Bergkampweg 10

Ariadne Pebesma beoordeelde op 2018-08-18

Mooie wesite.
Bijzondere spullen

A. Janssens beoordeelde op 2018-08-16

Alles is naar wens verlopen. zoals het hoort.

Wendy Moerman beoordeelde op 2018-08-09

Het product was eerder in huis dan verwacht. Fijn dat er ook losse onderdelen van Spektro verkrijgbaar zijn. Mijn zoon is er heel bij mee.

Hanh Huynh beoordeelde op 2018-07-31

De dozen waarin het speelgoed is in verpakt, mogen kleiner zijn. Wij ontvangen vaak van die grote dozen met daarin lege kleine dozen en andere plastic troep om de dozen mee te vullen.

Reactie van Speeltechniek:
Beste Hanh, ook wij zijn ons milieubewust, daarom kan het voorkomen dat je van ons een gebruikte doos ontvangt met een ander logo. Wij streven ernaar om zoveel mogelijk verpakkingen te hergebruiken. Wij zullen wel opletten dat de grote van de verzenddozen wat meer aansluit bij de bestelling.

jorrit neele beoordeelde op 2018-07-24

Snelle bezorging, netjes verpakt.

J.S.H. Ritmeijer beoordeelde op 2018-07-24

helaas kan ik er nog niet over oordelen, er is een probleem met de afstandsbediening, 1 contactje werkt niet goed. Ik hoop dat u mijn probleem na uw vakantie snel oplost zodat ik mijn kleinzoon een mooi goed werkend cadeau kan aanbieden! M.vr.groet. JSH Ritmeijer

Reactie van Speeltechniek:
ik heb op uw aanwijzingen nieuwe batterijen geplaatst. De vorige waren ook nieuw, maar die hadden we al enige tijd in huis. De knop doet het nu wel als ik er vooral niet hard op druk en precies in het midden.
U hoeft mij dus geen nieuwe te sturen, want als mijn kleinzoon daar geen moeite mee heeft is er dus geen probleem.
Dank voor uw aanwijzingen,
Hannie Ritmeijer

Els Zuidweg beoordeelde op 2018-07-18

Hoewel het product niet geheel aan mijn verwachtingen voldeed, kon ik het zonder enig probleem retour zenden. Vlotte levering en ook zeer attent bij de afwikkleing van de retourzending. Ik kom vast nog een keer terug voor het een of ander!

Ramon Lopez beoordeelde op 2018-07-16

Snelle verzending en prima product!

Dhr. niemantsverdriet beoordeelde op 2018-07-14

Snelle afhandeling. Leuk verpakt, met eierdozen ter bescherming. Goed voor het milieu. Binnen twee dagen was alles binnen.

gerard Brouwer beoordeelde op 2018-07-12

Snelle correcte afwikkeling.De fout bij levering 4dagen te laat lag volledig bij postnl.

M beoordeelde op 2018-07-04

Super tevreden. Hele snelle levering!

Gerard Simon beoordeelde op 2018-07-03

Snelle levering, verzendkosten aan de hoge kant!

Herma van der Gracht beoordeelde op 2018-06-28

G. J. van Keulen beoordeelde op 2018-06-21

Bestelling werd snel en netjes afgeleverd. Het in elkaar zetten van het object bleek echter niet zo eenvoudig mede doordat de tekeningen in de handleiding niet zo duidelijk zijn. Voor de leeftijdsgroep duidelijk een brug te ver om dit zelf te kunnen doen.

CCP van Dijk beoordeelde op 2018-06-21

Op mijn vraagstelling per telefoon werd alle tijd genomen mij te woord te staan. Eenmaal de bestelling geplaatst (om ± 17:00) kreeg ik 20 minuten later al het bericht dat het bij de post was afgeleverd. Ik ben dus zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en vlotte afhandeling van de bestelling !

Eef Ruyters beoordeelde op 2018-06-06

Prima verzorgde levering

C. Boer beoordeelde op 2018-05-23

Ruim assortiment en prima levering!

Piet van Langevelde beoordeelde op 2018-05-22

Fantastisch geholpen, met een onderdeel uit een spectro doos.

Regina Kwakman beoordeelde op 2018-05-22

Snelle levering en goede kwaliteit.

Y.Jankowski Speelotheek de Speelboeg beoordeelde op 2018-05-22