Bergkampweg 10

Beslist.nl 7 9,0
Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 38 8,5

Francien Kapiteijn beoordeelde op 2018-04-12

Erg snelle service donderdag om 12:30 besteld vrijdag al in huis en netjes verpakt in een stevige doos helemaal geweldig top dikke duim.

Hans de Klerck beoordeelde op 2018-04-11

Snel geleverd. Goed verpakt. Zonder meer uitstekend

Willem Magerman beoordeelde op 2018-04-08

alles ok

Stephan beoordeelde op 2018-04-06

Vlotte en correcte manier ons probleem snel opgelost. Toppie!!!!

Eveline van Eijk beoordeelde op 2018-04-05

Ze hadden de verkeerde doos opgestuurd. Daar ik deze ook wel wilde hebben heb ik voorgesteld dat ik mijn eerste bestelling zou kopen zonder verzendkosten te hoeven betalen. Daar ging men meteen mee akkoord en de volgende dag had ik het goede speelgoed al in huis. Het speelgoed, Robot en Boot Engineer zien er heel erg leuk uit en gemaakt van stevig materiaal. Ik denk dat jonge kinderen hier heel leuk mee kunnen spelen.

D.C. Jansen beoordeelde op 2018-04-04

Dit was de tweede doosdie we voor onze kleinzoon hebben besteld omdat hij zo blij was met zijn eerste doos. Bij deze waren wij iets minder gelukkig de kwaliteit lijkt minder hij heeft nu al iets afgebroken en ook de tekening was minder duidelijk als bij de eerste. Hij vond het leuk maar was duidelijk minder enthousiast dan bij de vorige.

Lynn Shore beoordeelde op 2018-03-31

Great service! Will certainly use again. The microscope is better than I expected. Sturdy, very impressive magnification and lots of interesting extras in the box such as specimen slides.

Bart van Riel beoordeelde op 2018-03-31

In het weekeinde besteld en al dinsdag in huis. Keurig verpakt en met een slide bezorgstatus notificatie. Prima.

Lynn Shore beoordeelde op 2018-03-24

Great service when I needed to ask a question and very prompt delivery. Will certainly use again!

Frank Schouenberg beoordeelde op 2018-03-21

Prima shop. Goede prijs en snel verzonden.

Clara van Keulen - Reemst beoordeelde op 2018-03-20

De verwerking van mijn bestelling was erg goed; volgende dag in huis.
Het door mij uitgekozen speelgoed (Engino Offroad Autos en Engino Inventor Autos wordt aangegeven voor kinderen vanaf 6 jaar. Mijn kleinkinderen van bijna 7 jaar hadden er zeer veel moeite mee dit zelfstandig in elkaar te zetten. Hulp van een ouder is nodig en dit was niet de bedoeling. Hierbij opgemerkt: deze kinderen knutselen graag en zijn in staat om zelfstandig - met voorbeeld - bouwsels uit te voeren.

D A Bers beoordeelde op 2018-03-19

Tevreden

D.C. Jansen beoordeelde op 2018-03-17

Kleinzoon van 13 is helemaal gelukkig met zijn pakket. Heeft zich een hele avond mee kunnen vermaken zelfs zijn lelefoon liet hij links liggen. Het mooiste vond hij waarbij de propellor de lucht inging en hij heeft nu al gevraagd om meer pakketten.

Greta Bos beoordeelde op 2018-03-16

Heel tevreden. Bij het bestellen was er enige onduidelijkheid. Maar ook de telefonische bereikbaarheid was prima zodat mijn probleempje snel en accuraat werd opgelost.

Afke Van Breugel beoordeelde op 2018-03-15

Volgende dag in huis , goed verpakt en perfect op de hoogte gehouden van de aflevering.
Aanrader!!!!

Heidi Slagter - meijerink beoordeelde op 2018-03-11

tevreden, snelle levering

irene beoordeelde op 2018-03-06

Snelle verzending. Goed product.

bernadette hendrikx beoordeelde op 2018-03-04

Niks op aan te merken. Netjes geregeld!

Betty Westerhuis beoordeelde op 2018-02-26

Snelle levering en product van prima kwaliteit.

G.J. de Jong-Pijl beoordeelde op 2018-02-05

Ik ben heel tevreden over de levering en het artikel is ontzettend in de smaak gevallen bij mijn kleindochter.