Bergkampweg 10

Beslist.nl 7 9,0
Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 42 8,5

Rob v.d.Wielen beoordeelde op 2018-10-13

Goed op de hoogte gehouden, juiste tijd afgeleverd en goed product.

Gert beoordeelde op 2018-10-12

Tevreden. Vlotte levering van het bestelde.

Ingrid Dokter beoordeelde op 2018-10-12

Product snel in huis. Helaas dubbel verjaarskado, zonder problemen retour genomen. Keurig!

pierre krekels beoordeelde op 2018-10-12

correcte en snelle afhandeling van gedane bestelling.

Joke van der Lely beoordeelde op 2018-10-06

Gewoon alles goed gegaan

Liesbeth beoordeelde op 2018-10-02

Snelle levering.

marijke thunnissen beoordeelde op 2018-09-28

Interessant speelgoed. Voor kindervingers erg stug, moeilijk in elkaar te zetten.
Pijn in de vingers is het gevolg. Verder ook wel beetje moeilijk, maar
dat kan ook uitdagend zijn.

Monique Welles beoordeelde op 2018-09-25

Prima

K.L. beoordeelde op 2018-09-19

Doordat wij midden in een verhuizing zitten en automatisch aanvullen van mijn laptop kwam ik pas op de dag van bezorgen erachter dat ik het verkeerde adres, niet bestaand, ingevuld had. Na een mailtje met de vraag of het opnieuw verzonden kon worden werd het direct na ontvangst opnieuw verzonden.
Top service!

Wilma Van wijngaarden beoordeelde op 2018-09-11

Goede voorlichting, correcte snelle levering. AanraderšŸ˜€

Bart Verschuuren beoordeelde op 2018-09-11

bestellen en verzenden zonder problemen

Balder Schilt beoordeelde op 2018-09-06

Goede en vlotte verzorging en informatie. Super !

H.F.A. van Wersch beoordeelde op 2018-09-03

Bleek toch is teveel gevraagd voor de verse vijfjarige. Hij begon enthousiast is pagina 1 van het voorbeeldenboekje.
Helaas het groene stokje paste niet in het gaatje van het ronde wiel, alle andere stokjes ook niet.

Uit met de pret. Eerst maar een jaartje wachten.

marike verwaal beoordeelde op 2018-09-02

Snelle goede service. Ben ook blij met de reserveonderdelen.

Tessa Schaap beoordeelde op 2018-08-27

Groot aanbod van leuk educatief speelgoed! Bestelling de volgende dag in huis dus erg tevreden! Ik kom zeker nog een keer terug om (online) te winkelen.

A.M. Hamming beoordeelde op 2018-08-27

Snelle levering! Prijs-kwaliteit verhouding is prima!

Ariadne Pebesma beoordeelde op 2018-08-18

Mooie wesite.
Bijzondere spullen

A. Janssens beoordeelde op 2018-08-16

Alles is naar wens verlopen. zoals het hoort.

Wendy Moerman beoordeelde op 2018-08-09

Het product was eerder in huis dan verwacht. Fijn dat er ook losse onderdelen van Spektro verkrijgbaar zijn. Mijn zoon is er heel bij mee.

Hanh Huynh beoordeelde op 2018-07-31

De dozen waarin het speelgoed is in verpakt, mogen kleiner zijn. Wij ontvangen vaak van die grote dozen met daarin lege kleine dozen en andere plastic troep om de dozen mee te vullen.

Reactie van Speeltechniek:
Beste Hanh, ook wij zijn ons milieubewust, daarom kan het voorkomen dat je van ons een gebruikte doos ontvangt met een ander logo. Wij streven ernaar om zoveel mogelijk verpakkingen te hergebruiken. Wij zullen wel opletten dat de grote van de verzenddozen wat meer aansluit bij de bestelling.