Bergkampweg 10

Beslist.nl 7 8,5
Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 55 8,6

walter oppenoorth beoordeelde op 2019-04-21

Snelle bezorging zoals beloofd. Leuke creatieve producten die in de smaak vallen bij Opa en kleinzon

Debora van Loon beoordeelde op 2019-04-19

snelle levering, goede service

Quirijn de Vaal beoordeelde op 2019-04-14

Bestelling; spel inclusief batterijen. Stipt ontvangen. Helaas zonder batterijen. Klantenservice gebeld en met gepaste excuses per omgaande nagezonden. Super!

CA Visser beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levering van technisch speelgoed. Goede en prachtige website die goed inspeelt op leeftijd en interesse.

Dick Bandringa beoordeelde op 2019-04-09

Hallo,
De service was zeer goed. Vandaag besteld is morgen in huis. Ook de telefoon wordt netjes bediend. Goede respons.
Of dat met de bestelling van losse onderdelen ook zo gaat, probeer ik binnenkort even uit.

Hanneke Oosterhuis beoordeelde op 2019-04-04

Interessant speelgoed, snelle levering. Goed klantencontact.

Maaike van Dalen beoordeelde op 2019-04-03

Ik ben tevreden over Speeltechniek. De levering was vlot en netjes. Het materiaal is goed. Ik vind het wel jammer dat er bij de luchtexperimenten geen Nederlandse beschrijving zit. Als dit wel zo was, zouden de kinderen er zelfstandiger mee aan de slag kunnen.

Saskia Prins beoordeelde op 2019-04-01

Goede communicatie, snel en wat je besteld is uitstekend!

Mannie Krak beoordeelde op 2019-03-31

Goed en snel geleverd!
Wel had ik wat verwarring bij de afzender: “orderafhandeling”

Peter van Eijk beoordeelde op 2019-03-30

Snel geleverd, perfect in orde.

Hans Kappen beoordeelde op 2019-03-21

Ik ben goed te woord gestaan door de telefoon, en de bestelling is goed aangekomen mij dank

Esther Bosveld beoordeelde op 2019-03-18

Erg snelle levering, de producten nog niet kunnen proberen, maar ga ervan uit dat dat geen problemen zal opleveren.
Enige nadeel was dat ik er pas bij levering acthter kwam dat er geen nederlandse handleiding bij zat. Deze kon van een ander product via de site wel gedownload worden

Joost van Grinsven beoordeelde op 2019-03-11

Het team van Speeltechniek heeft ons snel en vakkundig geholpen. Doordat het om een redelijk grote bestelling ging gaven ze ons ook nog een korting van 5%. Keurig en snel geleverd! Zeer tevreden!

Bea Vermeesch beoordeelde op 2019-03-06

Alles prima verlopen !

mevrouw Jansen beoordeelde op 2019-03-01

Levering snel ontvangen. Inhoud naar verwachting.

Arianne Jonkers beoordeelde op 2019-02-24

Zeer tevreden. Het bestelde was vrij snel in huis. Goed verpakt. Onze zoon van 9 jaar is zeer blij met het cadeau. Hij ging er direct mee aan de slag.

Judith Ten Bruggencate beoordeelde op 2019-02-18

Snelle levering en prima afhandeling

Patty Verhoeven beoordeelde op 2019-02-18

Heel tevreden, goed verpakt, snel bezorgd.

Thea beoordeelde op 2019-02-18

Bestelling een dag later in huis. Op alle pagina’s van de site duidelijk te lezen wat voorwaarden etc. waren. Omschrijving van het artikel was geheel correct.

Elone Quartel beoordeelde op 2019-02-18

Zeer tevreden. Snelle levering