft, kan ik nog geen nog geen feed-back geven over de inhoud.

Diane Ceelen beoordeelde op 2017-12-19

De bestelling is snel en netjes afgehandeld.

Niek van Lingen beoordeelde op 2017-12-17

heel tevreden, na 2 dagen in huis en keurig op de hoogte gehouden waar het pakket was.

Ayden Pijnenburg beoordeelde op 2017-12-15

Snelle levering, vriendelijk personeel.
De doos van het product welke ik besteld had was licht beschadigd, als compensatie kreeg ik een setje schuurpapier kado.
Ze hebben zelf telefonisch contact opgenomen!
Producten zijn zeer de moeite waard, goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik zou hier zeker weer bestellen en raad het anderen mensen aan.

Guy Verbeeck beoordeelde op 2017-12-14

Vlotte overdracht

Anne beoordeelde op 2017-12-13

Heel fijn dat hier onderdelen voor Spektro te bestellen zijn, nu kunnen we onze sets weer gebruiken.
De bestelling werd snel verzonden en we kregen er een boekje met leuke proefjes bij.

GR beoordeelde op 2017-12-08

Snelle en adequate levering

elly blockx beoordeelde op 2017-12-06

Zeer correcte behandeling/levering van de bestelling!

Maria beoordeelde op 2017-12-06

Snelle levering. Goed verpakt.

chris beoordeelde op 2017-12-06

Heel fijn contact, kundig en hulpvaardig, en klantgericht, prima levering precies als aangekondigd

JJA Panhuijzen beoordeelde op 2017-12-05

Een snelle en goede oplossing geboden toen het product niet op voorraad bleek te zijn, top!

Myriam Lanslots beoordeelde op 2017-12-05

Onderdelen bijbesteld. Snelle levering. Goede Service.