Bergkampweg 10

Beslist.nl 7 8,5
Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 54 8,5

jessie van asbroeck beoordeelde op 2019-02-13

Op tijd, mooi degelijk materiaal!

Inge Siem beoordeelde op 2019-02-12

Bezorging ging vlot. We waren verbaasd over de doos vh speelgoed, nu dat wel een heel kleine doos is. Waarom is dat niet beter aangegeven nl omvang vd inhoud en de doos zelf op de site

Reactie van Speeltechniek:
Beste Inge,

Wat jammer dat je teleurgesteld bent over de afmeting van de doos. Bij al onze producten zijn de afmetingen van de doos aangegeven, misschien heb je hier overheen gelezen.

sh tool beoordeelde op 2019-02-07

Zeer tevreden. Het produkt werd binnen 2 dagen bezorgd. Het is leerzaam leuk en stevig materiaal . Onze zoon van 11 is er helemaal druk van, steeds iets anders bouwen

J. Gent, van beoordeelde op 2019-02-06

Ik ben zeer tevreden over de levering: snel en correct. Het product zelf is mooi en uitdagend

Marielle Borawitz beoordeelde op 2019-02-03

Ze spelen er graag mee.

Elly Kramer beoordeelde op 2019-01-28

Bijzonder snelle levering.

Floris beoordeelde op 2019-01-22

Goede prijs snelle levering.

andrea beoordeelde op 2019-01-16

Goed product, snelle levering en goede service.

Marieke Wensink beoordeelde op 2019-01-11

Overzichtelijke website waardoor eenvoudig het juiste te vinden voor de juiste doelgroep.

R Nijman beoordeelde op 2019-01-06

prima qua levering + materiaal

Harrie Manders beoordeelde op 2018-12-31

goede afhandeling van onze bestelling.

Edith Willems beoordeelde op 2018-12-29

Snelle en keurige levering! Nog nooit problemen gehad met Speeltechniek.nl

Ronald Smeeman beoordeelde op 2018-12-29

Op tijd geleverd en heb veel plezier van het gekochte product.

Lieve Goossens beoordeelde op 2018-12-27

De kleinzoon was in de wolken met zijn interessant speelgoed. Buiten verwachtingen ontvingen wij het nog voor Kerst

Eleonore Huisman beoordeelde op 2018-12-25

Op 17 december j.l. een bestelling geplaatst en dezelfde dag is het pakket aangeboden aan post.nl. super snel dus.goed verpakt ook.dus heel erg tevreden

Henk Speijers beoordeelde op 2018-12-25

Door de drukte bij post nl kwam de bestelling een dag later dan gepland.

Laurens Leeuw de beoordeelde op 2018-12-23

Heel tevreden, in de drukke tijd toch op tijd levering

AJ beoordeelde op 2018-12-20

Snelle en correcte levering

Loes beoordeelde op 2018-12-19

Zonder problemen, snel in huis.

Sébastien MARTINEZ beoordeelde op 2018-12-12

Livraison rapide, colis bien préparé, et service client super-réactif. Excellent site commercial !